Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op zondag 20 november 2022 11:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Als het echt puur mdma is en niks anders, is het best veilig. En kan je niet echt overdoseren. Testen dus.
Ik gun mezelf altijd 1-2 biertjes over de avond. Vind het op een of andere manier echt vele malen lekkerder wanneer aan de mdma. Rest water of cola. Verder, je dosering goed afwegen (voor mij 80mg) en in een capsule stoppen. Laat het ook altijd eerst gratis testen nadat ik het in huis haal.quote:Op zondag 20 november 2022 12:54 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Volgens mij is water prima, alcohol drink je idd beter niet.
Ik geloof niet dat de suiker v/d frisdrank nou zoveel toevoegt.
In de meeste gevallen waarschijnlijk gewoon een leugen om te blijven volhouden (tegenover ouders/politie/hulpverleners) dat je zelf heus geen drugs genomen hebt.quote:Op maandag 21 november 2022 10:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit lijkt me over het algemeen een broodje aap verhaal.
Precies.quote:Op maandag 21 november 2022 10:50 schreef probeer het volgende:
[..]
In de meeste gevallen waarschijnlijk gewoon een leugen om te blijven volhouden (tegenover ouders/politie/hulpverleners) dat je zelf heus geen drugs genomen hebt.
Er zijn al 2 mensen in dit topic die iemand kennen die zoiets heeft meegemaakt. Het móet wel waar zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 10:50 schreef probeer het volgende:
[..]
In de meeste gevallen waarschijnlijk gewoon een leugen om te blijven volhouden (tegenover ouders/politie/hulpverleners) dat je zelf heus geen drugs genomen hebt.
Het gebeurt ook echt wel.quote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er zijn al 2 mensen in dit topic die iemand kennen die zoiets heeft meegemaakt. Het móet wel waar zijn.
Maakt dat je weer kunt plassen tussendoor. Maar je moet je idd niet laveloos zuipen.quote:Op maandag 21 november 2022 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar bier is dan vanwege de alcohol niet heel handig.
Ik doelde op het needlespiking..quote:Op maandag 21 november 2022 11:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gebeurt ook echt wel.
Maar niet 'al te vaak', maar incidenteel.
Eerste helft jaren negentig ja.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:37 schreef DjVero het volgende:
Lijkt me echt de horror voor de ouders ook, je kind verliezen aan een overdosis drugs. Ik hoop dat mijn kinderen óf ver weg blijven van wat ik allemaal heb geslikt en gesnoven vroeger óf er zonder gêne over kunnen praten, zodat we het over goed voor jezelf zorgen tijdens een feestje kunnen hebben.
Vroeger had je van die stands op feestjes waar je je drugs kon laten testen. Snuiven en slikken gebeurt toch wel, dus als je dit soort shit wilt voorkomen, moet je niet gaan verbieden, maar juist die stands weer terug laten keren.
Ik heb ze ook nog wel gezien in mijn beginjaren van festivals toen ik nog geen drugs gebruikte: zo'n vijftien jaar geleden.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerste helft jaren negentig ja.
Kostte een knaak of zo.
Ja, maar dat mocht niet meer van conservatieve partijen zoals het CDA, want het zou drugsgebruik aanmoedigen. Echt, door de gemiddelde drugscrimineel zijn er geen betere partijen dan de law-and-order rakkers van het CDA en de VVD.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:37 schreef DjVero het volgende:
Lijkt me echt de horror voor de ouders ook, je kind verliezen aan een overdosis drugs. Ik hoop dat mijn kinderen óf ver weg blijven van wat ik allemaal heb geslikt en gesnoven vroeger óf er zonder gêne over kunnen praten, zodat we het over goed voor jezelf zorgen tijdens een feestje kunnen hebben.
Vroeger had je van die stands op feestjes waar je je drugs kon laten testen. Snuiven en slikken gebeurt toch wel, dus als je dit soort shit wilt voorkomen, moet je niet gaan verbieden, maar juist die stands weer terug laten keren.
Maar jij bent toch 50+ ofzo?quote:
TM halverwege 2000 zelfs, maar dat is toen verdwenen want het zou drugsgebruik promoten ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerste helft jaren negentig ja.
Kostte een knaak of zo.
quote:Op woensdag 23 november 2022 11:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
TM halverwege 2000 zelfs, maar dat is toen verdwenen want het zou drugsgebruik promoten ofzo.
Je bedoelt: zeggen iemand te kennen die zegt zoiets te hebben meegemaakt.quote:Op maandag 21 november 2022 11:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er zijn al 2 mensen in dit topic die iemand kennen die zoiets heeft meegemaakt. Het móet wel waar zijn.
Typisch zo'n figuur die denkt dat je zelf een heroïnejunk wordt als je iemand ziet blowen.quote:
Ja, dat was een grote fout.quote:
Wat ik zelf merk in het uitgaansleven is dat het lijkt dat meer mensen drugs gebruiken en dat het vrij genormaliseerd is dat je bijv. gewoon aan de keta zit en dat soort dingen. Dus meer verschillende drugs proberen en de frequentie is ook dat ze het vaak doen en niet af en toe.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:37 schreef DjVero het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Borrelnootje00 op 23-11-2022 12:13:02 ]'' I am under no obligation to make sense to you.''
Dat shirt zou ik nu graag willen hebben.quote:
De aandacht voor kinderen die overlijden door "drugs" is onevenredig als je het vergelijkt met alcohol. Een vriend van mij verzorgd begrafenissen en crematies met orgelspel, en hij verteld mij dat hij het vrijwel maandelijks heeft dat hij speelt voor een overlijden van een jongere die met een zatte kop in het weekeinde om een boom vouwen of een tegenligger rammen. Vooral een dingetje in oost nederland. Je ziet daar ook in deze tijd van het jaar langs de provinciale wegen kaarsjes branden bij een kale plek op een boom.quote:Op woensdag 23 november 2022 11:37 schreef DjVero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |