abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206744874
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 12:44 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Ik denk dat heel wat pubers niet eerlijk toegeven dat ze de drugs zelf hebben genomen.
Ik weet wel zeker dat dit niet het geval was,
Maar ik denk dat heel veel mensen het altijd beter weten ook al weten ze jack shit
Go hard or go home
pi_206744885
https://meppelercourant.n(...)vragen-27722681.html

Maar ja, stiekem zullen ze wel lullen want pubers. :')
Go hard or go home
pi_206744937
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 12:51 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
een glas per uur lijkt me prima. Misschien 2 als je echt in een ruimte staat die onderhand 40 graden is :')
Tja, er zijn meerdere factoren, omgevingstemperatuur maar ook hoe hard je danst maakt natuurlijk verschil.
Normaal gesproken is een glas water per uur idd genoeg.

https://www.jellinek.nl/i(...)rugs/drugs/xtc-mdma/

https://drugsadvies.nl/drugs/opwekkende-drugs/mdma/
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206744970
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 12:57 schreef Noek het volgende:
https://meppelercourant.n(...)vragen-27722681.html

Maar ja, stiekem zullen ze wel lullen want pubers. :')
Nee, een kennis van mij is ook in Tilburg geinjecteerd, terwijl ze uitging.. Met ketamine. Zeiden ze in het ziekenhuis.

Dat is maar een heel zacht prikje, dat voel je niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206744981
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2022 12:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niet per se uitdroging, maar oververhitting, omdat xtc/mdma je lichaamstemperatuur verhoogt.
Als je daarnaast buiten in de zon bent en veel danst, is het wel nodig om te blijven drinken, ook al heb je eigenlijk niet veel dorst.

https://www.drugsenuitgaan.nl/vraag/wat-moet-je-weten-over-xtc
Je moet gewoon net zo veel drinken zoals je anders ook doet in dat soort situaties. Ongeacht of je xtc gebruikt hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 20 november 2022 @ 13:04:48 #56
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206745001
Het zoveelste topic vol levenskenners. Nee, ik kan hier niet langer blijven. De tijd is te kort.

Tabee :W
pi_206745014
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Nee, een kennis van mij is ook in Tilburg geinjecteerd, terwijl ze uitging.. Met ketamine. Zeiden ze in het ziekenhuis.

Dat is maar een heel zacht prikje, dat voel je niet.
Ik ken één van die meisjes en zij neemt geen drugs maar had wel een injectie-spoor in haar pols.
Ze is thuis onwel geworden en gelukkig was haar vriend erbij die 112 heeft gebeld anders was ze gewoon dood geweest. Denken dat dit lulverhalen zijn is wel heel naief.
Go hard or go home
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 13:07:12 #58
5428 crew  miss_sly
pi_206745024
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je moet gewoon net zo veel drinken zoals je anders ook doet in dat soort situaties. Ongeacht of je xtc gebruikt hebt.
Normaal drink je toch geen glas water per uur?

Hoe dan ook, als je xtc/mdma gebruikt, moet je voor jezelf zorgen. En dat begint bij weten wat je in je mik stopt wat betreft pil, en daarna wat je moet doen om je dag/avond/nacht goed door te komen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206745044
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 12:55 schreef Noek het volgende:

[..]
Ik weet wel zeker dat dit niet het geval was,
Maar ik denk dat heel veel mensen het altijd beter weten ook al weten ze jack shit
Ik bestrijd niet wat je zegt, maar wel dat het iets is wat heel vaak zou voorkomen.
En dat pubers daar idd best over zullen liegen is gewoon de waarheid.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206745050
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:06 schreef Noek het volgende:

[..]
Ik ken één van die meisjes en zij neemt geen drugs maar had wel een injectie-spoor in haar pols.
Ze is thuis onwel geworden en gelukkig was haar vriend erbij die 112 heeft gebeld anders was ze gewoon dood geweest. Denken dat dit lulverhalen zijn is wel heel naief.
Ja, dit meisje had ook een injectiespoor. Dat zijn geen lul-verhalen.

Dat gebeurt gewoon.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206745098
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:08 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Ik bestrijd niet wat je zegt, maar wel dat het iets is wat heel vaak zou voorkomen.
En dat pubers daar idd best over zullen liegen is gewoon de waarheid.
Ik ben zelf net uit depubers en ken hun lulverhalen echt wel. Maakt niet dat het lulverhalen zijn dat er vnl meisjes worden gedrogeerd in het uitgaansleven. Alsof het amper voorkomt want het komt gewoon vaker voor dan je zou willen als het om je dochter zou gaan.
Go hard or go home
pi_206745143
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2022 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Normaal drink je toch geen glas water per uur?
Nu ik hier gewoon zit niet nee, maar als je op de racefiets in de zomer gaat fietsen moet je ook wel een glas water per uur. Idem voor als je in de zon gaat dansen met xtc op.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206745317
Het kan ook gewoon pech zijn. Duizenden pillen zijn er weer geslikt dit weekend. Dan kan het altijd gebeuren dat er iemand overlijd, hoe triest ook.
  zondag 20 november 2022 @ 13:32:42 #64
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_206745320
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 12:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Was een dagfeestje
Ah vandaar, in mijn beleving (ouwe rot inmiddels) waren de binnenfeesten nooit overdag.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  zondag 20 november 2022 @ 13:35:16 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206745361
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]
Ah vandaar, in mijn beleving (ouwe rot inmiddels) waren de binnenfeesten nooit overdag.
Klopt, sinds vrij recent is daar een beetje een omslag in gekomen. Mensen schijnen die feestjes overdag toch prettiger te vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206745497
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2022 13:11 schreef Noek het volgende:

[..]
Ik ben zelf net uit depubers en ken hun lulverhalen echt wel. Maakt niet dat het lulverhalen zijn dat er vnl meisjes worden gedrogeerd in het uitgaansleven. Alsof het amper voorkomt want het komt gewoon vaker voor dan je zou willen als het om je dochter zou gaan.
Het zal best voorkomen, maar dat staat in het niet tegenover de massa hysterie erover:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-geprikt-niet-lekker

https://112groningen.nl/3(...)broodje-aap-verhaal/

https://stories.nos.nl/ar(...)-over-needle-spiking

https://www.jmouders.nl/drogeren-needle-spiking/

Wat deze problematiek betreft is het belangrijker je drankje niet onbeheerd achter te laten.
pi_206745838
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2022 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Klopt, sinds vrij recent is daar een beetje een omslag in gekomen. Mensen schijnen die feestjes overdag toch prettiger te vinden.
meer tijd voor de after _O_
pi_206757278
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2022 12:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niet per se uitdroging, maar oververhitting, omdat xtc/mdma je lichaamstemperatuur verhoogt.
Als je daarnaast buiten in de zon bent en veel danst, is het wel nodig om te blijven drinken, ook al heb je eigenlijk niet veel dorst.

https://www.drugsenuitgaan.nl/vraag/wat-moet-je-weten-over-xtc
Je moet zorgen dat je niet alleen water maar ook iets met suikers en zouten drinkt zoals cola of bier.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206757508
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat grote buitenfestivals ook snachts waren. Mysteryland en zo, dat begon om 22:00 en duurde tot 8:00. Alleen Dance Valley was destijds overdag.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_206757646
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 12:54 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Volgens mij is water prima, alcohol drink je idd beter niet.
Ik geloof niet dat de suiker v/d frisdrank nou zoveel toevoegt.
jawel je krijgt last van het osmose effect als je alleen maar (veel) water drinkt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 21 november 2022 @ 10:23:31 #71
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206757677
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 11:29 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Helaas komt maar al te vaak voor dat drugs zonder medeweten wordt toegedient
Altijd al een slap excuus geweest. Het komt voor, maar verreweg de meesten nemen het vrijwillig om uit hun plaat te gaan
pi_206757709
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 11:29 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Helaas komt maar al te vaak voor dat drugs zonder medeweten wordt toegedient
Dit lijkt me over het algemeen een broodje aap verhaal.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 november 2022 @ 10:26:23 #73
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_206757722
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat grote buitenfestivals ook snachts waren. Mysteryland en zo, dat begon om 22:00 en duurde tot 8:00. Alleen Dance Valley was destijds overdag.
Nu je het zegt ja, maar dat was dan weer voor mijn tijd.😁
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_206757740
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
jawel je krijgt last van het osmose effect als je alleen maar (veel) water drinkt.
Maar bier is dan vanwege de alcohol niet heel handig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206757754
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Bij het drinken van volstrekt extreme hoeveelheden ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')