Ik weet wel zeker dat dit niet het geval was,quote:Op zondag 20 november 2022 12:44 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik denk dat heel wat pubers niet eerlijk toegeven dat ze de drugs zelf hebben genomen.
Tja, er zijn meerdere factoren, omgevingstemperatuur maar ook hoe hard je danst maakt natuurlijk verschil.quote:Op zondag 20 november 2022 12:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
een glas per uur lijkt me prima. Misschien 2 als je echt in een ruimte staat die onderhand 40 graden is
Nee, een kennis van mij is ook in Tilburg geinjecteerd, terwijl ze uitging.. Met ketamine. Zeiden ze in het ziekenhuis.quote:Op zondag 20 november 2022 12:57 schreef Noek het volgende:
https://meppelercourant.n(...)vragen-27722681.html
Maar ja, stiekem zullen ze wel lullen want pubers.
Je moet gewoon net zo veel drinken zoals je anders ook doet in dat soort situaties. Ongeacht of je xtc gebruikt hebt.quote:Op zondag 20 november 2022 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet per se uitdroging, maar oververhitting, omdat xtc/mdma je lichaamstemperatuur verhoogt.
Als je daarnaast buiten in de zon bent en veel danst, is het wel nodig om te blijven drinken, ook al heb je eigenlijk niet veel dorst.
https://www.drugsenuitgaan.nl/vraag/wat-moet-je-weten-over-xtc
Ik ken één van die meisjes en zij neemt geen drugs maar had wel een injectie-spoor in haar pols.quote:Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, een kennis van mij is ook in Tilburg geinjecteerd, terwijl ze uitging.. Met ketamine. Zeiden ze in het ziekenhuis.
Dat is maar een heel zacht prikje, dat voel je niet.
Normaal drink je toch geen glas water per uur?quote:Op zondag 20 november 2022 13:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet gewoon net zo veel drinken zoals je anders ook doet in dat soort situaties. Ongeacht of je xtc gebruikt hebt.
Ik bestrijd niet wat je zegt, maar wel dat het iets is wat heel vaak zou voorkomen.quote:Op zondag 20 november 2022 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dit niet het geval was,
Maar ik denk dat heel veel mensen het altijd beter weten ook al weten ze jack shit
Ja, dit meisje had ook een injectiespoor. Dat zijn geen lul-verhalen.quote:Op zondag 20 november 2022 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ken één van die meisjes en zij neemt geen drugs maar had wel een injectie-spoor in haar pols.
Ze is thuis onwel geworden en gelukkig was haar vriend erbij die 112 heeft gebeld anders was ze gewoon dood geweest. Denken dat dit lulverhalen zijn is wel heel naief.
Ik ben zelf net uit depubers en ken hun lulverhalen echt wel. Maakt niet dat het lulverhalen zijn dat er vnl meisjes worden gedrogeerd in het uitgaansleven. Alsof het amper voorkomt want het komt gewoon vaker voor dan je zou willen als het om je dochter zou gaan.quote:Op zondag 20 november 2022 13:08 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik bestrijd niet wat je zegt, maar wel dat het iets is wat heel vaak zou voorkomen.
En dat pubers daar idd best over zullen liegen is gewoon de waarheid.
Nu ik hier gewoon zit niet nee, maar als je op de racefiets in de zomer gaat fietsen moet je ook wel een glas water per uur. Idem voor als je in de zon gaat dansen met xtc op.quote:Op zondag 20 november 2022 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Normaal drink je toch geen glas water per uur?
Ah vandaar, in mijn beleving (ouwe rot inmiddels) waren de binnenfeesten nooit overdag.quote:
Klopt, sinds vrij recent is daar een beetje een omslag in gekomen. Mensen schijnen die feestjes overdag toch prettiger te vinden.quote:Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Ah vandaar, in mijn beleving (ouwe rot inmiddels) waren de binnenfeesten nooit overdag.
Het zal best voorkomen, maar dat staat in het niet tegenover de massa hysterie erover:quote:Op zondag 20 november 2022 13:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben zelf net uit depubers en ken hun lulverhalen echt wel. Maakt niet dat het lulverhalen zijn dat er vnl meisjes worden gedrogeerd in het uitgaansleven. Alsof het amper voorkomt want het komt gewoon vaker voor dan je zou willen als het om je dochter zou gaan.
meer tijd voor de afterquote:Op zondag 20 november 2022 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, sinds vrij recent is daar een beetje een omslag in gekomen. Mensen schijnen die feestjes overdag toch prettiger te vinden.
Je moet zorgen dat je niet alleen water maar ook iets met suikers en zouten drinkt zoals cola of bier.quote:Op zondag 20 november 2022 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet per se uitdroging, maar oververhitting, omdat xtc/mdma je lichaamstemperatuur verhoogt.
Als je daarnaast buiten in de zon bent en veel danst, is het wel nodig om te blijven drinken, ook al heb je eigenlijk niet veel dorst.
https://www.drugsenuitgaan.nl/vraag/wat-moet-je-weten-over-xtc
Ik kan me herinneren dat grote buitenfestivals ook snachts waren. Mysteryland en zo, dat begon om 22:00 en duurde tot 8:00. Alleen Dance Valley was destijds overdag.quote:Op zondag 20 november 2022 13:32 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Ah vandaar, in mijn beleving (ouwe rot inmiddels) waren de binnenfeesten nooit overdag.
jawel je krijgt last van het osmose effect als je alleen maar (veel) water drinkt.quote:Op zondag 20 november 2022 12:54 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Volgens mij is water prima, alcohol drink je idd beter niet.
Ik geloof niet dat de suiker v/d frisdrank nou zoveel toevoegt.
Altijd al een slap excuus geweest. Het komt voor, maar verreweg de meesten nemen het vrijwillig om uit hun plaat te gaanquote:Op zondag 20 november 2022 11:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Helaas komt maar al te vaak voor dat drugs zonder medeweten wordt toegedient
Dit lijkt me over het algemeen een broodje aap verhaal.quote:Op zondag 20 november 2022 11:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Helaas komt maar al te vaak voor dat drugs zonder medeweten wordt toegedient
Nu je het zegt ja, maar dat was dan weer voor mijn tijd.😁quote:Op maandag 21 november 2022 10:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat grote buitenfestivals ook snachts waren. Mysteryland en zo, dat begon om 22:00 en duurde tot 8:00. Alleen Dance Valley was destijds overdag.
Maar bier is dan vanwege de alcohol niet heel handig.quote:Op maandag 21 november 2022 10:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jawel je krijgt last van het osmose effect als je alleen maar (veel) water drinkt.
Bij het drinken van volstrekt extreme hoeveelheden ja.quote:Op maandag 21 november 2022 10:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jawel je krijgt last van het osmose effect als je alleen maar (veel) water drinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |