We meten nog niet zolang.quote:Op zondag 20 november 2022 16:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Er worden records verbroken, dus wordt het warmer.. niet?
Toch al ruim 170 jaar. En wat je zegt. Dat laatste record, alsmede de meeste records zijn van de afgelopen jarenquote:Op zondag 20 november 2022 16:59 schreef Nober het volgende:
[..]
We meten nog niet zolang.
Record van 40+ graden uit 2019 is dit jaar wéér niet verbroken.
Deze user niet te serieus nemen. Die doet het alleen maar voor het rellen.quote:Op zondag 20 november 2022 12:51 schreef knoopie het volgende:
[..]
Klimaatverandering is één woord.
En daarnaast is het toch op zijn minst verontrustend dat de laatste jaren voortdurend allemaal records verbroken worden. De droogste zomers, de heetste zomers, maar ook nog nooit zo vroeg in het jaar vorst, veel meer hoosbuien, februari 2020 was de februari met de meeste regen sinds het begin van de metingen…
Allemaal toeval denk je?
Zo klopt hetquote:Op zondag 20 november 2022 17:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Deze knoopie niet te serieus nemen. Die doet het alleen maar voor het rellen.
Lijkt me sterk dat we daar data van hebben die nauwkeurig genoeg is om het te vergelijken met de overstromingen en de regenval van vandaag de dag. Maar ik laat me graag van het tegendeel overtuigen.quote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo klopt het
Zoals overstromingen? Die in de 18e eeuw nog veel hoger kwamen?
quote:Op zondag 20 november 2022 19:31 schreef knoopie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat we daar data van hebben die nauwkeurig genoeg is om het te vergelijken met de overstromingen en de regenval van vandaag de dag. Maar ik laat me graag van het tegendeel overtuigen.
Tuurlijk, en vroeger hadden we de infrastructuur daar veel beter op aangepast he?quote:Verder is een heel groot deel van Nederland nu nogal gevoelig voor overstromingen. Vroeger had je de uiterwaarden, die er speciaal voor bedoeld waren om te overstromen.
Maar nu zijn die volgebouwd met vinex-wijken. Dus we kunnen ook minder overstroming verdragen dan vroeger.
ik ken ook mensen die hele gekke complotten over 9/11 hebben maar tegelijkertijd noemen ze andere mensen steeds wappie lmaoquote:
9/11 was een hollywood filmquote:Op maandag 21 november 2022 22:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik ken ook mensen die hele gekke complotten over 9/11 hebben maar tegelijkertijd noemen ze andere mensen steeds wappie lmao
Hou je kk bekquote:Op maandag 21 november 2022 23:01 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
9/11 was een hollywood film
Goede reactie weer sneupik.quote:
Okay complotjesdenkerquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goede reactie weer sneupik.
En jij denkt dat de aarde plat isquote:Op zondag 20 november 2022 09:42 schreef NaarMensje het volgende:
En eerst zou het kou zijn uit Canada en toen was het ineens kou uit Rusland, terwijl die 2 landen aan verschillende kanten van de wereld liggen
quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En jij denkt dat de aarde plat is
Je snapt dat de aarde een bol is?
Het klimaat verandert? Einsteinquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef bianconeri het volgende:
Weer zo'n schaapje die denkt dat global warming niet waar is
Alsof global warming direct inhoudt dat er nooit koude dagen komen lol.
Joh, natuurlijk is de aarde rond. Zo rond als een pannekoek.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En jij denkt dat de aarde plat is
Je snapt dat de aarde een bol is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |