Want ik moet er nu bij fantaseren dat NYT wel ter plaatste was?quote:Op maandag 21 november 2022 12:09 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij ExTec, razende reporter ter plaatse.
Nee, het punt is dat jij dat ook niet bent. En ik (gek genoeg) meer vertrouwen heb in NYT dan in jou.quote:Op maandag 21 november 2022 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want ik moet er nu bij fantaseren dat NYT wel ter plaatste was?
Helaas, doe ik niet.
Juistquote:Op maandag 21 november 2022 12:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is een oorlogsmisdaad, om te doen alsof je je overgeeft, en dan toch het gevecht aan te gaan.
Geneuzel dat de soldaat in kwestie dan in <1 nano seconde wel ff dient te bepalen dat de rus soldaten op de grond geen bedreiging zijn, is idd iets wat besteed is aan luie journalisten die hun verhaal baseren op wat, niet eens alle, foto's op sociale media.
Moet jij helemaal zelf weten. NYT baseert zich op precies dezelfde beelden die ons allemaal ter beschikking staan. En itt jou, heeft bij mij 'NYT' alleen geen extra glans ofzo, waardoor ik hun per definitie geloof. Dat bepaald ik persoonlijk op een case by case basis.quote:Op maandag 21 november 2022 12:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat jij dat ook niet bent. En ik (gek genoeg) meer vertrouwen heb in NYT dan in jou.
Honderden zo niet duizenden oorlogsmisdaden door Rusland, en twee door Oekrane. Waar twee vechten hebben er twee schuld en andere blabla is misplaatst, Oekraeners plegen incidenteel oorlogsmisdaden terwijl Russen zich er structureel aan schuldig maken.quote:Ukrainian forces were also responsible for human rights violations, said Commissioner Pablo de Greiff: “We have found two instances of ill-treatment of Russian Federation soldiers by Ukrainian soldiers, and we mentioned this in our statement. We have found obviously significantly larger numbers of instances that amount to war crimes on the part of the Russian Federation.”
Filmpje is waarschijnlijk in scene gezet door Russen.quote:Op maandag 21 november 2022 12:01 schreef Mr.Sandman het volgende:
Helemaal aan het begin van dit conflict was er al een filmpje uitgelekt waarbij Oekranische militairen een hoop Russische militairen die gevangen waren genomen allemaal door de knien schieten.
Maar zulke fimpljes lijken tegenover talloze Russische gevallen te staan. Gewoon beide kanten onderzoeken en blijven onderzoeken.
Slachtoffer van het regime.quote:Op maandag 21 november 2022 12:35 schreef Slayage het volgende:
Navalny en zijn kliek denken dat Rusland het slachtoffer is van deze oorlogRusland moet kapot. Niks Marshallplan.
[ twitter ]
Ik ben voor een Marshallplan voor Rusland wanneer ze net als Duitsland capituleren en totaal vernietigd zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 12:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Slachtoffer van het regime.
Net zoals Duitsland na het Nazi regime..
Ja, en mogen bloeden voor herstelbetalingen, alle museum inhoud terug, alle mensen terug, alle kinderen terug, heel de FSB en 40% van het leger overdragen als oorlogsmisdadger - het ICC mag een dependance gaan bouwen in oekraine,quote:Op maandag 21 november 2022 12:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik ben voor een Marshallplan voor Rusland wanneer ze net als Duitsland capituleren en totaal vernietigd zijn.
"Rusland" kan niet kapot. Of je moet een genocide willen plegen. Navalny en zijn kliek is al jarenlang slachtoffer van Poetin, dus het is niet vreemd dat hij steun wil van het Westen om iets beters van dat land te makenquote:Op maandag 21 november 2022 12:35 schreef Slayage het volgende:
Navalny en zijn kliek denken dat Rusland het slachtoffer is van deze oorlogRusland moet kapot. Niks Marshallplan.
[ twitter ]
Die aanpak was na WW1 ook echt een succes ja..quote:Op maandag 21 november 2022 12:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en mogen bloeden voor herstelbetalingen, alle museum inhoud terug, alle mensen terug, alle kinderen terug, heel de FSB en 40% van het leger overdragen als oorlogsmisdadger - het ICC mag een dependance gaan bouwen in oekraine,
Dan praten we idd verder
Herstelbetalingen kunnen ook in natura; gas of olie, h?quote:Op maandag 21 november 2022 12:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die aanpak was na WW1 ook echt een succes ja..
Na WWII wel, en ook toen heeft Duitsland herstelbetalingen opgelegd gekregen.quote:Op maandag 21 november 2022 12:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die aanpak was na WW1 ook echt een succes ja..
Maar zoiets kan toch alleen als je schuld bekent?quote:Op maandag 21 november 2022 12:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Na WWII wel, en ook toen heeft Duitsland herstelbetalingen opgelegd gekregen.
Wat gaat er dan gebeuren? Komt er dan een of andere oorlogshitser in het Kremlin?quote:Op maandag 21 november 2022 13:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Rusland tot op het bot vernederen gaat je op de langere termijn problemen geven.
Er zal leergeld betaalt moeten worden. Op een manier nog niet eerder voorgekomen in de menselijke geschiedenis. Dat imperialistische is iets wat in elke rus zit, niet alleen in die haatdwerg.quote:Op maandag 21 november 2022 13:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Rusland tot op het bot vernederen gaat je op de langere termijn problemen geven.
Duitsland was verslagen, daar zal in dit conflict -voor zover te voorzien- geen enkele sprake van zijn. We mogen blij zijn als Oekraine ze weten te ontzetten uit hun eigen land zonder dat er kernwapens worden gebruikt.quote:Op maandag 21 november 2022 13:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
Duitsland werd toen ook zo’n beetje bezet en er werd toen ook ingezet op samenwerking.
Mogen bloeden klinkt wel heel drastisch.
Ook met een heksenjacht naar vermeende oorlogsmisdadigers moet je oppassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |