Jij zet vroeg de oven aanquote:Op zondag 20 november 2022 08:50 schreef christmastsunami het volgende:
Mogguh Aloa
Ik heb trek in witlof ham kaas, met een knapperig paneer/kaas laagje in roomboter en gewone gekookte aardappels.
De oven aan.
Leukquote:Op zondag 20 november 2022 11:40 schreef Blues het volgende:
Vanmiddag ihk afscheidsetentje van collega een proeverij bij een restaurant in Wijk aan Zee. Hele middag snoepenZal foto's maken
![]()
Kun je die niet uit het vuistje eten of moes van maken?quote:Op zondag 20 november 2022 13:59 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zondags ontbijt; versgebakken brood.
Gewoon broodje en een broodje met zoete appel & pompoenkruiden.
Toch nog een goede toepassing gevonden voor de zoete appels (Zoete Ermgaarde), daar kan je niet zo veel mee,
Was heeeerlijkquote:Op zondag 20 november 2022 11:40 schreef Blues het volgende:
Vanmiddag ihk afscheidsetentje van collega een proeverij bij een restaurant in Wijk aan Zee. Hele middag snoepenZal foto's maken
![]()
Zeker lekker. Tussen de middag gegetenquote:Op zondag 20 november 2022 17:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Lekker hoor, echt weer voor.
Ja, ik dacht, ik kan net zo goed 2 keer warm eten vandaag.quote:Op zondag 20 november 2022 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij zet vroeg de oven aan
[..]
Welk merk/soort noedels gebruik je voor die ramen?quote:Op zondag 20 november 2022 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had vandaag heerlijke koffies en extra pittige ramen. Perfect met dit stomme koude weer![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat kan, in geval van hongersnood ofzo is het zelfs niet verkeerd. Het zijn *zoete* appels, Dat betekent dat ze geen friszuur hebben. Voor moderne mensen betekent het dat ze niet eens echt naar appel proeven. En dan blijft er soort zoetigweeë meelklomp over.quote:Op zondag 20 november 2022 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Kun je die niet uit het vuistje eten
Nee, zoete appels moesen niet, not, njet. Je kan ze wel stoven (als stoofperen), qua stuctuur wordt dat wel ok maar de smaak blijft behelpen.quote:of moes van maken?
Nooit geweten dat zoete appels niet lekker zijn, klinkt namelijk ok want zoet fruit is lekker. Maar geloof je gelijk.quote:Op zondag 20 november 2022 17:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat kan, in geval van hongersnood ofzo is het zelfs niet verkeerd. Het zijn *zoete* appels, Dat betekent dat ze geen friszuur hebben. Voor moderne mensen betekent het dat ze niet eens echt naar appel proeven. En dan blijft er soort zoetigweeë meelklomp over.
[..]
Nee, zoete appels moesen niet, not, njet. Je kan ze wel stoven (als stoofperen), qua stuctuur wordt dat wel ok maar de smaak blijft behelpen.
Ramen noedels (dunnere) zijn er gebruikt. Heb t niet zelf gemaakt. Was Tamago in DH en ik had Red Tonkotsu bouillon.quote:Op zondag 20 november 2022 17:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Welk merk/soort noedels gebruik je voor die ramen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |