Voelt toch niet helemaal officieel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:37 schreef Sableheart het volgende:
Mijn Frans is niet geweldig, maar ik geloof dat er nog een versie achteraan moet die laat weten dat het echt over is.
Zelfs Guus Meeuwis mocht er optreden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:02 schreef sportfreak het volgende:
In één van de mooiste locaties ooit
Blijkbaar wonen er Nederlanders in Londen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs Guus Meeuwis mocht er optreden.
Ik heb Helena nu live zien optreden. De cirkel is rondquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Goed dat je er bent! Maar wat is er met je avatar gebeurd?
Niet op het officiele eurovisie kanaal. Er was wel een versie met de hashtag eurovisionagain, maar die mistte naast Cliff ook de reprise.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Was de versie van EurovisionAgain niet meer beschikbaar?
Het is nu wel weer genoeg geweest @NailQueenquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Goed dat je er bent! Maar wat is er met je avatar gebeurd?
Je bent de eerste die er om terug vraagtquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is nu wel weer genoeg geweest @:NailQueen
Breng Helena terug (of Ed straks)
Hoezo 'tijd voor een nieuwe' ?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb Helena nu live zien optreden. De cirkel is rond
Sowieso vond ik het tijd voor een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |