quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, boodschappen gedaan, de robot stofzuigt de badkamer en ik lig onder een dekentje op de bank voetbal te kijken met thee en chocoladepinda’s
En er lag echt een hele lieve kaart op de deurmatquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En er lag echt een hele lieve kaart op de deurmat![]()
![]()
![]()
Echt heel lief, dankjewel
nou die kittens krijgen er niets van als oom Raf op bezoek komt hoorquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
Fijn dat het fijn is, en hopelijk fijn mag blijven zijn.
Mijn zus heeft nu 2 kittens ook zo intens fijn, ze zijn er net thuis <3.
Ik blijf nog maar daagjes weg. Neef en nichtje sla je er nu niet bij weg
Maar eerst wennen aan het echte gezin
2 dagen had ik min of meer afgesproken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
Sterkte alvast voor morgen. Gaat vast goed komen allemaal. En dan mogen jullie daarna lekker op jullie eigen tempo alles uitpakken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel tv op de reserve-ipad, morgen weer op de grote tv. Ben wel kapot, dus maar een beetje proberen te relaxen vanavond want morgen wordt een pittig dagje, vandaag konden de verhuizers hun eigen ding doen maar morgen moeten we steeds aangeven waar iets neergezet moet worden
Ik denk dat het goed is dat je ze even eerst rustig aan elkaar laat wennen. Die kittens zijn nog wel even klein en als het goed is nog jaren bij ze.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
Jaa, 200 plus dozen uitpakken. Die van de woonkamer kunnen we redelijk lang laten staan, we laten gewoon een muur van dozen 4 hoog achter de bank bouwen. Maar of alles een beetje op de zolder gaat passen, nou, daar heb ik een hard hoofd in. Ik ga morgenochtend de keuken voorbereiden op het inruimen, dat zou qua uitpakken dan redelijk vlot kunnen gaanquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterkte alvast voor morgen. Gaat vast goed komen allemaal. En dan mogen jullie daarna lekker op jullie eigen tempo alles uitpakken.
Slaapkamer en badkamer als eerste zien te doen. Dan het "zitdeel" van de woning. Zitdeel hoeft niet de woonkamer te zijn, maar een plek waar je rustig kan zitten. Kan hobbykamer zijn, of de keuken of de werkkamer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jaa, 200 plus dozen uitpakken. Die van de woonkamer kunnen we redelijk lang laten staan, we laten gewoon een muur van dozen 4 hoog achter de bank bouwen. Maar of alles een beetje op de zolder gaat passen, nou, daar heb ik een hard hoofd in. Ik ga morgenochtend de keuken voorbereiden op het inruimen, dat zou qua uitpakken dan redelijk vlot kunnen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |