Het hielp misschien ook dat ik een paar ramen vannacht open heb gelaten en vanmorgen nog een paar extra open heb gezetquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog steeds niet gestookt. Was vanmorgen wat koel maar een vest aan en prima. 19 nu
Is het echt al -2 bij jullie?quote:
Geen idee, maar ik had het over 2 cm ijs.quote:
Volgende keer nog even de koelkastdeur openlatenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Het hielp misschien ook dat ik een paar ramen vannacht open heb gelaten en vanmorgen nog een paar extra open heb gezet
Oh jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had het over 2 cm ijs.
In een bakje water wat buiten stond.
Ook gedaan, maar die begon vervelend te piepenquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende keer nog even de koelkastdeur openlaten
quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Het hielp misschien ook dat ik een paar ramen vannacht open heb gelaten en vanmorgen nog een paar extra open heb gezet
Dat is lekker ik slaap prima met kou.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, maar zodra het dekbed van me af gaat is het toch eventjes wat minderquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat is lekker ik slaap prima met kou.
Vind het er nou juist de plek voor eigenlijk ....quote:
stippelwerkquote:
Ik had die lui niet perse zo agressief verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het er nou juist de plek voor eigenlijk ....
Is de taart nu op of heb je morgen weer een kans?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb een Bird day taart gekocht . Ik had de eerste vogels vandaag al. Te snel en te bang voordat ik ze kon vastleggen.[ link | afbeelding ]
Daar geloven ze toch ook in een soort Sinterklaas?quote:
Die hoog in de hemel is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar geloven ze toch ook in een soort Sinterklaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |