abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 november 2022 @ 22:34:57 #1
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206727409
w/ w/ w/ Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten :
Iedereen die WLR een warm hart toedraagt.



Algemene sfeer in dit topic:


  vrijdag 18 november 2022 @ 22:35:42 #2
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206727422
BARNEY ARMY
pi_206727851
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
BARNEY ARMY
Een godstalent.
pi_206729415
Darten dat is Raymond van Barneveld en daarna niets meer en daarvoor ook niets.
pi_206729443
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2022 01:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Darten dat is Raymond van Barneveld en daarna niets meer en daarvoor ook niets.
Sterker nog, vooral de jonge Barney. Daarna is hij zichzelf toch een beetje gaan herhalen.
Citius, Altius, Fortius.
pi_206730405
Alle kast-VVD-ers in deze chat een waanzinnig gaaf congres gewenst!
  zaterdag 19 november 2022 @ 09:14:59 #7
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_206730528
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 08:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Alle kast-VVD-ers in deze chat een waanzinnig gaaf congres gewenst!
Vroeger deden ze nog wel eens congressen in bierhallen.
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 10:36:46 #8
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_206731293
quote:
Kritiek op werkomstandigheden in het gastland, vindt Infantino 'ontzettend onrechtvaardig'. De Zwitser begon zijn pleidooi met een opvallende zin. 'Vandaag voel ik me Qatari. Ik voel me Arabier. Ik voel me gay. Ik voel me gehandicapt. Ik voel me een arbeidsmigrant.'

Zelf was Infantino zoon van ouders die immigranten waren. Daardoor gaf hij aan zich te kunnen verplaatsen in de mensen die de stadions in Qatar moesten bouwen. 'Zij werkten heel hard in moeilijke omstandigheden. Ik herinner me heel goed, waar en hoe de immigranten leefden. Welke rechten ze hadden. Ik herinner me hoe ze behandeld werden. Dat is nog niet lang geleden hè, ik ben geen 150 jaar oud.'

'Voor wat Europa de afgelopen 3000 jaar heeft gedaan, zouden we de komende 3000 jaar nog excuses moeten aanbieden', foeterde Infantino. 'En dan anderen de les gaan lezen? Puur racisme. Jullie in het Westen zijn hypocriet en hebben een dubbele moraal.'

Het WK werd lange tijd overschaduwd door problemen in Qatar, waaronder de dood van duizenden arbeidsmigranten en het schenden van mensenrechten. Over de discriminatie in het land had Infantino nog een opzienbarende uitspraak. 'Ik weet hoe het is om gediscrimineerd te worden. Ik werd vroeger gepest omdat ik rood haar had.'
De nieuwe Infantino is uit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 10:38:46 #9
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_206731306
quote:
Toen Infantino naar Doha kwam, ging hij op bezoek bij een aantal accommodaties voor migranten. ,,Ik werd mee teruggenomen naar mijn kindertijd. Ik zei tegen de mensen hier; dit is niet goed, we moeten iets doen. En net als Zwitserland nu een inclusief land is, heeft Qatar ook progressie gemaakt.”

En, voegde hij daaraan toe: ,,Qatar helpt deze mensen en geeft ze een toekomst en een beter salaris. Europa sluit de grenzen.”

Volgens de Zwitser is er veel te weinig aandacht en erkenning voor de mooie kanten van het toernooi. ,,Ik leef echt mee met het FIFA-personeel. Voor alle vrijwilligers, voor de organisatie, voor al die mensen die helpen. Zij zijn allemaal hier in Qatar om klaar te staan voor al die bezoekers. Het is niet makkelijk om al die kritiek te lezen. Maar we maken er het beste van. Doha en Qatar zijn klaar.”

Hij was ook niet mals met zijn kritiek op de Europeanen, waar het de afhankelijkheid van vloeibaar gas uit Qatar betreft. ,,Nu Europa gas nodig heeft, komen ze plotseling naar Qatar. Kijken ze dan naar de arbeidsomstandigheden? Nee. De FIFA en Qatar doen dat wel.”

Infantino, die af en toe diep zucht tijdens zijn betoog, ging ook in op LHBTI-rechten, en benadrukte nog maar eens dat iedereen in Qatar ‘welkom’ is. Ook hier reageerde de FIFA-baas furieus op kritiek uit Europa. ,,Wat wil je doen? Thuis zitten en kritiek uiten en zeggen hoe slecht ze wel niet zijn, daar in de Golf? Omdat het niet toegestaan is om in het openbaar gay te zijn? Ik vind als FIFA-president dat het wel toegestaan moet zijn natuurlijk. Maar ik ben door een proces gegaan. Mijn vader zou iets anders zeggen. En mijn kinderen zouden weer iets anders zeggen dan ik. Alleen maar kritiek leveren op Qatar is provocatie. Dan bereik je het tegendeel van wat je beoogt.”

De Zwitser heeft zich ook ontzettend geërgerd aan berichten over ‘nepfans’, die in Europa opdoken de afgelopen dagen. ,,Omdat iemand eruit ziet als een Indiër zou hij geen voetbalfan kunnen zijn? Dat is puur racisme! Dit zijn oprechte mensen. Ze hebben een moeilijk leven, net als iedereen. Nu kunnen ze daar even aan ontsnappen.”

Over het gisteren plots uitgevaardigde alcoholverbod in en om stadions zei hij dat het ‘een gezamenlijk besluit van Qatar en de FIFA’ was. ,,In veel Europese landen mag je ook geen alcohol in stadions drinken. Het besluit kwam wat laat, dat geef ik toe. Maar er zijn ergere dingen dan een paar uur geen alcohol drinken. En er zijn genoeg plekken waar je nog wel mag drinken.”

Het alcoholverbod zou er volgens berichten zijn doorgedrukt door de Qatari. Maar de FIFA heeft nog steeds ‘200 procent controle’ over het toernooi, stelde Infantino.
Fenomeen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_206731361
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
De nieuwe Infantino is uit.
Ik las ergens dat Infantino een luxe huis heeft in Qatar en zijn kinderen daar naar school gaan. Ach.
pi_206731502
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
De nieuwe Infantino is uit.
Zware drinker.
pi_206731511
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
BARNEY ARMY
Buitencategorie.
  zaterdag 19 november 2022 @ 11:04:26 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206731513
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
De nieuwe Infantino is uit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Fenomeen.
Dit is kunst. Hier kan Thomas Bach nog een hoop van leren
pi_206732583
Over fenomenen gesproken:


Maar de daadwerkelijk ophef komt natuurlijk voornamelijk omdat velen (vooral in de media) hun links en progressieve imperium zien instorten. Het social media imperium waar allerlei woke dogma's voorop stonden en voornamelijk mensen van één politieke affiliatie te maken kregen met censuur en de nodige bans. Het leidt blijkbaar tot enorme frustratie en woede dat dit imperium nu is overgenomen en te maken krijgt met een re-organisatie. Daar gaat de safe space waar een 'gevaarlijke' mening geven over vaccinaties of 'hatelijke misinformatie', zoals benoemen van de menselijke biologie, tot een ban leidde.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 19 november 2022 @ 12:31:56 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206732613
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 12:29 schreef Steven184 het volgende:
Over fenomenen gesproken:


Maar de daadwerkelijk ophef komt natuurlijk voornamelijk omdat velen (vooral in de media) hun links en progressieve imperium zien instorten. Het social media imperium waar allerlei woke dogma's voorop stonden en voornamelijk mensen van één politieke affiliatie te maken kregen met censuur en de nodige bans. Het leidt blijkbaar tot enorme frustratie en woede dat dit imperium nu is overgenomen en te maken krijgt met een re-organisatie. Daar gaat de safe space waar een 'gevaarlijke' mening geven over vaccinaties of 'hatelijke misinformatie', zoals benoemen van de menselijke biologie, tot een ban leidde.

Wierd?
pi_206732646
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 12:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wierd?
Had zomaar gekund natuurlijk. User HowardRoark zal tevreden zijn met dit compliment.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_206732949
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 12:29 schreef Steven184 het volgende:
Over fenomenen gesproken:


Maar de daadwerkelijk ophef komt natuurlijk voornamelijk omdat velen (vooral in de media) hun links en progressieve imperium zien instorten. Het social media imperium waar allerlei woke dogma's voorop stonden en voornamelijk mensen van één politieke affiliatie te maken kregen met censuur en de nodige bans. Het leidt blijkbaar tot enorme frustratie en woede dat dit imperium nu is overgenomen en te maken krijgt met een re-organisatie. Daar gaat de safe space waar een 'gevaarlijke' mening geven over vaccinaties of 'hatelijke misinformatie', zoals benoemen van de menselijke biologie, tot een ban leidde.

Gelukkig is er altijd nog vrijplaats Fok! _O_
pi_206733004
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik las ergens dat Infantino een luxe huis heeft in Qatar en zijn kinderen daar naar school gaan. Ach.
Hij woont inderdaad in Doha. Dus sterk stukje 'wij van WC eend' dit.

Het erge is dat hij er nog in gelooft ook, net als met die oproep tot een staak het vuren in Oekraine, vanwege het WK.
Jack does it in real time...
  zaterdag 19 november 2022 @ 13:11:50 #19
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_206733064
Mensen die roepen om een staakt-het-vuren zijn een verlengstuk van het Kremlin en propaganda-roeptoeters. Totaal niet verrassend bij de baas van boevenbende FIFA, derhalve.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 19 november 2022 @ 13:17:50 #20
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_206733123
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2022 13:06 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Hij woont inderdaad in Doha. Dus sterk stukje 'wij van WC eend' dit.

Het erge is dat hij er nog in gelooft ook, net als met die oproep tot een staak het vuren in Oekraine, vanwege het WK.
quote:
Jullie in het Westen zijn hypocriet en hebben een dubbele moraal.'
Hij is in ieder geval snel geïntegreerd.
  zaterdag 19 november 2022 @ 14:10:16 #21
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_206733785
Die Ruud de Wild is ook niet helemaal goed

quote:
Het is vervelend voor Marco, vindt Ruud. “Stel je nou eens voor dat het verhaal niet waar is en Marco Borsato doet zichzelf iets aan. Dan zijn wij met z’n allen de moordenaar! Wie zijn wij om te beoordelen? Dat is aan de rechter.”
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_206734332
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 12:29 schreef Steven184 het volgende:
Over fenomenen gesproken:


Maar de daadwerkelijk ophef komt natuurlijk voornamelijk omdat velen (vooral in de media) hun links en progressieve imperium zien instorten. Het social media imperium waar allerlei woke dogma's voorop stonden en voornamelijk mensen van één politieke affiliatie te maken kregen met censuur en de nodige bans. Het leidt blijkbaar tot enorme frustratie en woede dat dit imperium nu is overgenomen en te maken krijgt met een re-organisatie. Daar gaat de safe space waar een 'gevaarlijke' mening geven over vaccinaties of 'hatelijke misinformatie', zoals benoemen van de menselijke biologie, tot een ban leidde.

Na afloop van WO-II waren het ook voornamelijk mensen van één politieke affiliatie die te maken kregen met censuur en de nodige bans.
pi_206734355
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:10 schreef Szura het volgende:
Die Ruud de Wild is ook niet helemaal goed
[..]

Dat was altijd al zo. Hoe die elke keer maar weer aan de bak komt...
pi_206734458
Het altijd zwakzinnige Staphorst. Bom erop en afsteken svp. Samen met de rest van gereformeerd Nederland als het even kan.
pi_206735923
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 14:10 schreef Szura het volgende:
Die Ruud de Wild is ook niet helemaal goed
[..]

Die is vooral bang wat er over hem naar buiten komt joh.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')