Waarom?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:19 schreef MichaelScott het volgende:
Neem aan dat hij zijn Televizier-ring en andere prijzen nu kwijtraakt?
Frits Sissing blijkt alweer de absolute gids in het duister.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:22 schreef roos94 het volgende:
Kan niemand zich nornaal gedragen in tv land ?
Echt he, mijn gedachte. Waarom kan niemand eens normaal met zijn/haar macht omgaan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:22 schreef roos94 het volgende:
Kan niemand zich nornaal gedragen in tv land ?
quote:De geluidsman probeert wat terug te zeggen, maar hij komt niet boven de presentator uit. ‘Het is meneer Van Nieuwkerk voor jou’, horen aanwezigen hem schreeuwen.
‘Jij!’, schreeuwt de presentator volgens meerdere getuigen. ‘Jij had hier op je knieën moeten zitten, en moeten zeggen: sorry.’
Onthutst kijken mensen naar wat hier gebeurt.
‘Zeg sórry meneer Van Nieuwkerk’, roept de presentator. Om hen heen is het doodstil.
En dan doet de man wat hij zegt. ‘Sorry meneer Van Nieuwkerk’, brengt hij uit.
Nee supernormaal gedrag inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:30 schreef Raw85 het volgende:
Lijkt me een vervelende man om mee te moeten werken maar al te ernstig lijkt het me verder ook weer niet.
Dat zeg ik niet. Maar afgaand op de roddels die hiervoor rondgingen over DWDD had ik iets veel heftigers verwacht.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee supernormaal gedrag inderdaad.
Gohquote:De woede van de presentator zorgt ervoor dat medewerkers geen enkel risico meer nemen. Als een gast ‘niet levert’ worden zij afgebrand, weten ze. Bij twijfel richten ze zich daarom op zijn lievelingsgasten: Sywert van Lienden, Hugo Borst, Jort Kelder, Alexander Klöpping. ‘Bel Sywert maar, vraag maar wat Sywert ervan vindt’, zei Matthijs dan. Daarom hadden we zo vaak dezelfde gasten.’
Om een signaal af te geven naar andere presentatoren dat grensoverschrijdend gedrag jaren later nog gevolgen kan hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |