Ik heb vanavond 5 minuten gezien.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef engine het volgende:
Ik heb steeds minder zin om nog mee te posten in de COS van een jaar van je leven. Zo'n beetje iedereen is fan van één kerel die ik niet uit kan staan en ze hebben een hekel aan de mensen die ik wel leuk vind. Begint een beetje tegen te staan.
oh ja wel een paar hoor maar het is vooral een groepje dat heel erg voor één kerel is en compleet blind is voor zijn gedrag. Maarja het zal wel....even lekker geklaagdquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef suzi1 het volgende:
niemand die met jou meegaat? dan is weinig aan ja
toch kan dat een paar uurtjes zo savonds best weleens lekker zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nee heel eerlijk heb ik er geen zin in sorry
Jeffrey.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:19 schreef suzi1 het volgende:
o ze vallen dan voor zn uiterlijk zo te zien
Ja die vind ik ook wel leuk maar is ook al niet erg populairquote:
quote:
Ja en dan is er ook nog een beginnende verliefdheid tussen hem en een meid. Dames helemaal gesmolten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:23 schreef suzi1 het volgende:
nou dat zegt genoeg ja, van hem niks willen zien en van de ander wel. in slechte zin
tenzij je het toegeeft. dan mag dat
Mijn favorieten zijn Wanda, Sasha en Mirthe.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet wel iemand hebben die beetje stemming maakt
Ja die is heerlijkquote:
Jepsquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
o ze zijn aan t zuipen in de loods, zo te lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |