Ja is best een leuk potje. Smith staat weer waanzinnig te gooien maar komt maar niet van Cullen af. Die blijft aanhaken.quote:
was flink op mn bek gegaan met rolschaatsen vroeger daarna niet meer gedurfd alles wat enigszins op lijkt. Anno nu zal ik het wel durven maar geen behoefte aanquote:
rolschaatsen is een stuk moeilijker wel dan skeelerenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was flink op mn bek gegaan met rolschaatsen vroeger daarna niet meer gedurfd alles wat enigszins op lijkt. Anno nu zal ik het wel durven maar geen behoefte aan
nicequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
hier in het park doen ze soms wel rolschaatsen, met een boombox en dan gaan ze soort dansjes doen
ja precies! meer dat idee jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
deze meer dan
geen skeelers
[ afbeelding ]
nu sta je stevig in je schoenenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
ach mn motoriek was superklote vroeger
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
zolang er geen wieltjes onder zitten
o die schoenen jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die heb je wel van die wieltjes die eruit kunnen klappen ofzoiets. Ik kijk wel eens jaloers naar die kindjes.
Leuk kleurtje ookquote:
morgen min 7 nachts hierquote:
koekoek! ja het is nu 15,5 hier maar heb dekentjequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
morgen min 7 nachts hier
gaat de verwarming dan wel aan bij jou? :p
Ja echt zonde. Wel een leuk potje om te zien.quote:
houd jezelf warm goed bezigquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
koekoek! ja het is nu 15,5 hier maar heb dekentje
gewaagdquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb heel eventjes de verwarming getest
heb een hygrometer aangeschaft om even luchtvochtigheid te checken even kijken hoe dat gaat, en zie at het wel heel snel omlaag gaatquote:
Waarvoor heb je dat gekocht als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb een hygrometer aangeschaft om even luchtvochtigheid te checken even kijken hoe dat gaat, en zie at het wel heel snel omlaag gaat
je maakt het jezelf iig aangenaamquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef suzi1 het volgende:
15 hier. 2 dekentjes en zittend op pluche kleed. scheelt ook
quote:
oke okequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
slechte ogen ligt niet aan jou
ligt aan mij
Ja ik vrees er ook voor maar het zou zo mooi zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
16-1 verliezen maar we zullen zien
107 gemiddeld....wel lekker bezig.quote:
Ja Price stoot nu door.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is waar price het op pakt met 75%
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef engine het volgende:
Ik heb steeds minder zin om nog mee te posten in de COS van een jaar van je leven. Zo'n beetje iedereen is fan van één kerel die ik niet uit kan staan en ze hebben een hekel aan de mensen die ik wel leuk vind. Begint een beetje tegen te staan.
Ik heb vanavond 5 minuten gezien.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef engine het volgende:
Ik heb steeds minder zin om nog mee te posten in de COS van een jaar van je leven. Zo'n beetje iedereen is fan van één kerel die ik niet uit kan staan en ze hebben een hekel aan de mensen die ik wel leuk vind. Begint een beetje tegen te staan.
oh ja wel een paar hoor maar het is vooral een groepje dat heel erg voor één kerel is en compleet blind is voor zijn gedrag. Maarja het zal wel....even lekker geklaagdquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef suzi1 het volgende:
niemand die met jou meegaat? dan is weinig aan ja
toch kan dat een paar uurtjes zo savonds best weleens lekker zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
nee heel eerlijk heb ik er geen zin in sorry
Jeffrey.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:19 schreef suzi1 het volgende:
o ze vallen dan voor zn uiterlijk zo te zien
Ja die vind ik ook wel leuk maar is ook al niet erg populairquote:
quote:
Ja en dan is er ook nog een beginnende verliefdheid tussen hem en een meid. Dames helemaal gesmolten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:23 schreef suzi1 het volgende:
nou dat zegt genoeg ja, van hem niks willen zien en van de ander wel. in slechte zin
tenzij je het toegeeft. dan mag dat
Mijn favorieten zijn Wanda, Sasha en Mirthe.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet wel iemand hebben die beetje stemming maakt
Ja die is heerlijkquote:
Jepsquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:26 schreef suzi1 het volgende:
o ze zijn aan t zuipen in de loods, zo te lezen?
Worst voor Moraima zingen ze somsquote:
11-9quote:
Ik durf nog niet te hopen.quote:
lever al je rookspul maar in bij mijquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wou gaan roken maar durf niet
drink ik nooitquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
of wat dacht je van aqaaauriuuuuss
die had ik net bij ettuhquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
of wat dacht je van aqaaauriuuuuss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |