Ik vind pokemon nog steeds leukquote:
Pokemons bestaat niet. Pokémon is zowel meervoud als enkelvoud.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:32 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Komt die niet op tijd want problemen in het sorteercentrun of zo
Wilde gewoon Pokemons vangen met mijn neefje had beloofd dat ik met hem zou spelen. Nu zijn mijn ouders over de zeik
Clover mag er ook zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
De eerste generatie Pokémon vind ik erg leuk. Met die andere Pokémon heb ik niets mee te maken
[ afbeelding ]
goede oude tijd. Begin jaren 2000
echt top!
2nd gen ook nog gespeeld was ook topquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
De eerste generatie Pokémon vind ik erg leuk. Met die andere Pokémon heb ik niets mee te maken
[ afbeelding ]
echt top!
Wajow dit is ook gewoon een echte fanversie. Ik ga het downloaden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Clover mag er ook zijn
[ afbeelding ]
Heb jij Red / Green gespeeld, ja?quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
echt top!
Zeker doen. Qua spel ook echt geniaal.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:39 schreef Zaklamplicht het volgende:
[..]
Wajow dit is ook gewoon een echte fanversie. Ik ga het downloaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |