Daar zie je meer ellende opquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:44 schreef chufi het volgende:
Flink staan poetsen , daarom wil ze een zwarte
Ja alles vet en spatters.quote:
Maar uhquote:
Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Hahaha![]()
![]()
Dank jullie wel![]()
De eerste 8 kilo stamppot is klaar.
Morgen de andere helft.
30 schattige 1 persoons rookworsten in de pocket. Nu ff borrelen met SF
Beter even niksquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Hahaha![]()
![]()
Dank jullie wel![]()
De eerste 8 kilo stamppot is klaar.
Morgen de andere helft.
30 schattige 1 persoons rookworsten in de pocket. Nu ff borrelen met SF
Leeft die nog?quote:
Met spruiten? Ik dat niet overkill?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:18 schreef chufi het volgende:
Ik heb een kilo stamppot klaar om ff af te gratineren als ovenschotel
oa. spruiten ...quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Met spruiten? Ik dat niet overkill?
shoarmaquote:
Nee met broodquote:
Met kaasquote:
Ja wel slaquote:
Ik eet gezond 4 dagen en dan ga ik losquote:
Ik doe dat ook.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet gezond 4 dagen en dan ga ik los
Het werkt prima even geen vlees, aardappels, pasta.quote:
Lolquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:34 schreef Mazikeen het volgende:
Ik 6 dagen gezond eten.
Maar wel 2 dagen alcohol. En 1 dag verkeerd eten. Net hamburger op met wat (oven)patatjes
Al dat vlees wat ik normaal at. Dan ben ik tegenwoordig zeker 50 euro extra kwijt per week.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werkt prima even geen vlees, aardappels, pasta.
Ik ben vooral gek op kip.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Al dat vlees wat ik normaal at. Dan ben ik tegenwoordig zeker 50 euro extra kwijt per week.
Oh dat. Nou ik koop mijn vlees bij een bio slager dus duurder maar dat boeit me niet. Het is lekkerderquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Al dat vlees wat ik normaal at. Dan ben ik tegenwoordig zeker 50 euro extra kwijt per week.
Kip het meest veelzijdige stukje vlees...quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben vooral gek op kip.
Bestel tegenwoordig bij mrfilet. Heerlijke kip en in vergelijking met supermarkt niet duur
quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Kip het meest veelzijdige stukje vlees...
Kip. Jajajajaja...
Hij was gecast met haarquote:
Hey lekkerwijffie hoe is het met je?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:53 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kan niet zonder vleesch, kip en vis
Haaaaagssssquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey lekkerwijffie hoe is het met je?
Ja primaquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Haaaaagssss
Goed hoor en met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |