Daar was ik niet bij, ik was voor het laatst bij een meet in Rotterdam volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste grote cul meet vlak voor de corona ellende begon
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook graag komen, velen al heel lang niet gezien en eten
Ik kon toen ook nietquote:
Dit lijstje quoten en jezelf er bij zettenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2022 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit lijstje quoten en jezelf er bij zetten
7 januari: Leintjeuh, LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori
14 januari: Isabeau, LS, MadMaster, Barreltje, (golfer en Blues als dit 'm wordt verzetten wij een afspraak), Cat vanaf 18.00 uur, kaatje, fietsie, borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori
21 januari: LS, golfer, Blues, Cat, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori
28 januari: LS, Cat, MadMaster, kaatje, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori
4 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, fietsie, pdehoog, borisz, minilot, z80, Memento-Mori
11 februari: LS, golfer, Blues, MadMaster, kaatje?, fietsie, pdehoog ,borisz, Yinny, z80,Memento-Mori
18 februari: LS, Cat, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, (fietsie??), borisz, Yinny, minilot, z80, Memento-Mori
25 februari: LS, Cat, golfer, Blues, MadMaster, kaatje, (fietsie??), borisz, z80, Memento-Mori,anndb
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je leukEr zijn wel meer mensen die niet eerder mee zijn geweest maar die posten wel zo af en toe mee. Jij bent een echt vers slachtoffer
En de keer daarna in Argentiniequote:Op vrijdag 18 november 2022 19:50 schreef foodlover het volgende:
Had het heel leuk gevonden![]()
Volgende keer in Spanje?
18 februari is ook meer kans op de chefs table toch?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Hier ben ik eindelijk. Er speelt hier een en ander. Dat zorgt er ook gelijk voor dat ik minimaal tot en met half januari aan huis gebonden ben dus dat is top.
Jullie kunnen bijvoorbeeld op 14 januari gaan zonder mij (Isa heeft ook afgezegd btw) of op 18 februari met mij. Ik heb natuurlijk een voorkeur voor 18 februari maar ik snap ook dat jullie zo snel mogelijk willen. 18 Februari is dus de datum waarop de meeste mensen kunnenmaar het is ook heel ver weg
Ik doe het wel!quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, dat is fijn om te horen CUL-vriendjes![]()
Iets anders. Het gaat hier dus echt niet ok met mijn gezondheid. Kan ik het reserveren, het menu en de groepsgrootte bepalen misschien aan iemand anders overlaten?
Dit inderdaad. In elk geval @Lonaa, @derLudolf, @gcjoel, @AnneX en haar meneer en meer.quote:Op zondag 27 november 2022 08:46 schreef Lonaa het volgende:
Er waren geloof ik ook nog wat mensen die pas zouden melden of ze mee gingen als er een datum bekend was. Dus ik zou eerst even hengelen of er nog meer mensen mee willen als het inderdaad 18 februari wordt.
En volgens mij konden op 18 februari ook @Leintjeuh en @mascara-klodder ?quote:Op zondag 27 november 2022 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit inderdaad. In elk geval @:lonaa, @:derludolf, @:gcjoel, @:annex en haar meneer en meer.
quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet als je de namen niet goed schrijft nee
oeps.quote:Op zondag 27 november 2022 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niet als je de namen niet goed schrijft nee
Moi! Woar komst weg?quote:Op zondag 27 november 2022 10:58 schreef Nagelslak het volgende:
Rotterdam is helaas te ver weg voor mij, ik zou jullie graag willen ontmoeten en samen lekker eten. Als het iets centraler ligt, Overijssel of zuiden van Drenthe dan doe ik mee.
De hele kaart op tafel lijkt me een goed plan. Kan iedereen van alles uitproberen.quote:Op zondag 27 november 2022 14:41 schreef Yinny het volgende:
Ik heb gebeld!
Maar grote groepen werken met tijdslots:
[poll=4689]
En willen we alles van de kaart op tafel om te delen?
Ik ga morgenmiddag emailen, want 18 februari is een chefs table mogelijk
Dit moest ik een paar keer lezen voordat ik de juiste afbrekingen van de lettergrepen ontdekt had…quote:
Haha, ja ik ook.quote:Op zondag 27 november 2022 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit moest ik een paar keer lezen voordat ik de juiste afbrekingen van de lettergrepen ontdekt had…
Gestemd…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |