praten kan ze maar zo ieder drie jaar schelen , dat snappen ze nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
Als Sanil in hoger beroep gaat en dan gaat praten? En Mees en Hein gaan niet in hoger beroep, kan het dan zijn dat ze alsnog gestraft worden voor betrokkenheid bij de dood van Carlo?
Tenslotte zijn ze al veroordeeld en is alleen Sanil dan in hoger beroep gegaan?
Ze hebben allemaal een selectief geheugen. Wat dat betreft speelt Sanil het hetzelfde als Mees en Hein. Alleen is er een getuigenverklaring waaruit blijkt dat Sanil erbij betrokken was en is er die schoen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Door details te geven kan de OvJ ook weer betere en gerichtere vragen aan Mees en Hein stellen, dus dat kan wel helpen. Ik vraag me toch ook af of Sanil niet gewoon betaald wordt om dit zo dom te spelen, hij is de enige die echt lang moet brommen als de situatie niet veranderd bij het hoger beroep.
ja hij heeft duidelijk een schop tegen het hoofd gegevenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat is een belangrijk stuk bewijs geweest.
Voor iemand van 19-20, die wat te verliezen heeft, is dat best wel wat, ja. Niet te onderschatten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:13 schreef jakosi het volgende:
Toch gaat het zooitje wat 30 maanden ook wel even de cel in hoor. Is te weinig, maar niet niks.
Wellicht gaat het OM in hoger beroep bij Hein, Mees en Sanil?quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
Als Sanil in hoger beroep gaat en dan gaat praten? En Mees en Hein gaan niet in hoger beroep, kan het dan zijn dat ze alsnog gestraft worden voor betrokkenheid bij de dood van Carlo?
Tenslotte zijn ze al veroordeeld en is alleen Sanil dan in hoger beroep gegaan?
En reken maar dat iedereen weet wie ze zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor iemand van 19-20, die wat te verliezen heeft, is dat best wel wat, ja. Niet te onderschatten.
Ik denk dat dat een beetje onzin is. Voor de meeste mensen is het in de gevangenis een kwestie van de tijd maar door zien te komen. Uiteindelijk heeft iedereen die daar zit wel wat mispeuterd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En reken maar dat iedereen weet wie ze zijn.
Dit is niet het type dat veel respect gaat krijgen in de gevangenis.
Dat soort mensen hebben doorgaans teveel Amerikaanse gevangenisseries gekeken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje onzin is. Voor de meeste mensen is het in de gevangenis een kwestie van de tijd maar door zien te komen. Uiteindelijk heeft iedereen die daar zit wel wat mispeuterd.
Ohja koekoekquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:18 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Wellicht gaat het OM in hoger beroep bij Hein, Mees en Sanil?
Mensen die denken dat ze het zwaar krijgen of mensen die denken dat het wel meevalt?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben doorgaans teveel Amerikaanse gevangenisseries gekeken.
Het eerste. In Nederland zijn dat soort praktijken er nauwelijks, hooguit soms als het om pedo’s gaat maar die worden aardig afgeschermd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze het zwaar krijgen of mensen die denken dat het wel meevalt?
ja dat dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het eerste. In Nederland zijn dat soort praktijken er nauwelijks, hooguit soms als het om pedo’s gaat maar die worden aardig afgeschermd.
Zo vader, zo zoon.quote:
Tja, de schaamtecultuur, alles staat boven schuldig zijn, Allah vergeeft immers niets, je kan niet gaan biechten zoals bij de pastoor dus die 72 maagden gaan ook niet door.quote:
Je blijft er altijd een paar houden die ze 30 jaar of wat dan ook willen geven hierquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ohja koekoeklekker wakker ben ik ook weer.
Ik zat met verbazing hier te lezen dat mensen zo ontevreden waren over de uitspraken.
Ik vind dat er fors gestraft is en meer dan OM eis, ik was eigenlijk wel enthousiast, had het idee dat de rechter een duidelijk signaal wilde afgeven.
Je hoeft iemand niet te laten vallen, dat is iets anders dan doen alsof het oké is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:59 schreef Wruijff het volgende:
Tja ergens kan ik me wel indenken dat een ouder nooit zn kroost zal laten vallen maar deze pa kan beter maar niets meer zeggen. De toekomst van Carlo, die is pas kapot.
Wat een lul.quote:
Hahaha wat een gast. Half Nederland trapt geen mensen dood terwijl ze op de grond liggen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je blijft er altijd een paar houden die ze 30 jaar of wat dan ook willen geven hier
De rechtbank heeft forse straffen uitgedeeld, soms hoger, soms minder.
Op zo'n jonge leeftijd zijn dit echt forse straffen voor die lui.
Oh en dan voor een paar ook nog 2 jaar reclassering. Dat is echt geen pretje om je iedere week te moeten melden, te pas en te onpas drugs/alcoholtest.
Eentje mocht ook geloof ik door naar de psychiater voor zijn agressie. Hoppakkeee...van zo'n forensische psych ben je ook niet 1-2-3 af![]()
Al deze topics door waren er lui die vrijspraak of schoffelen riepen, D666-rechters, zouden wel onder jeugdrecht vallen etc etc.
Die hoor je nu niet echt meer dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |