Giftig wel.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder had ik zaterdag in een stenen winkel geshopt. Toen ik 's avonds wat plaatsjes zocht om aan vriendinnen te laten zien wat ik gekocht had, bleek er op de site 15% korting te zijn. Dus ik heb de winkel gemaild of ze nog iets voor me kunnen betekenen, of dat ik werkelijk mijn kleding in moet gaan leveren in de winkel en alles opnieuw kopen online. Nog geen antwoord, dus ik zal ze straks even bellen
Que?quote:
Welke switch spellen? Wij willen de Sports, maar hebben nog geen aanbieding kunnen vinden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Blackfriday aankopen:
3 nintendo switch spellen (ik moet weer eens vaker de switch aanzetten)
Fitbit Sense 2
2 Crash Bandicoot spellen (vallen onder Sint korting van bol)quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welke switch spellen? Wij willen de Sports, maar hebben nog geen aanbieding kunnen vinden.
En extra controllers voor de switch.
Via welke website, lego.com?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:47 schreef VKV het volgende:
Zo, het is nog niet eens 10:00 uur en ik ben al 500 euro lichter haha. Voornamelijk lego, want daarvan waren sommige dingen nu de laagste prijs ooit (even gecheckt via brickwatch).
Die zoeken we allemaal nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 Crash Bandicoot spellen (vallen onder Sint korting van bol)
Net als Lego Harry Potter Collection spel
Vervelend altijd. Heb het bij zalando wel gehad en dan moet je opnieuw bestellen.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder had ik zaterdag in een stenen winkel geshopt. Toen ik 's avonds wat plaatsjes zocht om aan vriendinnen te laten zien wat ik gekocht had, bleek er op de site 15% korting te zijn. Dus ik heb de winkel gemaild of ze nog iets voor me kunnen betekenen, of dat ik werkelijk mijn kleding in moet gaan leveren in de winkel en alles opnieuw kopen online. Nog geen antwoord, dus ik zal ze straks even bellen
Echt? Wat een gedoe, he?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Vervelend altijd. Heb het bij zalando wel gehad en dan moet je opnieuw bestellen.
Dat zo'n winkel niet even in je account kijkt en je tweede bestelling annuleert en je eerste bestelling aanpast naar de huidige prijs.
Ik wist niet dat die überhaupt nog bestonden!quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt? Wat een gedoe, he?
Deze winkel, Peek & Cloppenburg (even terechte reclame maken) is dus heel coulant.
Ik was er al geen eeuwigheid geweest, maar ze hebben tegenwoordig een heel leuk assortiment, beetje ussen V&D van vroeger en Bijenkorf in. Aangenaam verrast en dus goed uitgepakt
Ik dus ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:25 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die überhaupt nog bestonden!Na de jaren '90 nooit meer tegengekomen.
Die zien er heel fijn uit voor van de winter op school.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:28 schreef Viv het volgende:
Gisteravond warme sloffen op Zalando gezien voor mijn dochter (heeft ze nodig op school), met een mooie Black Friday-korting. Toen ik er later even voor ging zitten om ze daadwerkelijk te bestellen, was het teruggezet naar de normale prijs. Terwijl hun Black Friday-campagne nog gewoon gaande was.![]()
Nu heb ik ze bij Amazon besteld.![]()
Ging om deze: https://www.amazon.nl/Sup(...)-2000/dp/B09Q8SFPDW/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |