abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206804827
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder had ik zaterdag in een stenen winkel geshopt. Toen ik 's avonds wat plaatsjes zocht om aan vriendinnen te laten zien wat ik gekocht had, bleek er op de site 15% korting te zijn. Dus ik heb de winkel gemaild of ze nog iets voor me kunnen betekenen, of dat ik werkelijk mijn kleding in moet gaan leveren in de winkel en alles opnieuw kopen online. Nog geen antwoord, dus ik zal ze straks even bellen :P
Giftig wel.
pi_206804957
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:06 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Giftig wel.
Que?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206811839
Blackfriday aankopen:

3 nintendo switch spellen (ik moet weer eens vaker de switch aanzetten)

Fitbit Sense 2
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206811888
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Blackfriday aankopen:

3 nintendo switch spellen (ik moet weer eens vaker de switch aanzetten)

Fitbit Sense 2
Welke switch spellen? Wij willen de Sports, maar hebben nog geen aanbieding kunnen vinden.

En extra controllers voor de switch.
pi_206811931
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Welke switch spellen? Wij willen de Sports, maar hebben nog geen aanbieding kunnen vinden.

En extra controllers voor de switch.
2 Crash Bandicoot spellen (vallen onder Sint korting van bol)

Net als Lego Harry Potter Collection spel
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206812277
Zo, het is nog niet eens 10:00 uur en ik ben al 500 euro lichter haha. Voornamelijk lego, want daarvan waren sommige dingen nu de laagste prijs ooit (even gecheckt via brickwatch).
pi_206813792
Goede deal gekocht: 4 Hema tompoucen voor de prijs van 2 B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 13:05:25 #58
269689 crew  Viv
pi_206814424
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:47 schreef VKV het volgende:
Zo, het is nog niet eens 10:00 uur en ik ben al 500 euro lichter haha. Voornamelijk lego, want daarvan waren sommige dingen nu de laagste prijs ooit (even gecheckt via brickwatch).
Via welke website, lego.com? O-)
pi_206814520
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
2 Crash Bandicoot spellen (vallen onder Sint korting van bol)

Net als Lego Harry Potter Collection spel
Die zoeken we allemaal niet :D

Maar we wachten geloof ik nog even op maandag, omdat het dan Cyber Monday is.

Gekkigheid eigenlijk, al die dagen :')
pi_206814611
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder had ik zaterdag in een stenen winkel geshopt. Toen ik 's avonds wat plaatsjes zocht om aan vriendinnen te laten zien wat ik gekocht had, bleek er op de site 15% korting te zijn. Dus ik heb de winkel gemaild of ze nog iets voor me kunnen betekenen, of dat ik werkelijk mijn kleding in moet gaan leveren in de winkel en alles opnieuw kopen online. Nog geen antwoord, dus ik zal ze straks even bellen :P
Vervelend altijd. Heb het bij zalando wel gehad en dan moet je opnieuw bestellen.

Dat zo'n winkel niet even in je account kijkt en je tweede bestelling annuleert en je eerste bestelling aanpast naar de huidige prijs.
pi_206814658
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:18 schreef Nober het volgende:

[..]
Vervelend altijd. Heb het bij zalando wel gehad en dan moet je opnieuw bestellen.

Dat zo'n winkel niet even in je account kijkt en je tweede bestelling annuleert en je eerste bestelling aanpast naar de huidige prijs.
Echt? Wat een gedoe, he?

Deze winkel, Peek & Cloppenburg (even terechte reclame maken) is dus heel coulant.
Ik was er al geen eeuwigheid geweest, maar ze hebben tegenwoordig een heel leuk assortiment, beetje ussen V&D van vroeger en Bijenkorf in. Aangenaam verrast en dus goed uitgepakt :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 13:25:42 #62
269689 crew  Viv
pi_206814683
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Echt? Wat een gedoe, he?

Deze winkel, Peek & Cloppenburg (even terechte reclame maken) is dus heel coulant.
Ik was er al geen eeuwigheid geweest, maar ze hebben tegenwoordig een heel leuk assortiment, beetje ussen V&D van vroeger en Bijenkorf in. Aangenaam verrast en dus goed uitgepakt :D
Ik wist niet dat die überhaupt nog bestonden! :D Na de jaren '90 nooit meer tegengekomen.
pi_206814763
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:25 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik wist niet dat die überhaupt nog bestonden! :D Na de jaren '90 nooit meer tegengekomen.
Ik dus ook niet :D En soms liep ik er in Amsterdam wel eens langs, maar nooit de behoefte gevoeld ook eens binnen te kijken. Maar ik had nu online een rokje gezien dat ik graag wilde, dus toch maar even erheen. En toen bleken ze echt wel een goed assortiment te hebben. De winkel is vrij kaal, dus niet heel sfeervol ofzo, maar dat maakt ook niet uit, natuurlijk. Aanrader, vond ik.
pi_206829348
De pantoffels opgehaald en direct teruggestuurd ( :') ) en die met korting werden vanmiddag al bezorgd en ze zitten uitstekend.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 26 november 2022 @ 16:28:00 #65
269689 crew  Viv
pi_206829540
Gisteravond warme sloffen op Zalando gezien voor mijn dochter (heeft ze nodig op school), met een mooie Black Friday-korting. Toen ik er later even voor ging zitten om ze daadwerkelijk te bestellen, was het teruggezet naar de normale prijs. Terwijl hun Black Friday-campagne nog gewoon gaande was. :(

Nu heb ik ze bij Amazon besteld. :Y)

Ging om deze: https://www.amazon.nl/Sup(...)-2000/dp/B09Q8SFPDW/
pi_206829663
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 16:28 schreef Viv het volgende:
Gisteravond warme sloffen op Zalando gezien voor mijn dochter (heeft ze nodig op school), met een mooie Black Friday-korting. Toen ik er later even voor ging zitten om ze daadwerkelijk te bestellen, was het teruggezet naar de normale prijs. Terwijl hun Black Friday-campagne nog gewoon gaande was. :(

Nu heb ik ze bij Amazon besteld. :Y)

Ging om deze: https://www.amazon.nl/Sup(...)-2000/dp/B09Q8SFPDW/
Die zien er heel fijn uit voor van de winter op school.
Definitely not CIA
  zondag 27 november 2022 @ 08:03:56 #67
501482 ThatWoman
Drives me nuts.
pi_206836756
Zaterdag toch gezwicht.
Google afstandsbediening voor TV gekocht, weegschaal en nieuwe kleding. :@
pi_206837183
Wij hebben een combimagnetron moeten kopen aangezien die van ons afgelopen donderdagavond om 22.30 zei: warm zelf je beker melk maar op ik heb er geen zin meer in, klik en dood.
Oh en twee dekbedovertrekken en een laptop/notebook
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')