abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206730848
een amazon firestick tv HD (non 4K) van E40 naar E23, je bespaart E17
https://www.amazon.nl/gp/(...)00_s00?ie=UTF8&psc=1
pi_206731142
Die Dyson Airwrap gaat nergens in de aanbieding zijn, geloof ik :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Admin zaterdag 19 november 2022 @ 10:37:25 #34
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206731295
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 09:53 schreef THEFXR het volgende:
een amazon firestick tv HD (non 4K) van E40 naar E23, je bespaart E17
https://www.amazon.nl/gp/(...)00_s00?ie=UTF8&psc=1
En als je liever google dan amazon hebt (geen idee hoe het zit met android apps op die amazon stick eik) en je hebt aan HD genoeg dan heb je voor een paar euro meer de google variant:
https://www.coolblue.nl/p(...)d-met-google-tv.html
of
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.21.ProductTitle
bol is momenteel goedkoper dan coolblue zie ik
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206731353
Ik heb de firetvstick, en ik zou het niet doen. Je hebt maar een paar apps die werken en dat is bij amazon heeeel erg weinig.
Kodi werkt, daar heb ik genoeg aan. Met de Kodi-plugins. Maar voor de rest is het best waardeloos.

Je kan via een omweg vrij makkelijk andere apps ook installeren, maar die doen het dan meestal niet 100%.

[ Bericht 12% gewijzigd door christmastsunami op 19-11-2022 10:50:53 ]
pi_206731357
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 23:11 schreef Viv het volgende:

[..]
Je hebt ook winkels die er expres niet aan meedoen, omdat ze tegen de consumptiemaatschappij zijn. ^O^

Of ja, daarmee willen ze dan goede sier maken, want als ze werkelijk anti-consumptiemaatschappij waren, zouden ze wel een ander vak gekozen hebben. >:O

Zoals Dille & Kamille, gratis reclame op o.a. RTL Nieuws:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sluit-winkel-webshop
[..]

Een winkel die spullen verkoopt die tegen consumeren is :? Is dat niet een moeilijke zin voor "Ja, graag gaan we failliet"?
pi_206731359
Dit kan écht niet. Het is Roetveeg Friday
pi_206731371
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 09:33 schreef Danny het volgende:
Overigens leuk als we hier ook melden wat we willen kopen/gekocht hebben en waar?
Ik wacht nog tot Cyber Monday... Als het goed is, zijn er dan heule leuke aanbiedingen op https://www.dndbeyond.com *O*
  zaterdag 19 november 2022 @ 11:50:56 #39
501482 ThatWoman
Drives me nuts.
pi_206732018
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:37 schreef Danny het volgende:

[..]
En als je liever google dan amazon hebt (geen idee hoe het zit met android apps op die amazon stick eik) en je hebt aan HD genoeg dan heb je voor een paar euro meer de google variant:
https://www.coolblue.nl/p(...)d-met-google-tv.html
of
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.21.ProductTitle
bol is momenteel goedkoper dan coolblue zie ik
Oeh die ga ik ook halen ja O+
Ik wil graag nog een google nest hub max voor in de keuken, maar alleen de kleinere zijn in de aanbieding.
pi_206732226
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:37 schreef Danny het volgende:

[..]
En als je liever google dan amazon hebt (geen idee hoe het zit met android apps op die amazon stick eik) en je hebt aan HD genoeg dan heb je voor een paar euro meer de google variant:
https://www.coolblue.nl/p(...)d-met-google-tv.html
of
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.21.ProductTitle
bol is momenteel goedkoper dan coolblue zie ik
is idd een goede prijs, normaal zijn ze nooit in de aanbieding.
  Admin zaterdag 19 november 2022 @ 15:51:35 #41
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206735209
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 12:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]
is idd een goede prijs, normaal zijn ze nooit in de aanbieding.
Heb in de woonkamer een shieldtv, maar in dagelijks gebruik merk ik nauwelijks verschil met de chromecast met googleTV. 4k hevc speelt wel soepeler en meer geheugen en de mogelijkheid externe schijven aan te sluiten.
https://www.coolblue.nl/product/852079/nvidia-shield-tv-pro.html
Maar ja, geen korting
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206735529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 15:51 schreef Danny het volgende:

[..]
Heb in de woonkamer een shieldtv, maar in dagelijks gebruik merk ik nauwelijks verschil met de chromecast met googleTV. 4k hevc speelt wel soepeler en meer geheugen en de mogelijkheid externe schijven aan te sluiten.
https://www.coolblue.nl/product/852079/nvidia-shield-tv-pro.html
Maar ja, geen korting
Daarom is onze black friday geen echte black friday, we gaan hier geen uitverkoop doen van dingen die iedereen wil, die mogen de normale prijs betalen.
Het is een normale uitverkoop, meer niet. Jammergenoeg. Volgens mij wordt het steeds saaier.

Maar ik weet ook niet of het nou echt veel zin heeft om een wat duurder streamingkastje te willen. Je gebruikt toch steeds dezelfde apps die je fijn vind. En die moeten het goed doen. Dat streamen an sich, heeft niet zoveel kracht nodig. En je moet ook een TV en stream hebben die dat allemaal op de hoogste kwaliteit af kan spelen.
pi_206735566
Ik ga niet de stad en ga ook niet shoppen. Had al wel een tijd lang een Dyson op het oog en daar ging nu 100 euro af dus die maar besteld. Verder zoek ik niks eigenlijk.
  Admin zaterdag 19 november 2022 @ 16:30:24 #44
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206735642
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 16:15 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Daarom is onze black friday geen echte black friday, we gaan hier geen uitverkoop doen van dingen die iedereen wil, die mogen de normale prijs betalen.
Het is een normale uitverkoop, meer niet. Jammergenoeg. Volgens mij wordt het steeds saaier.

Maar ik weet ook niet of het nou echt veel zin heeft om een wat duurder streamingkastje te willen. Je gebruikt toch steeds dezelfde apps die je fijn vind. En die moeten het goed doen. Dat streamen an sich, heeft niet zoveel kracht nodig. En je moet ook een TV en stream hebben die dat allemaal op de hoogste kwaliteit af kan spelen.
precies :Y
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 23 november 2022 @ 00:28:28 #45
269689 crew  Viv
pi_206784593
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 08:10 schreef Viv het volgende:

[..]
Misschien wat van H&M, die hebben meestal wel een goede korting op het hele assortiment. :)

Die korting bleek er al sinds maandag te zijn, dus zojuist even geshopt. :Y)
pi_206785639
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 09:42 schreef miss_sly het volgende:
Onze elektrische tandenborstel begint nu net kuren te krijgen, dus we gaan nu naar even kijken naar een leuke deal. Nog even kiezen tussen Philips en OralB.
Ik heb er eentje van Philips gekocht, via hun eigen site. Black Friday korting plus pre Friday korting.
Moest Philips worden omdat ik daar nog 12 borsteltjes van had liggen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206785676
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2022 08:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb er eentje van Philips gekocht, via hun eigen site. Black Friday korting plus pre Friday korting.
Moest Philips worden omdat ik daar nog 12 borsteltjes van had liggen :')
Wij hadden ook Philips, maar we wilden graag Oral B.

Dus het is deze geworden:

https://www.bol.com/nl/nl(...)it/9300000006894192/

Maar omdat je een borstel per persoon moet hebben, hebben we er nog een losse paarse bijbesteld gisteren :')

Al met al een rib uit m'n lijf, maar als het goed is, kunnen we voorlopig weer vooruit.

Overigens, voordeel van Oral B is dat de borsteltjes per half jaar moeten worden vervangen in plaats van per kwartaal.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206785752
Verder had ik zaterdag in een stenen winkel geshopt. Toen ik 's avonds wat plaatsjes zocht om aan vriendinnen te laten zien wat ik gekocht had, bleek er op de site 15% korting te zijn. Dus ik heb de winkel gemaild of ze nog iets voor me kunnen betekenen, of dat ik werkelijk mijn kleding in moet gaan leveren in de winkel en alles opnieuw kopen online. Nog geen antwoord, dus ik zal ze straks even bellen :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Admin woensdag 23 november 2022 @ 09:21:25 #49
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206785984
Oee, wasmiddel bij bol
https://www.bol.com/nl/nl(...)FKGg.62_63.64.Banner

Had nooit gedacht dat wasmiddelen e.d. ook mee zouden doen :')
Maar dat scheelt best wel. Zelfs tov de kruidvat aanbiedingen
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206804246
Ik had een mailtje terug gekregen van de winkel waar ik kleding had gekocht dat ik de winkel moest bellen. Dat heb ik gedaan: als ik een dezer dagen even met mijn bon langs kom, krijg ik de 15% korting alsnog O+

Goede service wel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206804827
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder had ik zaterdag in een stenen winkel geshopt. Toen ik 's avonds wat plaatsjes zocht om aan vriendinnen te laten zien wat ik gekocht had, bleek er op de site 15% korting te zijn. Dus ik heb de winkel gemaild of ze nog iets voor me kunnen betekenen, of dat ik werkelijk mijn kleding in moet gaan leveren in de winkel en alles opnieuw kopen online. Nog geen antwoord, dus ik zal ze straks even bellen :P
Giftig wel.
pi_206804957
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:06 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Giftig wel.
Que?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206811839
Blackfriday aankopen:

3 nintendo switch spellen (ik moet weer eens vaker de switch aanzetten)

Fitbit Sense 2
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206811888
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Blackfriday aankopen:

3 nintendo switch spellen (ik moet weer eens vaker de switch aanzetten)

Fitbit Sense 2
Welke switch spellen? Wij willen de Sports, maar hebben nog geen aanbieding kunnen vinden.

En extra controllers voor de switch.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206811931
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Welke switch spellen? Wij willen de Sports, maar hebben nog geen aanbieding kunnen vinden.

En extra controllers voor de switch.
2 Crash Bandicoot spellen (vallen onder Sint korting van bol)

Net als Lego Harry Potter Collection spel
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206812277
Zo, het is nog niet eens 10:00 uur en ik ben al 500 euro lichter haha. Voornamelijk lego, want daarvan waren sommige dingen nu de laagste prijs ooit (even gecheckt via brickwatch).
pi_206813792
Goede deal gekocht: 4 Hema tompoucen voor de prijs van 2 B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 13:05:25 #58
269689 crew  Viv
pi_206814424
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:47 schreef VKV het volgende:
Zo, het is nog niet eens 10:00 uur en ik ben al 500 euro lichter haha. Voornamelijk lego, want daarvan waren sommige dingen nu de laagste prijs ooit (even gecheckt via brickwatch).
Via welke website, lego.com? O-)
pi_206814520
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
2 Crash Bandicoot spellen (vallen onder Sint korting van bol)

Net als Lego Harry Potter Collection spel
Die zoeken we allemaal niet :D

Maar we wachten geloof ik nog even op maandag, omdat het dan Cyber Monday is.

Gekkigheid eigenlijk, al die dagen :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206814611
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2022 09:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder had ik zaterdag in een stenen winkel geshopt. Toen ik 's avonds wat plaatsjes zocht om aan vriendinnen te laten zien wat ik gekocht had, bleek er op de site 15% korting te zijn. Dus ik heb de winkel gemaild of ze nog iets voor me kunnen betekenen, of dat ik werkelijk mijn kleding in moet gaan leveren in de winkel en alles opnieuw kopen online. Nog geen antwoord, dus ik zal ze straks even bellen :P
Vervelend altijd. Heb het bij zalando wel gehad en dan moet je opnieuw bestellen.

Dat zo'n winkel niet even in je account kijkt en je tweede bestelling annuleert en je eerste bestelling aanpast naar de huidige prijs.
pi_206814658
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:18 schreef Nober het volgende:

[..]
Vervelend altijd. Heb het bij zalando wel gehad en dan moet je opnieuw bestellen.

Dat zo'n winkel niet even in je account kijkt en je tweede bestelling annuleert en je eerste bestelling aanpast naar de huidige prijs.
Echt? Wat een gedoe, he?

Deze winkel, Peek & Cloppenburg (even terechte reclame maken) is dus heel coulant.
Ik was er al geen eeuwigheid geweest, maar ze hebben tegenwoordig een heel leuk assortiment, beetje ussen V&D van vroeger en Bijenkorf in. Aangenaam verrast en dus goed uitgepakt :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 25 november 2022 @ 13:25:42 #62
269689 crew  Viv
pi_206814683
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2022 13:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Echt? Wat een gedoe, he?

Deze winkel, Peek & Cloppenburg (even terechte reclame maken) is dus heel coulant.
Ik was er al geen eeuwigheid geweest, maar ze hebben tegenwoordig een heel leuk assortiment, beetje ussen V&D van vroeger en Bijenkorf in. Aangenaam verrast en dus goed uitgepakt :D
Ik wist niet dat die überhaupt nog bestonden! :D Na de jaren '90 nooit meer tegengekomen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')