Het zijn de normies die gaan kijken.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Al die normies die ten kosten van alles het WK willen cancellen
Je hoeft niet te kijken.
Zullen wij samen niet gaan kijken?quote:Op donderdag 17 november 2022 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als matig-fanatiek voetballiefhebber ga ik inderdaad niet naar deze parodie op een WK kijken. Zouden meer mensen moeten doen.
Oei, da's vast net niet genoeg voor de threshold.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens Infantino zijn er maar 3 omgekocht.
Zijn zoveel zaken in de wereld. Jij eet waarschijnlijk ook vlees. Die dieren hebben een vreselijk leven in het algemeen. Maar dat maakt niet uit voor veel mensen.. Omkoping, geld etc. is vreselijk.. ... mensen zijn in het algemeen gewoon heel hypocrietquote:Op donderdag 17 november 2022 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als matig-fanatiek voetballiefhebber ga ik inderdaad niet naar deze parodie op een WK kijken. Zouden meer mensen moeten doen.
Deze man weet. Ronnie James God! Ritchie God! Cozy God!quote:Op donderdag 17 november 2022 22:06 schreef Knip het volgende:
Regenboogbandejes dragen is daarentegen wel een goed signaal, mits het een ode is aan de fantastische band Rainbow
En binnen de FIFA zijn dat rookie numbers.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens Infantino zijn er maar 3 omgekocht.
Het is toch ook vermakelijk om 22 gastjes achter een bal aan zien rennen en zodra ze die in bezit hebben weer weg te schoppen. Ik zit klaar met mijn kadaverstaaf en hartkleppenzalf!!! Laat de hartkleppen maar smeren.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is te veel geld mee gemoeid en uiteindelijk zit 80 procent van Nederland gewoon met bitterballen en cola achter de buis als Nederland speelt.
De legacy van blatter en een paar anders-dan-moslim-hatende zandbakfiguren. De wereld bestolen van een heel mooi feest na een klote periode.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:47 schreef Fleischmeister het volgende:
Heerlijk, meer van dit! Dat het 1 grote grap mag worden dit toernooi
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:52 schreef thedeedster het volgende:
Eerst maar afwachten wat er waar is. Maar áls het waar is, dan is het toch wel echt diep triest.
Benieuwd of de FIFA dan ballen toont.Ja wel hoor. Anders kan er niet gespeeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Hoppa, de belchinees maakt vlak na die wedstrijd een paar honderd dollar over, lekker gewerkt pik.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Haha, het is wachten op een keeper die een uitgooi in z''n eigen doel gooit
[ twitter ]
Ja ik ga ook voor het eerst niet of nauwelijks kijken.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:25 schreef NaarMensje het volgende:
Dan baal je ook wel behoorlijk zeg, als je één van die drie bent die geen knaken krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |