abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2022 @ 17:15:31 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206710403
Daar kan ik me nou zo over opFOK!ken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206710446
Ik vind zo'n tractor op de weg veel irritanter want die kun je vaak niet meteen inhalen.
Zo'n fietser heb je totaal geen last van, vlam je gewoon met 120 voorbij en desnoods druk je ze van de weg maar dat is dan hun probleem. Snap dus niet waar deze gast zich druk om maakt.
pi_206710459
vind die bestuurder ook wel aso bezig. Je hoeft ze daarvoor niet van de weg rijden.

Terechte klacht, maar de bestuurder van de auto had ook een KLB topic verdiend
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_206710462
Je kan je daar zo over opfokken, dat je er na vier jaar nog steeds last van hebt?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_206710487
2018 belde :')

de echte klacht is dat er mensen zijn die videos vna dumpert jatten (wat over het algemeen al gejat is van youtube, voorzien van een dumpert logo) en dat heruploaden :')

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2022 17:25:47 ]
  donderdag 17 november 2022 @ 17:29:36 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206710521
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
vind die bestuurder ook wel aso bezig. Je hoeft ze daarvoor niet van de weg rijden.

Terechte klacht, maar de bestuurder van de auto had ook een KLB topic verdiend
ik voel een lemming aankomen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206710596
Wielrenners zijn de grootste gezwel van de samenleving
In het donkere bos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')