En wat nou als ik die omgekeerde psychologie al heb toegepast bij het openen van deze topiques?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:06 schreef Homijn het volgende:
Als ik mod was, zou ik dit topic sluiten en ONZ / Wedden dat dit topique dichtgaat? open laten.
Het is gezegd door Homijn,quote:Op donderdag 17 november 2022 15:06 schreef Homijn het volgende:
Als ik mod was, zou ik dit topic sluiten en ONZ / Wedden dat dit topique dichtgaat? open laten.
Dan acht ik de kans groot, dat je samen met je posts verwijderd wordt van het forum.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:11 schreef Marsenal het volgende:
Als ik nou constant iets antisemitisch post, is de kans dat het topic dichtgaat groter, of kleiner?
Maanvis ook?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dan acht ik de kans groot, dat je samen met je posts verwijderd wordt van het forum.
Geniaal!quote:Op donderdag 17 november 2022 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En wat nou als ik die omgekeerde psychologie al heb toegepast bij het openen van deze topiques?
quote:
Ferry Doedelzakquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:55 schreef LeonDavinci het volgende:
Doedelzak: De doedelzak is een blaasinstrument dat bestaat uit een zak van leer waar pijpen van verschillende lengte doorheen steken. De speler blaast lucht in de zak die onder de arm gehouden wordt en drukt deze in. Hierdoor ontstaat een toon in de pijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |