Nou zo’n Mbappe of Van Dijk die ook in januari en februari nog eens een upgrade krijgen gaat wel m’n team in denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn je gaat geen enkele speler gebruiken
Ja een +1 is toch niet zo boeiend meer in Februari?quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou zo’n Mbappe of Van Dijk die ook in januari en februari nog eens een upgrade krijgen gaat wel m’n team in denk ik.
Endo komt er net niet in. De rest ook niet inderdaad, misschien Valverde als die upgrades een beetje nice zijn.
Is ook zo, wil gewoon weer eens iets redelijks packen ipv altijd de slechtste of een 83 rated oid.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja een +1 is toch niet zo boeiend meer in Februari?
Herkenbaar had gisteren wel Chong maar dat is uiteindelijk ook nietsquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is ook zo, wil gewoon weer eens iets redelijks packen ipv altijd de slechtste of een 83 rated oid.
Ik kan me serieus niet herinneren wanneer ik voor het laatst een promo kaart heb gepacked, ik denk dat het Werner net voor het WK was. Sindsdien is 87 Fabinho het beste![]()
En wat ga je doen met die bronze en zilvers? In league sbc's stoppen gaat niet lukken en ze zijn untradeble.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet zeggen dat deze promo wel heel goed begint, elke dag die SBC doen levert toch best leuke dingen op. Er komen binnenkort verbeterde bronze en silver upgrades aan, misschien is dat dan eindelijk een manier om de menu's te grinden.
Het enige wat je uiteindelijk met golds kan is ze in upgrades gooien, ik heb bijna nooit off league golds. Maar zonder league SBCs is er niet echt een grind mogelijk en dat is jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat ga je doen met die bronze en zilvers? In league sbc's stoppen gaat niet lukken en ze zijn untradeble.
Je gaat toch geen uren upgrades spammen voor wat betere upgrades?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het enige wat je uiteindelijk met golds kan is ze in upgrades gooien, ik heb bijna nooit off league golds. Maar zonder league SBCs is er niet echt een grind mogelijk en dat is jammer.
De Paul is gewoon ok maar zou dan eerder kroos nemen. Die hero sbc is natuurlijk pure willekeur ik had hero koler en Govouquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand die De Paul gedaan? Twijfel tussen hem en die hero SBC.
Ding is dat die De Paul prima past bij Angel Correa. Kroos daarentegen zou het goed doen naast mijn Camavinga. 🧐quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Paul is gewoon ok maar zou dan eerder kroos nemen. Die hero sbc is natuurlijk pure willekeur ik had hero koler en Govou
Doe je wat league sbc's heb je ze zo allemaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ding is dat die De Paul prima past bij Angel Correa. Kroos daarentegen zou het goed doen naast mijn Camavinga. 🧐
Kan je zoveel aan die league SBC's verdienen dan? If so, teach me master.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je wat league sbc's heb je ze zo allemaal
hij is bij mij vrij onzichtbaar. Beetje zonde van de muntjes geweest imhoquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand die De Paul gedaan? Twijfel tussen hem en die hero SBC.
Vooral veel fodder verzamelen je krijgt ook weer extra bonus packs zoals een 11x 81+ etcquote:Op woensdag 28 december 2022 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je zoveel aan die league SBC's verdienen dan? If so, teach me master.
Of het zijn de medicijnen voor mn rug, of ik snap gewoon niet wat hier staatquote:Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooral veel fodder verzamelen je krijgt ook weer extra bonus packs zoals een 11x 81+ etc
Beginnen bij die speciale brons upgrades doen zodat je zilvers krijgt mocht je weinig bronzen hebben dan moet je met bpm beginnen en alles met Waarde verkopen. Die eerste twee delen van beide sbc's kosten wel wat coins normaliter maar dat haal je er makkelijk uit als je alles wat tradeble is verkoopt
Bronze packs openen in de store, alles wat verkoopt verkopen wat niet verkoopt sla je op in de club deze doe je in die speciale bronze upgrade die er is waar je 4 zilvere spelers voor terug krijgt. Die moet je sparen en in de league sbc stoppen zodat je heel veel van de prijs af kan snoepen. Vervolgens verkoop je alles uit die packs die je krijgt van de league sbc's en de untradeble zooi sla je op.quote:Op woensdag 28 december 2022 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of het zijn de medicijnen voor mn rug, of ik snap gewoon niet wat hier staat
Ah nice, gewoon een soort bronze method ++quote:Op woensdag 28 december 2022 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bronze packs openen in de store, alles wat verkoopt verkopen wat niet verkoopt sla je op in de club deze doe je in die speciale bronze upgrade die er is waar je 4 zilvere spelers voor terug krijgt. Die moet je sparen en in de league sbc stoppen zodat je heel veel van de prijs af kan snoepen. Vervolgens verkoop je alles uit die packs die je krijgt van de league sbc's en de untradeble zooi sla je op.
Het werkt wel, ik heb nu een paar league SBCs gedaan en sta nu op -20k, maar heb wel 2 segmenten van Di Maria gedaan (83 en 85-rated squads), en heb een untradeable Alisson, Kroos en Gerard Moreno in m'n club zitten nu.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah nice, gewoon een soort bronze method ++
Zal het eens proberen, heb altijd 'geld' problemen in deze games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |