Net gedaan. Ik hou wel van een gokje. Decent pull wel.quote:Op zondag 27 november 2022 09:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil de icon SBC wel graag doen maar ik moet eerst fodder zien te krijgen.. en dat kan eigenlijk alleen door upgrades te doen
Doe het niet ik heb Campbell en Puyol gehadquote:Op zondag 27 november 2022 09:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil de icon SBC wel graag doen maar ik moet eerst fodder zien te krijgen.. en dat kan eigenlijk alleen door upgrades te doen
Jouw geluk was op na Marchisio.quote:Op zondag 27 november 2022 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe het niet ik heb Campbell en Puyol gehad
Ik ben redelijk vol op Boufal gegaan. Voor 14 en een beetje gekocht en die gaat na deze wedstrijd wel wat stijgen.quote:Op zondag 27 november 2022 15:24 schreef Jimbo het volgende:
Wat is nou de beste manier om snel coins te krijgen? Ja traden, maar ik heb ver van packluck gehad dit jaar dus heb ook amper ietss gehad om te traden...
Eerste dag van een nieuwe promo kaarten kopen en de dag erna verkopen. Had 4 ton op Guimares gepaktquote:Op zondag 27 november 2022 15:24 schreef Jimbo het volgende:
Wat is nou de beste manier om snel coins te krijgen? Ja traden, maar ik heb ver van packluck gehad dit jaar dus heb ook amper ietss gehad om te traden...
pohquote:Op zondag 27 november 2022 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste dag van een nieuwe promo kaarten kopen en de dag erna verkopen. Had 4 ton op Guimares gepakt
Meeste pak je echt op snelle flips of je moet echt voor de lange adem gaan en kroos bijvoorbeeld kopen als die weer zakt. Ergens gaat die dan wel weer duur zijnquote:
Waarom zou een kroos duur worden? die vent heeft geen pace of niets? Is dat omdat ie een hoge OVR heeft?quote:Op zondag 27 november 2022 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meeste pak je echt op snelle flips of je moet echt voor de lange adem gaan en kroos bijvoorbeeld kopen als die weer zakt. Ergens gaat die dan wel weer duur zijn
Kroos was vorige week even 60k die kon je de week ervoor kopen voor 25k.quote:Op zondag 27 november 2022 19:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom zou een kroos duur worden? die vent heeft geen pace of niets? Is dat omdat ie een hoge OVR heeft?
Door onder andere player picks en WL rewards weer fodder gekregen. Uit de hero Sbc wc Mascherano gekregen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:03 schreef Max23 het volgende:
Ik heb die Van Persie SBC gedaan en die speelt me toch fijn. Dit weekend 17 om 3 gegaan in de WL. Bij tradeble packs krijg ik helemaal niks.
Untradeble daarentegen pack ik te veel goede aanvallers om in mijn team te zetten xD
Vandaag totw Neymar gepackt uit die 15x83+ in de shop en uit die icon SBC kreeg ik baby Jairzinho.
WC hero Forlan en Ronaldinho daardoor maar naar de bank verplaatst
Mascherano is wat underrated. Prima DM.quote:Op zondag 27 november 2022 23:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Door onder andere player picks en WL rewards weer fodder gekregen. Uit de hero Sbc wc Mascherano gekregen.
Net ook nog eens de icon sbc gedaan. Na de Jairzinho van gisteren kreeg ik nu Mid Best
Beter dan Kante?quote:Op maandag 28 november 2022 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mascherano is wat underrated. Prima DM.
Dat middenveld is niet zo goed hequote:Op maandag 28 november 2022 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit weekend mijn team geupgrade.
[ afbeelding ]
Spitsen genot op snelheid
Klopt al heb ik er in divisie 6 nog geen probleem mee.quote:Op maandag 28 november 2022 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat middenveld is niet zo goed he
Ik vond RB Sissoko best okquote:Op maandag 28 november 2022 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Klopt al heb ik er in divisie 6 nog geen probleem mee.
Had dit weekend wel die nieuwe Wijnaldum kaart gepackt.
Zal eens kijken wat voor betere middenvelders in de Premier League en Ligue 1 zijn op dit moment.
Of heb jij suggesties?
86 Traore zeker
Zou ik niet weten. Die heb ik nog niet gebruikt.quote:
Met 8 swap tokens kan je Danilo Pereira halen, is ook wel een prettige CDM.quote:Op maandag 28 november 2022 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Klopt al heb ik er in divisie 6 nog geen probleem mee.
Had dit weekend wel die nieuwe Wijnaldum kaart gepackt.
Zal eens kijken wat voor betere middenvelders in de Premier League en Ligue 1 zijn op dit moment.
Of heb jij suggesties?
86 Traore zeker
Ja want jij speelt zoveel meer potten dan 10 per uur of wat?quote:Op maandag 28 november 2022 20:40 schreef Dopekoe het volgende:
Ea heeft nu een max van 10 games per uur gezet op die swaps, om men nog langer te laten grinden...
Heb fifa al 2 weken niet meer aangeraakt maar zoiets helpt niet mee om weer terug te komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |