ja dit lees je dus overalquote:Op maandag 16 januari 2023 14:57 schreef Geluiden het volgende:
Ik had zo'n 100 players pack geopend om die nieuwe af te maken, en hopelijk Zlatan te packen. Die was alleen echt erbarmelijk. De hoogste was 86 Trapp. Hopelijk is de volgende beter.
Heel veel spelers zijn generfd. Al Owairan, Di Maria, Correa, enz.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben wel klaar met Ginola, die speelt sinds een paar weken echt wel matig, sloom en clunky
Juist merk het ook bij Al Owairanquote:Op maandag 16 januari 2023 16:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel veel spelers zijn generfd. Al Owairan, Di Maria, Correa, enz.
Is ook gewoon niet het geval dat is het mooiste.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:59 schreef Geluiden het volgende:
Datzelfde praatje ieder jaar dat Fifa dood is, vind ik nog saaier.
Wtf dat slaat echt nergens opquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Agility (-9), Balance (-24), and Stamina (-24) took a massive hit
Composure (+5), Dribbling (+1), Ball Control (+4), Aggression (+11), Strength (+6), Jumping (+7) all buffed.
andere krijgen wel flinke nerfs... vind het vrij kansloos wel van ze.
Zal wel een glitch zijn en dat gaan ze echt wel oplossen maar nu krijg je natuurlijk al die wappies die denken dat EA dit met alle promo kaarten heeft gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:36 schreef Geluiden het volgende:
Die downgrades kunnen echt niet inderdaad. Voor veel mensen vertegenwoordigen coins ook echt geld, omdat ze packs kopen.
Stel je voor dat je een nieuwe auto koopt en een week de dealer voor de deur staat, omdat ze er nog even een slechtere motor inzetten.
schijnt iets niet lekker te gaan idd, ze zijn er mee bezig.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel een glitch zijn en dat gaan ze echt wel oplossen maar nu krijg je natuurlijk al die wappies die denken dat EA dit met alle promo kaarten heeft gedaan
Volgens mij volgende week donderdag of vrijdag. Zijn het wel goede packs? Je kunt met de fodder in ieder geval vast goede icon of flashback sbc's doen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:24 schreef Jimbo het volgende:
Vrijdag begint TOTY, wanneer zitten alle spelers in de packs dan? De vrijdag erna of rekken ze het nog een week langer?
Heb inmiddels 200+ packs opgespaard om te openenals ik nu nog niets boeiends trek (tenslotte nog nooit iets boeiends uit mn packs gehad) dan kap ik met heel dat fifa.
Ja niet dan?quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Menen jullie nou echt dat ze spelers slechter maken?
Wie haalt het dan ook in zijn hoofd om een speler te kopen voor 3.4 mil vlak voor TOTY je weet dat die crash komt.
Mja goede packs.. sowieso die 100 80+, dan iets van 50 82+ en nog een reeks 85+ 84+ 10x83, 25x83 e.d.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:03 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Volgens mij volgende week donderdag of vrijdag. Zijn het wel goede packs? Je kunt met de fodder in ieder geval vast goede icon of flashback sbc's doen.
Nog steeds de favoriete speler uit mijn team.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope speel al tijden met EOAE Ribery en die is nog steeds net zo goed als toen die uit kwam.
Clubstacken en dupes in de 80+ lijkt me slim. Je gaat die kaarten weer gebruiken met league upgrades.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:12 schreef Jimbo het volgende:
Wat kan ik het beste met 75-80 rated golds doen?
Nu maar een zooi in die 80+ sbc gedaan om er vanaf te komen en omdat die 4x silver bronze upgrade er niet meer is, maar is er niets beters?
Probleem waar ik nu vooral tegen aan loop is dat steeds meer dupes krijg dus alles weg flikker, heb dan zo iets van, laat ik het eens ergens in gooien.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Clubstacken en dupes in de 80+ lijkt me slim. Je gaat die kaarten weer gebruiken met league upgrades.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |