quote:Op donderdag 17 november 2022 08:38 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een ranzig wijf, zeg.Als je goed kijkt zie je een beetje poep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier ermee.
Tja, dat is ook wel erg stompzinnig natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
die onder andere gefilmd waren in het klaslokaal.
Wat een ranzig wijf, zeg.Bedankt , daar ging m'n lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier ermee.
Ik ben inmiddels overleden
Je kan het van die foto ook ruikenquote:Op donderdag 17 november 2022 12:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je een beetje poep.
Wat een ranzig wijf, zeg.Het is een warm gat. Doe niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier ermee.
Alsof dat wat uitmaakt voor die schijnheilig preutse Amerikanen.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:19 schreef roos94 het volgende:
Dat je uit pure wanhoop qua geld iets op onlyfans gaat doen OK . Maar op je school, wat je baan is?
Koekkoek
Ja, want je wilt niet dat je kinderen contact hebben met iemand die ooit sex heeft gehad natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt voor die schijnheilig preutse Amerikanen.
Ja die visie op imagoschade zie ik vaker tegenwoordig, maar vind ik nogal extreem. Ik ben ook benieuwd of een Nederlandse rechter daarmee akkoord zou gaan.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nouja, ligt aan het oneigenlijke gebruik in kwestie. Als ik leiding geef over een bedrijf en iemand neukt in mijn gebouw, wordt herkent en zorgt ervoor dat mijn bedrijf daarna bekend staat als "dat bedrijf waar die mevrouw van onlyfans keihard op een bureau is genomen" dan tyf ik de persoon in kwestie ook op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |