O ja, waar hebben ze gespeeld dan in 1989? Ook in Nederland? Was destijds een superfan, maar ook nog erg jong, volgde ze wekelijks in de NME, maar herinner me niets over Europese data...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:51 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
In 1989 in de "originele" bezetting. 1995 zonder Reni.
Helaas, nu alweer twee festivals die hiervoor plaatsvinden aangekondigd. Zonde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Arn0 het volgende:
Nu maar hopen dat 29 juni daadwerkelijk het eerste concert is
Ook dat moet ik rectificeren. Vanavond hun eerste optreden, bij de "Justice Tonight" tour van oa Mick Jones. Zonet een soundcheck;quote:Op donderdag 1 december 2011 17:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Helaas, nu alweer twee festivals die hiervoor plaatsvinden aangekondigd. Zonde.
We hebben beeld:quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ook dat moet ik rectificeren. Vanavond hun eerste optreden, bij de "Justice Tonight" tour van oa Mick Jones. Zonet een soundcheck;
[ afbeelding ]
Damn..![]()
Alweer 24 jaar geleden Popolonquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef popolon het volgende:
55 euro, who cares? Als ik in NL zou zijn zou er geen twijfel bestaan of ik zou gaan.
Act. Drums kapot, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:16 schreef MCH het volgende:
Dag reünie? Drummer loopt ergens halverwege van het podium, iedereen vreest met grote vrezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |