Hmm ik denk niet dat die warm-up gig (als die er al is) voor fans is, enkel vrienden en familie denk ik. Met zo'n grote comeback.. En als ik ga, ga ik misschien wel beide dagen. En inderdaad erg duur.. Ik denk dat ik deze week nog geen tickets ga kopen en ergens volgend jaar beslis of ik ga, de venue heeft zo'n grote capaciteit dat er vast genoeg tickets tegen een redelijke prijs zullen zijn op Ebay.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een warming-up maar daar kun je als je niet in de buurt woont lastig op anticiperen. Ik ga overigens voor de zaterdag. Wel prijzig met 55 pond.
Dit zijn van die typische domme dingen om te zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Nepfan, er is maar 1 plek om ze te zien --> The United Kingdom
Ach wat kost een retourtje Detroit of Chicago nou tegenwoordig. Feit blijft dat Britten gewoon voor veel meer sfeer zorgen als het gaat om hun 'eigen' bands.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit zijn van die typische domme dingen om te zeggen.
Maar goed, ik kan misschien 900 euro besparen als ze in de buurt zijn.
quote:150,000 tickets sold out in 14 minutes. Tickets priced £55 now on sale for a third date - Sunday 1st July - using the links below...
Wordt waarschijnlijk een grote venue, zoals dus de HMH of Ahoy.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:56 schreef WeezerButler het volgende:
Hoop nog op een NL concert. Zal dan wel HMH worden. Of beter Paradiso/ Lowlands
Heb ze gelukkig al in 1989 gezien:-)
Ah, een echte fan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef MCH het volgende:
Het is me net toch nog gelukt om twee kaarten voor zaterdag te kopen.
quote:Fri 29 June Heaton Park, Manchester
Sat 30 June Heaton Park, Manchester
Sun 1 July Heaton Park, Manchester
Thu 5 July Echo Arena, Liverpool
Sat 7 July O2 Arena, London
Sun 8 July O2 Arena, London
Wed 11 July SECC, Glasgow
Fri 13 July Slane Castle, Ireland
Sat 14 July Botanic Gardens, Belfast
Mon 16 July iTunes Festival, London
Fri 20 July Espacio Movistar, Barcelona, Spain
Sat 21 July Palacio de Deportes, Madrid, Spain
Mon 23 July Palais Omnisports de Paris-Bercy, Paris, France
Wed 25 July Futurshow Station, Bologna, Italy
Thur 26 July Datch Forum, Milan, Italy
Sat 28 July O2 World, Berlin, Germany
Sun 29 July Color Line Arena, Hamburg, Germany
Tue 2 Aug Globe Arena, Stockholm, Sweden
Wed 3 Aug Spektrum, Oslo, Norway
quote:
Omdat ze aan het trollen zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:43 schreef Arn0 het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item43aa72685f
Waarom zijn mensen hierop aan het bieden??
In 1989 in de "originele" bezetting. 1995 zonder Reni.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:18 schreef JohanLeWitt het volgende:
In deze line-up hebben ze volgens mij nooit in Euopa getourd, of heb ik het mis?
O ja, waar hebben ze gespeeld dan in 1989? Ook in Nederland? Was destijds een superfan, maar ook nog erg jong, volgde ze wekelijks in de NME, maar herinner me niets over Europese data...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:51 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
In 1989 in de "originele" bezetting. 1995 zonder Reni.
Helaas, nu alweer twee festivals die hiervoor plaatsvinden aangekondigd. Zonde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Arn0 het volgende:
Nu maar hopen dat 29 juni daadwerkelijk het eerste concert is
Ook dat moet ik rectificeren. Vanavond hun eerste optreden, bij de "Justice Tonight" tour van oa Mick Jones. Zonet een soundcheck;quote:Op donderdag 1 december 2011 17:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Helaas, nu alweer twee festivals die hiervoor plaatsvinden aangekondigd. Zonde.
We hebben beeld:quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ook dat moet ik rectificeren. Vanavond hun eerste optreden, bij de "Justice Tonight" tour van oa Mick Jones. Zonet een soundcheck;
[ afbeelding ]
Damn..![]()
Alweer 24 jaar geleden Popolonquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef popolon het volgende:
55 euro, who cares? Als ik in NL zou zijn zou er geen twijfel bestaan of ik zou gaan.
Act. Drums kapot, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:16 schreef MCH het volgende:
Dag reünie? Drummer loopt ergens halverwege van het podium, iedereen vreest met grote vrezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |