abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2003 @ 12:43:57 #26
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8347900
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 00:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

De zanger maakt solo platen.

De rest weet ik niet.

De zanger= ian brown, had vorig jaar zelfs een 3fm-hitje met f.e.a.r Dat is echt een geweldig nummer. heel anders dan de stone roses maar door de stem lijkt het er toch best op.Ian brown heeft ook een paar nummers ingezongen voor het UNKLE project. Dat vind ik hele sterke. Ik weet verder niks over UNKLE.
de mazzel en tot fok! webtip= http://www.xs4all.nl/~stefanjh
pi_8349679
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 12:43 schreef thesoundfan het volgende:
Ik weet verder niks over UNKLE.
UNKLE = goed
Het is een samenwerking tussen DJ Shadow en James Lavelle
en op het album wordt ook samengewerkt met Badly Drawn Boy, Richard Ashcroft en Thom Yorke
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  zondag 9 februari 2003 @ 13:25:58 #28
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8365141
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:56 schreef MadScientist het volgende:

[..]

UNKLE = goed
en op het album wordt ook samengewerkt met Badly Drawn Boy, Richard Ashcroft en Thom Yorke

Klinkt goed!
  maandag 10 februari 2003 @ 21:50:35 #29
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8398988
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 14:56 schreef MadScientist het volgende:

[..]

UNKLE = goed

ik heb nog effe wat gedwnld en = toppie! smilie
  vrijdag 14 februari 2003 @ 21:12:14 #31
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8485822
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 09:37 schreef dolle_hond het volgende:
I Wanna be Adored is heel erg goed
zekerz!
pi_8489744
Heb hier
The Stone Roses 1989 The Stone Roses
The Stone Roses 1994 Second coming

Ik vond nummer twee veel minder dan nummer één en heb de band daarna niet meer gevolgd.

salva cum reverentia
  maandag 2 juni 2003 @ 23:51:16 #33
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_10842273
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 23:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

The wonderstuff was een heel ander soort band.

Primal Scream en the Blue Aeroplains komen dichter in de buurt.

Klopt als een bus! Laatst weer eens hun debuut-album opgezet, en het kwam weer allemaal terug
Het is naar mijn mening toch een van de beste bands ooit, maar misschien zeg ik dat vanwege de nostalgische herinneringen

Het was trouwens Liam Gallagher die naar een concert was geweest van de Stone Roses en vervolgens tegen zichzelf zei: 'Oi wot's this? This is focking mad, you know! These blokes are bloody amazing. I got to get meself a band of me own, you know'

*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
  dinsdag 3 juni 2003 @ 00:01:02 #34
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_10842453
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 00:56 schreef hoppe het volgende:
Heb hier
The Stone Roses 1989 The Stone Roses
The Stone Roses 1994 Second coming

Ik vond nummer twee veel minder dan nummer één en heb de band daarna niet meer gevolgd.

Naar mijn mening was inderdaad hun tweede album een stuk minder dan de eerste. Zeker wat betreft experimenteel niveau, Second Coming rokte iets meer maar miste het psychedelische tintje van hun debuut plaat. I am the resurrection is nog steeds meesterlijk, net zoals Don't Stop, Guernica (die redelijk obscuur is, stond op een Japanse import cd waarvan ik trotse eigenaar ben ) en This is the one
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
  dinsdag 3 juni 2003 @ 00:05:15 #35
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10842514
Nog steeds weg is van het intro (en de hele song) van Love spreads.

Zeer goede band.

You must be out of your brilliant mind.
pi_10847423
ik ken eigenlijk alleen het nummer Love Spreads van ze, geweldig intro, ik heb t op de gitaar nagepingeld, maar t blijft toch bij na-apen, ook al klinkt mijn versie ook leuk.

verder is die tekst wel lekker vaag, she's my sister.......

pi_11669530
hun muziek klinkt er goed
pi_16714173
Voor de liefhebbers hierbij de link voor het laatste up-to-date Stone Roses nieuws:

http://www.stoneroses.nl/

vrijdag 30 januari 2004 @ 13:49:58 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16714313
up-to-date info van een band die uit elkaar is ...

't is meer een verkapt spampostje.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_16714404
Nope...alle leden zijn solo gegaan en de dag dat de band weer bij elkaar komt zal ooit wel eens aanbreken...genoeg nieuws dus!
pi_16714557
Er licht op dit moment een DVD in de videotheek genaamd 24 hour party people, die gaat over de Mancester sound!

Erg amusante film!

IMDB

pi_16714803
mijn ontdekking van vorig jaar
pi_16830034
het debuut van de Stone Roses is een van de beste debuutalbums aller tijden!! (samen met b.v. Oasis, Strokes, Interpol en Chemical Brothers). Weinig albums zijn van A tot Z goed, maar deze voldoet zeker aan de eisen (mijn eisen...).

Ik heb trouwens ooit een keer "This Is The One" uit de stadionspeakers horen schallen in de ArenA op het Ajax-tournooi. Geweldige ervaring, zeker als je bedenkt wat er normaliter wordt gedraaid in dat stadion...

pi_16834084
Ik meen vorig jaar bij Ajax-Man.Utd voor aanvang van de wedstrijd "Step On" van de Happy Mondays gehoord te hebben...nu maar hopen op wéér een Engelse club a.s. zomer!
pi_22183272
Ontzettend goede band.. ik vraag me af.. komen er nu alleen maar goede bands uit Manchester?Wat zit er daar in het water?

Joy Division
New Order
The Smiths
The Chameleons
The Charlatans
The Stone Roses

Vanaf Oasis ging het mis met Manchester.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_22187222
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 21:31 schreef nozem het volgende:

Vanaf Oasis ging het mis met Manchester.
Precies, daar begon het weer ja. Ian Brown, voormalig zanger van Stone Roses heeft nu ook weer een nieuw album uit. Hopelijk zie ik hem snel in Nederland.
pi_22188270
Stone Roses is misschien dan geen Britpop (voor mij is britpop alleen die britse rock/pop dingen met die typische sound van 94-96). Maar ze hebben wel gewoon de sound. En experimenteel? Alles pentatonisch, maar dan ook alles! Supergoede muziek dat wel! Echt in mijn top 10 van beste platen ooit en zowiezo 1 van de beste debuutalbums! Made of stone is wat mij betreft het beste nummer en de jam na Resurrection!
pi_27342249
Als pasen en pinksteren op een dag vallen:
quote:
TOCH REUNIE STONE ROSES
Er is opnieuw sprake van een eventuele reünie van The Stone Roses. Gitarist John Squire liet in een interview weten weer te willen touren met zijn oude band. Squire heeft nog altijd ruzie met Stone Roses-zanger Ian Brown. Volgens ingewijden valt de ruzie uit te praten, en is het slechts een kwestie van tijd dat de band weer gaat optreden.
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:45:47 #49
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_27342803
Het geld is zeker op.

Laatst toch "Second Coming" op de rommelmarkt gekocht en hij's eigenlijk veel beter dan de recensies destijds deden vermoeden.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_27342923
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef Zanderrr het volgende:
Het geld is zeker op.

Laatst toch "Second Coming" op de rommelmarkt gekocht en hij's eigenlijk veel beter dan de recensies destijds deden vermoeden.
Dat vind ik nu ook. Komt misschien ook omdat ik die eerder had dan het debuut, dan raak je aan die nieuwere sound gewend en dan hoor je pas de mindere productie van The Stone Roses. Maar het is wel een typische plaat die overal in de tweedehandsbakken ligt. Daar heb ik em ook vandaan gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')