quote:De zanger= ian brown, had vorig jaar zelfs een 3fm-hitje met f.e.a.r Dat is echt een geweldig nummer. heel anders dan de stone roses maar door de stem lijkt het er toch best op.Ian brown heeft ook een paar nummers ingezongen voor het UNKLE project. Dat vind ik hele sterke. Ik weet verder niks over UNKLE.
Op zaterdag 8 februari 2003 00:43 schreef tong80 het volgende:[..]
De zanger maakt solo platen.
De rest weet ik niet.
quote:UNKLE = goed
Op zaterdag 8 februari 2003 12:43 schreef thesoundfan het volgende:
Ik weet verder niks over UNKLE.
quote:Klinkt goed!
Op zaterdag 8 februari 2003 14:56 schreef MadScientist het volgende:[..]
UNKLE = goed
Het is een samenwerking tussen DJ Shadow en James Lavelle
en op het album wordt ook samengewerkt met Badly Drawn Boy, Richard Ashcroft en Thom Yorke
quote:ik heb nog effe wat gedwnld en = toppie! smilie
Op zaterdag 8 februari 2003 14:56 schreef MadScientist het volgende:[..]
UNKLE = goed
Het is een samenwerking tussen DJ Shadow en James Lavelle
en op het album wordt ook samengewerkt met Badly Drawn Boy, Richard Ashcroft en Thom Yorke
quote:zekerz!
Op dinsdag 11 februari 2003 09:37 schreef dolle_hond het volgende:
I Wanna be Adored is heel erg goed
Ik vond nummer twee veel minder dan nummer één en heb de band daarna niet meer gevolgd.
quote:Klopt als een bus! Laatst weer eens hun debuut-album opgezet, en het kwam weer allemaal terug
Op vrijdag 7 februari 2003 23:18 schreef tong80 het volgende:[..]
The wonderstuff was een heel ander soort band.
Primal Scream en the Blue Aeroplains komen dichter in de buurt.
Het was trouwens Liam Gallagher die naar een concert was geweest van de Stone Roses en vervolgens tegen zichzelf zei: 'Oi wot's this? This is focking mad, you know! These blokes are bloody amazing. I got to get meself a band of me own, you know'
quote:Naar mijn mening was inderdaad hun tweede album een stuk minder dan de eerste. Zeker wat betreft experimenteel niveau, Second Coming rokte iets meer maar miste het psychedelische tintje van hun debuut plaat. I am the resurrection is nog steeds meesterlijk, net zoals Don't Stop, Guernica (die redelijk obscuur is, stond op een Japanse import cd waarvan ik trotse eigenaar ben
Op zaterdag 15 februari 2003 00:56 schreef hoppe het volgende:
Heb hier
The Stone Roses 1989 The Stone Roses
The Stone Roses 1994 Second comingIk vond nummer twee veel minder dan nummer één en heb de band daarna niet meer gevolgd.
Zeer goede band.
verder is die tekst wel lekker vaag, she's my sister.......
't is meer een verkapt spampostje.
Erg amusante film!
Ik heb trouwens ooit een keer "This Is The One" uit de stadionspeakers horen schallen in de ArenA op het Ajax-tournooi. Geweldige ervaring, zeker als je bedenkt wat er normaliter wordt gedraaid in dat stadion...
Precies, daar begon het weer ja. Ian Brown, voormalig zanger van Stone Roses heeft nu ook weer een nieuw album uit. Hopelijk zie ik hem snel in Nederland.quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:31 schreef nozem het volgende:
Vanaf Oasis ging het mis met Manchester.
quote:TOCH REUNIE STONE ROSES
Er is opnieuw sprake van een eventuele reünie van The Stone Roses. Gitarist John Squire liet in een interview weten weer te willen touren met zijn oude band. Squire heeft nog altijd ruzie met Stone Roses-zanger Ian Brown. Volgens ingewijden valt de ruzie uit te praten, en is het slechts een kwestie van tijd dat de band weer gaat optreden.
Dat vind ik nu ook. Komt misschien ook omdat ik die eerder had dan het debuut, dan raak je aan die nieuwere sound gewend en dan hoor je pas de mindere productie van The Stone Roses. Maar het is wel een typische plaat die overal in de tweedehandsbakken ligt. Daar heb ik em ook vandaan gehaald.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef Zanderrr het volgende:
Het geld is zeker op.
Laatst toch "Second Coming" op de rommelmarkt gekocht en hij's eigenlijk veel beter dan de recensies destijds deden vermoeden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |