door een reden die ik hier niet mag noemen anders krijg ik een banquote:
tot jammerjanuariquote:Op woensdag 16 november 2022 21:21 schreef Het_Bokje het volgende:
van slotober via slotvember zo dichtcember in
van matigemaart t/m injemoedermei ben ik afwezig. In zusjuni ben ik weer van de partij.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tot jammerjanuari
tot fokfaillissementfebruari
Meh. Alleen voor KLB en ONZ.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tot jammerjanuari
tot fokfaillissementfebruari
*FOK!quote:Op woensdag 16 november 2022 22:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Alleen voor KLB en ONZ.
De rest van fok! loopt best aardig.
Je weet dat er nog ruim 60 andere subfora zijn, toch?
Ja, maar er is er maar één geopend. Zo rustig in het in ONZ.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:56 schreef Paul het volgende:
Eeh er zijn 2 topics gesloten sinds 8 nov, WAT EEN GEK HEE
Ik zie kleine lettersquote:
Feitelijk zelfs sub-subfora.quote:*fora
https://frontpage.fok.nl/(...)-per-27-05-2020.htmlquote:
Bekijk de forum-omschrijvingen in de index eens. FOK! bestaat uit een hoop fora, waarvan enkele ook één of meerdere sub-fora hebben.quote:[..]
Feitelijk zelfs sub-subfora.
Pak de index er maar bij.
Fok!, het forum, is opgedeeld in de subfora; Community, Mind, body en living, Techniek en computers, Hobbies, enz.
Die zijn dan weer onderverdeeld in sub-subfora, zoals ONZ, CUL, PTA, WGR, BNW, enz.
In het logo is een kleine 'f' gebruikt.quote:Op donderdag 17 november 2022 07:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)-per-27-05-2020.html
Ja. Dat zeg ikquote:[..]
Bekijk de forum-omschrijvingen in de index eens. FOK! bestaat uit een hoop fora, waarvan enkele ook één of meerdere sub-fora hebben.
Bijna. ONZ is een forum, alsook KLB, GC, enz.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In het logo is een kleine 'f' gebruikt.
[..]
Ja. Dat zeg ik
bepaal jij dat?quote:Op donderdag 17 november 2022 14:17 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bijna. ONZ is een forum, alsook KLB, GC, enz.
Subfora in de subfora van het fok! forum.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:17 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bijna. ONZ is een forum, alsook KLB, GC, enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |