Moet je wel in de randstad komen wonenquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij mijn was vouwen ik jouw huis stofzuigen?
Naaah daar wil ik niet meer wonen. Hier lekker rustigquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel in de randstad komen wonen
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker blijven liggen.
Nu weet ik niet wat ik moet doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon opstaan, naar de bank lopen en daar weer gaan liggen
Zoals altijd gewoon doen wat ik zeg.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Nu weet ik niet wat ik moet doen.
Soberzo liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Nu weet ik niet wat ik moet doen.
liefst onder een dekenquote:
Ik moet naar buiten zo. Ik wil niet.quote:
Het is een drempel waar je je overheen moet zettenquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet naar buiten zo. Ik wil niet.
Twee zelfs. Die van de voordeur en die van de berging om m'n fiets te pakken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is een drempel waar je je overheen moet zetten
Ik neem aan dat je daarna ook ergens binnen gaat, of blijf je buiten rond fietsen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee zelfs. Die van de voordeur en die van de berging om m'n fiets te pakken.
Jawel, maar dat zijn niet echt drempels. Rolstoelvriendelijk ditdat.quote:Op zaterdag 19 november 2022 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daarna ook ergens binnen gaat, of blijf je buiten rond fietsen?
Ik zag net dat de NOS jouw dorp heeft ontdekt, dus binnenkort gedaan met die rustquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Naaah daar wil ik niet meer wonen. Hier lekker rustig
Stad. Gaat het weer om die vermiste dude?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zag net dat de NOS jouw dorp heeft ontdekt, dus binnenkort gedaan met die rust
Nee, iets met Sinterklaas en winkeliers ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stad. Gaat het weer om die vermiste dude?
Ik wilde eten laten bezorgen. Toch maar niet gedaan omdat ik daarvoor moest opstaanquote:Op zaterdag 19 november 2022 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet naar buiten zo. Ik wil niet.
Omg ja das morgen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, iets met Sinterklaas en winkeliers ofzo
Wat heb je dan nu gegeten?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde eten laten bezorgen. Toch maar niet gedaan omdat ik daarvoor moest opstaan.
Vies koud, yes. Wel lekker de tuin winterklaar gemaaktquote:Op zondag 20 november 2022 14:00 schreef Senn88 het volgende:
Vies koud. De watermeter enzo waren allemaal bevroren. Maar t maakt niet uit want ik ga straks de trap stofzuigen en mijn huisje begint met de dag opgeruimder en overzichtelijker te worden
Ik het huis. Tuin komt het voorjaar welquote:Op zondag 20 november 2022 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vies koud, yes. Wel lekker de tuin winterklaar gemaakt
In het voorjaar winterklaar maken is wel een beetje laatquote:Op zondag 20 november 2022 14:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik het huis. Tuin komt het voorjaar wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |