Een nieuwe fiets is altijd een goed idee.quote:Op woensdag 23 november 2022 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eeh ik moet nieuwe schoenen. Misschien dus een kerstboom. Dat was het wel. Sparen. Weer kijken naar een nieuwe fiets, schrikken van de prijs en dan niet kopen.
En jij?
Welke heb je op het oog?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets is altijd een goed idee.
Op mijn verlanglijstje staat momenteel alleen een nieuwe telefoon
Ik twijfel nog. Momenteel grootste kanshebbers zijn Google Pixel 7 pro of OnePlus 9pro, maar het kan nog alle kanten opquote:
Iphonequote:Op woensdag 23 november 2022 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Momenteel grootste kanshebbers zijn Google Pixel 7 pro of OnePlus 9pro, maar het kan nog alle kanten op
Onschuldige mannen hosselen.quote:Op woensdag 23 november 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met wat voor operatie ben je bezig?
Operatie relatie infiltratiequote:Op woensdag 23 november 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met wat voor operatie ben je bezig?
Ben je lekker?quote:Op woensdag 23 november 2022 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Operatie relatie infiltratie
Heb jij een relatie om te infiltreren?quote:
Als ze lekker is welquote:Op woensdag 23 november 2022 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een relatie om te infiltreren?
Daar zit geen Android opquote:
OnePlusquote:Op woensdag 23 november 2022 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Momenteel grootste kanshebbers zijn Google Pixel 7 pro of OnePlus 9pro, maar het kan nog alle kanten op
quote:
Hiquote:
* IJsdraakje noteertquote:Op donderdag 24 november 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hi
Maar serieus, ik heb nu iets van twee jaar mijn OnePlus Nord en ik ben er echt gek op
* maakt kopietjequote:Op donderdag 24 november 2022 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje noteert
M'n telefoon voldoet nog, maar hij is inmiddels ook alweer 4 jaar oud.
Wat heb je nu?quote:Op donderdag 24 november 2022 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje noteert
M'n telefoon voldoet nog, maar hij is inmiddels ook alweer 4 jaar oud.
Ik heb inmiddels mijn derde OnePlus en wil eigen niks anders meer. Eerste ruim 2 jaar mee gedaan, de tweede zelfs meer dan drie jaar. En mijn huidige gaat ook al ruim twee jaar mee en voelt nog als nieuw. Goed spul.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar serieus, ik heb nu iets van twee jaar mijn OnePlus Nord en ik ben er echt gek op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |