MOrguh, ik zit aan mijn eerste bakkiequote:
Niet te hopen, geen zin in stormquote:
M'n darmen voelen stormachtig.quote:
o jee straks komt de ontladingquote:Op woensdag 16 november 2022 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n darmen voelen stormachtig.
Kan goed opluchtenquote:
Darmen boksquote:Op woensdag 16 november 2022 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n darmen voelen stormachtig.
een Letter of een vlaai?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Duurde even, maar goede opbrengst.
Een soort van L.quote:
Over t algemeen wolken toetje hierquote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Duurde even, maar goede opbrengst.
?quote:
Dat gebeurt als je naderhand de post edit, of als je in een edit een (ander) emoij wil toevoegen. Tenminste dat heb ik hier.quote:Op donderdag 17 november 2022 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had via de iPhone een bakkie koffie gedaan maar hij geeft een vraagteken weer
Ja het spookte had koffie geplaatst maar kreeg een leeg bericht, toen inderdaad een edit gedaan om het nog een keertje te doen.quote:Op donderdag 17 november 2022 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je naderhand de post edit, of als je in een edit een (ander) emoij wil toevoegen. Tenminste dat heb ik hier.
Maar een koffie, da's een goed idee.
O jee heb er al heel wat op, was al om 3 uur beneden. Ban al bijna weer aan de lunch toequote:Op donderdag 17 november 2022 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. De eerste mok is bijna op, zo even nieuwe zetten.
Dave is wel een jankbal ja.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
waarom zijn die kerels allemaal van die emotionele wrakken in below deck
sorry maar die Tash spoort ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
de naam jankbal is immers al vergeven
welk seizoen kijk je nu?quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
gaan ze gewoon weer tegen die boeien aan knallen
ik ook seizoen 7 van medquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik dacht waarom reageert er niemandword ik ongeduldig van
![]()
maar ik snap het nu uren geleden actief en nu niet echt
O die lijkt mij ook interessant (hele andere setting he) koud, maar denk dat die activiteiten een stuk leuker zijn voor de mensen (wat je kan doen op zo'n charter).quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook seizoen 7 van med
ga nu aan adventure beginnen
ik kan denk ik nu 2 afleveringen kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O die lijkt mij ook interessant (hele andere setting he) koud, maar denk dat die activiteiten een stuk leuker zijn voor de mensen (wat je kan doen op zo'n charter).
Maar die andere setting is interessant.
Ja lekker bingewatchen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan denk ik nu 2 afleveringen kijken
maar wil er eigenlijk liever een paar achter elkaar
ook een hele nieuwe crew
wel apart dat de cover van aflevering 1 iedereen in een t shirt staatquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja lekker bingewatchen.![]()
voor de dynamiek ben ik ook wel benieuwd in zo'n koude setting, dat is toch anders met die andere below deck franchises. Allemaal in warm weer.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel apart dat de cover van aflevering 1 iedereen in een t shirt staat
Ik leef onregelmatige urenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik dacht waarom reageert er niemandword ik ongeduldig van
![]()
maar ik snap het nu uren geleden actief en nu niet echt
maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 06:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik leef onregelmatige urendus bij mij sowieso de vraag wanneee ik reageer
quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maakt niet uit
ik deal er mee
warme luchtquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
net een windje in je richting gelaten
Hier staat de verwarming al vanaf 8 uur vanmorgen aan, dat helpt tegen kouquote:
hier in de keukenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier staat de verwarming al vanaf 8 uur vanmorgen aan, dat helpt tegen kou
dit klinkt alsof je houtkachel als avondeten ehbtquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier in de keuken
nu zo de houtkachels aanmaken
Lekker F1 kijkenquote:
ahquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker F1 kijken
Huilie Hamilton moet weer gematst worden door de FIA
Een houtkachel maak je aan.. zo zeg je het echtquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je houtkachel als avondeten ehbt
net zoals salade
Kquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
ik niet lekker met been omhoog
knie moeilijk hard gestoten
ja. ok :p primaquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een houtkachel maak je aan.. zo zeg je het echt
Zo fijn!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. ok :p prima
geen ervaring mee
vanavond weer mijn ene kaarsje op de salontafel aanquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier in de keuken
nu zo de houtkachels aanmaken
hoe vochtiger het dak hoe roestiger de kelder?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Uhoh... vochtplek op het plafond onder het balkon van de bovenburen. Dat is niet zo mooi
Volgens mij is dat juist andersom.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vochtiger het dak hoe roestiger de kelder?
Huehuehuequote:Op zaterdag 19 november 2022 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vochtiger het dak hoe roestiger de kelder?
tofquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb deze gekocht voor mijn zoontje![]()
(en een 'beetje' voor mezelf
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat er al een tijdje op te kijken. Is dat ding ineens ¤15,- duurder gewordenquote:
ja lego heeft z'n prijzen pas verhoogdquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zat er al een tijdje op te kijken. Is dat ding ineens ¤15,- duurder geworden
Zet er maar een emmer onderquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag dat lek bij mijn bovenburen wel fixen.
Als je niets wil beleven, moet je er ook niet om vragen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zet er maar een emmer onder
Wij hebben een ander idee bij 'beleven' vermoed ik...quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je niets wil beleven, moet je er ook niet om vragen.
Het is gewoon een vochtvlek in het plafond, en dat mag de verhuurder lekker oplossen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij hebben een ander idee bij 'beleven' vermoed ik...
Maar heb je er al een emmer onder gezet? Of wacht je tot je moeder het op komt lossen?
Je bent gewoon lui!quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon een vochtvlek in het plafond, en dat mag de verhuurder lekker oplossen.
Hij heeft vast zijn buren al gebeldquote:
Hoe moet ik in godsnaam iets oplossen waar ik 0 controle over hebquote:
Je bent wel extreem lui als je je buren gaat bellenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij heeft vast zijn buren al gebeld
of is hij alleen gluurbuur
meeste mensen zouden het appenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je bent wel extreem lui als je je buren gaat bellen
Gewoon even je loodgietersoveral en pompentang in je zijvak en aanbellen? 'Hallo buur, ik kom even naar de pijpen kijken! Misschien heb je geluk en kloppen de films waar ik van heb horen zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe moet ik in godsnaam iets oplossen waar ik 0 controle over heb
En het platfond opnieuw witten ga ik al helemaal geen cent voor betalen, al ben ik bang dat de verhuurder daar ook niet aan mee gaat werken.
Eens. Is ook best wel engquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
meeste mensen zouden het appen
bellen is zo 2000
Beste wat je kan doen is ook misschien mailen. Bewijs van de plek (foto erbij) nou wat het probleem is en of het zo snel mogelijk opgelost kan worden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga gewoon de huurmaatschappij bellen maandag. Betaal me al scheel aan huur, zij lossen het maar op.
Bellen is wel leuker. Dynamischerquote:
Ja dat, of Picobello BV bellen. Maar ga er vooral niet zelf aan lopen hannesen als je er geen verstand van hebquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beste wat je kan doen is ook misschien mailen. Bewijs van de plek (foto erbij) nou wat het probleem is en of het zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Weet je wat nog dynamischer is? De deurbel indrukken en blijven staanquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bellen is wel leuker. Dynamischer
met een leuk persoon
ja beter niks doenquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat, of Picobello BV bellen. Maar ga er vooral niet zelf aan lopen hannesen als je er geen verstand van heb
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Weet je wat nog dynamischer is? De deurbel indrukken en blijven staan![]()
Nou ja, het lek is onder een stuk platfond dat onder het balkon van de bovenburen zit. Ik heb hoe dan ook geen enkele manier om hier wat aan te doen. Ja, aanbellen bij de bovenburen, maar daar schieten we waarschijnlijk ook geen flikker mee op.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat, of Picobello BV bellen. Maar ga er vooral niet zelf aan lopen hannesen als je er geen verstand van heb
Misschien staan ze wel gewoon op het balkon te pissen. Weet jij veel. Is de vlek geel?quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, het lek is onder een stuk platfond dat onder het balkon van de bovenburen zit. Ik heb hoe dan ook geen enkele manier om hier wat aan te doen. Ja, aanbellen bij de bovenburen, maar daar schieten we waarschijnlijk ook geen flikker mee op.
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Misschien staan ze wel gewoon op het balkon te pissen. Weet jij veel. Is de vlek geel?
Misschien weten ze er niks van af? Jij kan er niks aan doen maar als er een lek zit misschien is het toch wel een fijn idee dat ze daar bewust van zijn. Of misschien weten ze het al kan ook.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, het lek is onder een stuk platfond dat onder het balkon van de bovenburen zit. Ik heb hoe dan ook geen enkele manier om hier wat aan te doen. Ja, aanbellen bij de bovenburen, maar daar schieten we waarschijnlijk ook geen flikker mee op.
je gaat niet voor de-escalerendquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Je kunt ook nog midden in de nacht met een bezemsteel tegen het plafond kloppen. Dat heb ik ooit bij Frank Visser gezien. Dat zal ze leren!
Ik ben er heilig van overtuigd dat zij er niets van af weten, maar ik heb weinig zin om ook maar een enkele poot uit te steken om dit op te lossen om heel eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien weten ze er niks van af? Jij kan er niks aan doen maar als er een lek zit misschien is het toch wel een fijn idee dat ze daar bewust van zijn. Of misschien weten ze het al kan ook.
Okquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat zij er niets van af weten, maar ik heb weinig zin om ook maar een enkele poot uit te steken om dit op te lossen om heel eerlijk te zijn
Tis natuurlijk anders als je een koopwoning hebt, dit is feitelijk niet mijn probleem.
Nee. En je kunt natuurlijk ook met de tuinslang een vlek op hun balkonplafond (gek woordquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je gaat niet voor de-escalerend
Dit soort mensen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Je kunt ook nog midden in de nacht met een bezemsteel tegen het plafond kloppen. Dat heb ik ooit bij Frank Visser gezien. Dat zal ze leren!
dat kan ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee. En je kunt natuurlijk ook met de tuinslang een vlek op hun balkonplafond (gek woord) spuiten
zo vanquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat ze er wakker van liggen als ik tegen het plafond aan tik onder hun balkon.
o wachtquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat zij er niets van af weten, maar ik heb weinig zin om ook maar een enkele poot uit te steken om dit op te lossen om heel eerlijk te zijn
Tis natuurlijk anders als je een koopwoning hebt, dit is feitelijk niet mijn probleem.
Nee, ik heb een afschuwelijk lelijke vochtplek in mijn plafond, en dat is meestal hele foute boel als je daar niet meteen wat aan doetquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o wacht
ik las terug
jij hebt geen last van die plek maar je buren wel? Dan begrijp ik het beter nu
had even een errorquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb een afschuwelijk lelijke vochtplek in mijn plafond, en dat is meestal hele foute boel als je daar niet meteen wat aan doet
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij hebben een ander idee bij 'beleven' vermoed ik...
Maar heb je er al een emmer onder gezet? Of wacht je tot je moeder het op komt lossen?
avondquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar ik heb ook niet stilgezeten. Zo ver is de Dodge Sjarzjer nu![]()
[ afbeelding ]
Ben weinig op fok, kijk wel regelmatig met een half oog. Zag stoor iets over een 8 cill plaatsen. Met 8 pitters en oldtimers ben ik erbij haha,behalve bij mijn schoonmoeder danquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben weinig op fok, kijk wel regelmatig met een half oog. Zag stoor iets over een 8 cill plaatsen. Met 8 pitters en oldtimers ben ik erbij haha,behalve bij mijn schoonmoeder dan
Jaaaa zellieee, gaan wij dan dansen samen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Als alle lieverds zoals jij nu eens hier komen posten
maken we er een klein feestje van
natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaaa zellieee, gaan wij dan dansen samen?
afgesproken dan. Wij dansenquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
![]()
en misschien doet @:Stoorzender dan ook mee
ik zit heerlijk op de bank met de laptop voor mijn neusquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Als ik dat nu moet doen breek ik af bij mijn knieën
Doe je goed nu met die gasprijzen. Wij electrisch verwarming aan nuquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit heerlijk op de bank met de laptop voor mijn neus
houtkachel aan
wie doet me wat
nee hequote:Op zaterdag 19 november 2022 23:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Veel wel, zijn er echt niet veel van DTS online.
Ja, maar hebben missch ook druk met wat anders. Tis toch hollen of stilstaan op forum. Had weinig zin laatste tijdquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee he
jammer wel
bepaalde mensen mis je dan echt
ik vermaak me wel elders op het Forumquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, maar hebben missch ook druk met wat anders. Tis toch hollen of stilstaan op forum. Had weinig zin laatste tijd
Oudjes zijn altijd gezellig hequote:Op zaterdag 19 november 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vermaak me wel elders op het Forum
af en toe jouw @:Jippie even plagen
dat doe je goedquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Oudjes zijn altijd gezellig healhoewel jip een stuk jonger is
![]()
Houd ons jong hequote:Op zaterdag 19 november 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doe je goed![]()
mijn man is ook jonger
Fijne avond PLYquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:30 schreef PLY het volgende:
Ben er van tussen, leuk je ff gesproken te hebben
cougarbonesquote:Op zaterdag 19 november 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doe je goed![]()
mijn man is ook jonger
Inderdaadquote:Op zondag 20 november 2022 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een gewone oliebol is al niet meer genoeg voor ons nijlpaard @:haags
Laatste F 1 van het seizoenquote:
nog sneeuw gehad?quote:Op zondag 20 november 2022 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja frantastisch
helden daden alles
Hey Nootjequote:Op zondag 20 november 2022 22:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
ben lui
kijken of dit werkt zo
Lekker hoorquote:
Toch zit het weekend weer rammetje volquote:Op maandag 21 november 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik kan er ook nog wel 1 gebruiken.
De week hier ookquote:Op maandag 21 november 2022 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toch zit het weekend weer rammetje vol
Heeey dotteke!!quote:Op maandag 21 november 2022 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nootjepas wel op dat je niet verkeerd duikt
Gelukkig maar, je zou ze maar breken met zo duikquote:Op maandag 21 november 2022 10:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heeey dotteke!!
het werkte niet, mijn armen waren te kort![]()
goedemorgen queen
quote:Op maandag 21 november 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je zou ze maar breken met zo duik
Zolang de trein maar vooruit gaatquote:Op maandag 21 november 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
De week hier ook
Vandaag het ene ziekenhuis ingeruild voor een betere
Upgrade![]()
( ik ben er niet voor mezelf)
Lenzengenotquote:Op maandag 21 november 2022 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
bizar wel hoe prettig een schone bril is
Ik mis dat zo enorm niet.quote:Op maandag 21 november 2022 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
bizar wel hoe prettig een schone bril is
was ook niet van plan ze allemaal te herhalenquote:Op maandag 21 november 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis dat zo enorm niet.
En ja, ik weet je bezwaren.
Jussayin'quote:Op maandag 21 november 2022 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was ook niet van plan ze allemaal te herhalen
Moesten ze er vanaf?quote:Op maandag 21 november 2022 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kreeg net 2 pickwick adventskalenders bij de appie
nee had prijs ofzo..quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 21:56 schreef devzero het volgende:
Deze TT is een beetje een gemiste kans. Net als Mick Jagger is @:haags toch een beetje vergane glorie.
Wil je zeggen dat Haags ooit glorie was?quote:Op maandag 21 november 2022 21:56 schreef devzero het volgende:
Deze TT is een beetje een gemiste kans. Net als Mick Jagger is @:haags toch een beetje vergane glorie.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Haags ooit glorie was?
Ben ik nou blind of is MEN weg?quote:
we zitten in SPE ofzo. maar blijven MEN. heb niet voor niets een transformatie ondergaanquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
@:Schakeltopia
@:suzi1
https://soundcloud.com/dj(...)fl84QRUqph5XXPqytuGM
Show me love.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
we zitten in SPE ofzo. maar blijven MEN. heb niet voor niets een transformatie ondergaan
dit typ ik met robin s op de achtergrond. dank voor de choons![]()
Hey FF!!!quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik nou blind of is MEN weg?
Nu jij er bent zeker.quote:
En met u?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
aww hahah charmeur
goed om te horen
zeg maar jijquote:
Dikke jas aan, sjaal om en gaanquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zeg maar jij![]()
![]()
ja goed... lekker vrij.
Ik ben blij beetje opruimen, muziek luisteren. Moet eigenlijk op pad maar vind het te koud om weg te gaan
Ik ben al op pad geweest,kan eindelijk mijn warme kleertjes testen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zeg maar jij![]()
![]()
ja goed... lekker vrij.
Ik ben blij beetje opruimen, muziek luisteren. Moet eigenlijk op pad maar vind het te koud om weg te gaan
Sjaal moet ik nog wel hebben.quote:
Ik ga echt niet goed op die kouquote:
flex flexquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben al op pad geweest,kan eindelijk mijn warme kleertjes testen.![]()
![]()
Ik ook,maar draag alleen colsjaals..quote:
vroeger droeg ik altijd die legerdingen onder een jas. van die gevoerde jassenquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet goed op die koumaar je hebt wel gelijk. Misschien met laagjes kleden dan heb ik het ook warmer.
ik heb 6 jassen. Maar die zijn net te koud (meer een tussenjas en geen winterjas) dus eigenlijk moet ik op zoek naar een betere jas.
colsjaals is gewoon een truitje met een col?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ook,maar draag alleen colsjaals..
Schijnt een trend te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ook,maar draag alleen colsjaals..
Zelfs in bed.quote:
Hier schijnt de zon, voelt dan wel aangenamer aan.. gisteren was het koud brrquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet goed op die koumaar je hebt wel gelijk. Misschien met laagjes kleden dan heb ik het ook warmer.
ik heb 6 jassen. Maar die zijn net te koud (meer een tussenjas en geen winterjas) dus eigenlijk moet ik op zoek naar een betere jas.
Nee een ronde sjaal.. sjaal die aan de elkaar zit..quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
colsjaals is gewoon een truitje met een col?
O heerlijk zeg, hier is het grijs, winderig en er komt nog regen aanquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, voelt dan wel aangenamer aan.. gisteren was het koud brr![]()
Oh dan snel een kopen.
Nou dunne zie je wel veel dikke nietquote:
Ohhhhhhquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee een ronde sjaal.. sjaal die aan de elkaar zit..
Ik heb een Paul&Shark jas voor nu.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, voelt dan wel aangenamer aan.. gisteren was het koud brr![]()
Oh dan snel een kopen.
Zelf breien.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou dunne zie je wel veel dikke niet
ik heb een paar dikke, 3 denk. en een paar dunnerequote:Op dinsdag 22 november 2022 12:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou dunne zie je wel veel dikke niet
Met slapen draag ik toch geen sjaalquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ohhhhhh
is dat niet gevaarlijk met slapen?
Doe maar duurquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een Paul&Shark jas voor nu.
En als het echt koud wordt een Oxbow.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Met slapen draag ik toch geen sjaal
ik welquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Met slapen draag ik toch geen sjaal
Ah dat is wel fijn, zo'n sjaalquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb een paar dikke, 3 denk. en een paar dunnere
maar nu draag ik er eentje die je zo over je hoofd trekt en niet nog een keer extra hoeft om te slaan. is echt col met dan teddy binnenkant
quote:
kreeg je bij een drogist volgens mij bij aankoop van weet ik veel wat. heb van de buuf gekregen en ben blij meequote:Op dinsdag 22 november 2022 12:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn, zo'n sjaal![]()
Die zoek ik ook..
En ook joggingpak of pyjama?quote:
Fijne buuf welquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kreeg je bij een drogist volgens mij bij aankoop van weet ik veel wat. heb van de buuf gekregen en ben blij mee
met muts slapen zou ook helpenquote:
Warme voeten is prio.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
met muts slapen zou ook helpen
meeste warmte gaat weg via je hoofd dacht ik
paar jaar geleden wel met vest en capouchon geslapen. sliep toen in koude ruimte en vond dat wel lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
met muts slapen zou ook helpen
meeste warmte gaat weg via je hoofd dacht ik
Dat HELPT.quote:
ja heerlijk is datquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
paar jaar geleden wel met vest en capouchon geslapen. sliep toen in koude ruimte en vond dat wel lekker
is HOB gewordenquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik nou blind of is MEN weg?
Soms is dat goed,alleen erg wennenquote:
Wil je mij iets zeggen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
is vast om de alcoholisten van 't padje te brengen
Ricky da Dragon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |