MOrguh, ik zit aan mijn eerste bakkiequote:
Niet te hopen, geen zin in stormquote:
M'n darmen voelen stormachtig.quote:
o jee straks komt de ontladingquote:Op woensdag 16 november 2022 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n darmen voelen stormachtig.
Kan goed opluchtenquote:
Darmen boksquote:Op woensdag 16 november 2022 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n darmen voelen stormachtig.
een Letter of een vlaai?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Duurde even, maar goede opbrengst.
Een soort van L.quote:
Over t algemeen wolken toetje hierquote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Duurde even, maar goede opbrengst.
?quote:
Dat gebeurt als je naderhand de post edit, of als je in een edit een (ander) emoij wil toevoegen. Tenminste dat heb ik hier.quote:Op donderdag 17 november 2022 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had via de iPhone een bakkie koffie gedaan maar hij geeft een vraagteken weer
Ja het spookte had koffie geplaatst maar kreeg een leeg bericht, toen inderdaad een edit gedaan om het nog een keertje te doen.quote:Op donderdag 17 november 2022 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je naderhand de post edit, of als je in een edit een (ander) emoij wil toevoegen. Tenminste dat heb ik hier.
Maar een koffie, da's een goed idee.
O jee heb er al heel wat op, was al om 3 uur beneden. Ban al bijna weer aan de lunch toequote:Op donderdag 17 november 2022 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. De eerste mok is bijna op, zo even nieuwe zetten.
Dave is wel een jankbal ja.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
waarom zijn die kerels allemaal van die emotionele wrakken in below deck
sorry maar die Tash spoort ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
de naam jankbal is immers al vergeven
welk seizoen kijk je nu?quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
gaan ze gewoon weer tegen die boeien aan knallen
ik ook seizoen 7 van medquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik dacht waarom reageert er niemandword ik ongeduldig van
![]()
maar ik snap het nu uren geleden actief en nu niet echt
O die lijkt mij ook interessant (hele andere setting he) koud, maar denk dat die activiteiten een stuk leuker zijn voor de mensen (wat je kan doen op zo'n charter).quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook seizoen 7 van med
ga nu aan adventure beginnen
ik kan denk ik nu 2 afleveringen kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O die lijkt mij ook interessant (hele andere setting he) koud, maar denk dat die activiteiten een stuk leuker zijn voor de mensen (wat je kan doen op zo'n charter).
Maar die andere setting is interessant.
Ja lekker bingewatchen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan denk ik nu 2 afleveringen kijken
maar wil er eigenlijk liever een paar achter elkaar
ook een hele nieuwe crew
wel apart dat de cover van aflevering 1 iedereen in een t shirt staatquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja lekker bingewatchen.![]()
voor de dynamiek ben ik ook wel benieuwd in zo'n koude setting, dat is toch anders met die andere below deck franchises. Allemaal in warm weer.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel apart dat de cover van aflevering 1 iedereen in een t shirt staat
Ik leef onregelmatige urenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik dacht waarom reageert er niemandword ik ongeduldig van
![]()
maar ik snap het nu uren geleden actief en nu niet echt
maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 november 2022 06:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik leef onregelmatige urendus bij mij sowieso de vraag wanneee ik reageer
quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maakt niet uit
ik deal er mee
warme luchtquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
net een windje in je richting gelaten
Hier staat de verwarming al vanaf 8 uur vanmorgen aan, dat helpt tegen kouquote:
hier in de keukenquote:Op zaterdag 19 november 2022 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier staat de verwarming al vanaf 8 uur vanmorgen aan, dat helpt tegen kou
dit klinkt alsof je houtkachel als avondeten ehbtquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier in de keuken
nu zo de houtkachels aanmaken
Lekker F1 kijkenquote:
ahquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker F1 kijken
Huilie Hamilton moet weer gematst worden door de FIA
Een houtkachel maak je aan.. zo zeg je het echtquote:Op zaterdag 19 november 2022 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je houtkachel als avondeten ehbt
net zoals salade
Kquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
ik niet lekker met been omhoog
knie moeilijk hard gestoten
ja. ok :p primaquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een houtkachel maak je aan.. zo zeg je het echt
Zo fijn!quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. ok :p prima
geen ervaring mee
vanavond weer mijn ene kaarsje op de salontafel aanquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier in de keuken
nu zo de houtkachels aanmaken
hoe vochtiger het dak hoe roestiger de kelder?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Uhoh... vochtplek op het plafond onder het balkon van de bovenburen. Dat is niet zo mooi
Volgens mij is dat juist andersom.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vochtiger het dak hoe roestiger de kelder?
Huehuehuequote:Op zaterdag 19 november 2022 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vochtiger het dak hoe roestiger de kelder?
tofquote:Op zaterdag 19 november 2022 17:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb deze gekocht voor mijn zoontje![]()
(en een 'beetje' voor mezelf
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |