MOrguh, ik zit aan mijn eerste bakkiequote:
Niet te hopen, geen zin in stormquote:
M'n darmen voelen stormachtig.quote:
o jee straks komt de ontladingquote:Op woensdag 16 november 2022 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n darmen voelen stormachtig.
Kan goed opluchtenquote:
Darmen boksquote:Op woensdag 16 november 2022 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n darmen voelen stormachtig.
een Letter of een vlaai?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Duurde even, maar goede opbrengst.
Een soort van L.quote:
Over t algemeen wolken toetje hierquote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Duurde even, maar goede opbrengst.
?quote:
Dat gebeurt als je naderhand de post edit, of als je in een edit een (ander) emoij wil toevoegen. Tenminste dat heb ik hier.quote:Op donderdag 17 november 2022 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had via de iPhone een bakkie koffie gedaan maar hij geeft een vraagteken weer
Ja het spookte had koffie geplaatst maar kreeg een leeg bericht, toen inderdaad een edit gedaan om het nog een keertje te doen.quote:Op donderdag 17 november 2022 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gebeurt als je naderhand de post edit, of als je in een edit een (ander) emoij wil toevoegen. Tenminste dat heb ik hier.
Maar een koffie, da's een goed idee.
O jee heb er al heel wat op, was al om 3 uur beneden. Ban al bijna weer aan de lunch toequote:Op donderdag 17 november 2022 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. De eerste mok is bijna op, zo even nieuwe zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |