SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Er was inderdaad al speculatie dat het een neergehaalde Russische kruisraket is.quote:
Dat is toch veel te verstandig?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:37 schreef zalkc het volgende:
Zullen we eerst even afwachtten wat er nu werkelijk gebeurd is voordat we naar de schuilkelders rennen?
Ik denk toch echt niet dat 20 meter kabel op land een nuttig doelwit is. Zelfs Liander zou dat nog in een avond fixen.quote:
Dat weten zij toch niet. In Rusland duurt dat een week.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk toch echt niet dat 20 meter kabel op land een nuttig doelwit is. Zelfs Liander zou dat nog in een avond fixen.
Jij weet het niet. Ik weet het niet. Niemand weet het nog. Dus hou je maar stil met je hitserij. We weten niet of het toevallig is of een bewuste actie.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Je moet wel heel naef zijn om te denken dat zomaar een toevallig verdwaalde raket van de Russen een graanopslag of iets in die richting raakt. Is gewoon een bewussie mocht het daadwerkelijk van de Russen zijn.
Nou ze luisteren al meer dan negen maanden niet naar ons. Dus om een noflyzone af te dwingen moeten we in Oekrane Russische vliegtuigen neerschieten en omdat Rusland bij de grens luchtverdedigingsmaterieel heeft moeten we op Russische gebied bombarderen. Dat is actief deelnemen aan de oorlogquote:
Dat dacht je, de werkbon wordt afgemeld en het koper van de kabel verkocht. Duh..quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat weten zij toch niet. In Rusland duurt dat een week.
In Polen rekenen ze in meters, dus ze weten niet hoe dat omgerekend moet worden in freedom units.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe zat dat nu met ‘We will defend every inch of NATO territory’?
Dat gaat niet samen. Als je zegt dit is een bewussie dan is het artikel 5 en moeten er hele andere maatregelen getroffen worden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Je moet wel heel naef zijn om te denken dat zomaar een toevallig verdwaalde raket van de Russen een graanopslag of iets in die richting raakt. Is gewoon een bewussie mocht het daadwerkelijk van de Russen zijn.
Gewoon extra wapens naar Oekrane en door.
We gaan atoombommen op Moskou en St Petersburg gooienquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe zat dat nu met ‘We will defend every inch of NATO territory’?
Welke? Waar?quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:37 schreef zalkc het volgende:
Zullen we eerst even afwachtten wat er nu werkelijk gebeurd is voordat we naar de schuilkelders rennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |