Dit was wel een hoogtepunt in week 53 vorig jaar. Vooral al die mensen die volledig door het lint gingen omdat ze een kwartiertje drummen blijkbaar niet aankonden. Maar ja, Ed heeft dan ook alleen een gitaar om op te trommelen. Dus ergens was het wel te begrijpen.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik gok zomaar, dat radio 5 nog niet klaar is voor de albumversie van 464
Die albumversie is wel overgewaardeerd natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2022 13:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit was wel een hoogtepunt in week 53 vorig jaar. Vooral al die mensen die volledig door het lint gingen omdat ze een kwartiertje drummen blijkbaar niet aankonden. Maar ja, Ed heeft dan ook alleen een gitaar om op te trommelen. Dus ergens was het wel te begrijpen.
Ik vond het vooral grappig dat er zo heftig op gereageerd werd.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die albumversie is wel overgewaardeerd natuurlijkMaar beter dan Ed Raket ja
Ze draaien ook nooit Born Slippy in de Top 2000.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had hier niet het origineel gedraaid moeten worden? Er staat geen '97 achter op de lijst
Mja, maar toen ie op MTV kwam , stond er ook nooit NUXX bij. Dat heb ik jaaaaren later pas voor het eerst erbij zien staan.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze draaien ook nooit Born Slippy in de Top 2000.
quote:Op woensdag 16 november 2022 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Van die familie die nog erger is dan de Meiland's...
Same here. Buenas noches!quote:Op woensdag 16 november 2022 14:47 schreef TLC het volgende:
Bij Dalida moet ik altijd aan Mart Smeets denken![]()
Ik aan iemand die te veel gedronken heeft.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:49 schreef Tussle266 het volgende:
Bij Cat Stevens moet ik altijd aan koffiepauze denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |