Daar ben ik in dit geval totaal niet bang voor.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of die argumenten worden later waarheid, je weet het nooit
Dude, er zijn gewoon statistieken hé hoeveel mensen er overlijden. Gigantische sterft aantallen is fake news.quote:Op donderdag 17 november 2022 07:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel het zorg personeel is het meeste gevaccineerd van alles en iedereen.
Dus als vaccin dus inderdaad ontzettend schadelijk is wat men hier in bnw verkondigd dan zou het aantal sterfgevallen in de zorg gigantisch moeten zijn.
Is dat ook zo?
Lage vaccinatiegraad gaat ook een lagere economische output laten zien.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:13 schreef Momo het volgende:
Even een kanttekening toch hier op
[ twitter ]
Geen oversterfte in oktober onder de 65 jaar. Lijken vooral meer 80+ te sterven dan normaal.
[ twitter ]
[ twitter ]
Er is in een paper een correlatie aangetoond tussen een hoge vaccinatiegraad en een lagere oversterfte.
[ twitter ]
Ook is er een correlatie tussen covid doden en oversterfte
We hebben het hier over de geregistreerde oversterfte (dus niet massaal) maar was even vergeten dat de zwart-wit denkers hier ook reageren.quote:Op donderdag 17 november 2022 07:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel het zorg personeel is het meeste gevaccineerd van alles en iedereen.
Dus als vaccin dus inderdaad ontzettend schadelijk is wat men hier in bnw verkondigd dan zou het aantal sterfgevallen in de zorg gigantisch moeten zijn.
Is dat ook zo?
Hij gaat er vanuit dat iedereen hier gelooft in massale sterfte door vaccins blijkbaar.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dude, er zijn gewoon statistieken hé hoeveel mensen er overlijden. Gigantische sterft aantallen is fake news.
Nogal een subjectief begrip verder, maar als je enkele standaard deviaties van de verwachte norm afzit dan wordt het wel gek.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:42 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hij gaat er vanuit dat iedereen hier gelooft in massale sterfte door vaccins blijkbaar.
Als ik iedereen had bedoeld op bnw had ik Iedereen getypt in mijn bericht.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
We hebben het hier over de geregistreerde oversterfte (dus niet massaal) maar was even vergeten dat de zwart-wit denkers hier ook reageren.
Zal het je nog een keer uitleggen dan. Als hier iets wordt gepost over massale sterfte door het vaccin (waar is dat dan gepost, moet ik dan hebben gemist) dan betekent dat niet dat iedereen hier dat denkt. Dit geld ook voor andere posts, wij denken hier op bnw niet allemaal hetzelfde en geloven ook niet allemaal in dezelfde gangbare conspiracy's.
Het is bnw en ik dulde niet alleen dit topic maar ook voorgaande topics.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
We hebben het hier over de geregistreerde oversterfte (dus niet massaal) maar was even vergeten dat de zwart-wit denkers hier ook reageren.
Zal het je nog een keer uitleggen dan. Als hier iets wordt gepost over massale sterfte door het vaccin (waar is dat dan gepost, moet ik dan hebben gemist) dan betekent dat niet dat iedereen hier dat denkt. Dit geld ook voor andere posts, wij denken hier op bnw niet allemaal hetzelfde en geloven ook niet allemaal in dezelfde gangbare conspiracy's.
Dat zul je dan moeten vragen aan mensen die denken dat het vaccin verantwoordelijk is voor 'vele doden'. Beetje misplaatste vraag, ik kan daar persoonlijk niks mee.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik iedereen had bedoeld op bnw had ik Iedereen getypt in mijn bericht.
Het werd geopperd in het vaccin topic.
En nu weer.
Ik haal gewoon aan dat de meest gevaccineerde mensen in Nederland in de zorg werken, dus als het vaccin verantwoordelijk zou zijn voor vele doden, zou je dat uiteraard in zorg personeel moeten kunnen vinden.
Mijn vraag is dat dan ook zo?
Blij dan dat je het 'duld' hoor. Dat zegt wel wat he?quote:Op donderdag 17 november 2022 13:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is bnw en ik dulde niet alleen dit topic maar ook voorgaande topics.
Natuurlijk kan je dat hebben gemist BNW is de laatste tijd weer behoorlijk actief.
Je kunt 1/25.000 "veel" noemen natuurlijk, maar dat is geen significante afwijking van reguliere sterfteaantallen.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat zul je dan moeten vragen aan mensen die denken dat het vaccin verantwoordelijk is voor 'vele doden'. Beetje misplaatste vraag, ik kan daar persoonlijk niks mee.
En als je zegt dat 'men in bnw iets verkondigd', wie bedoel je daar dan mee? Beetje vaag zo.
6 miljoen doden denken daar anders over en dat is nog een undercount.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het niet in de media was geweest en geen domme face masks/maatregelen te zien waren had niemand dat crona gedoe gemerkt.
6 miljoen op 8 miljard in bijna 3 jaar waarin vrijwel iedere overheid, om hun gedragsexperiment te rechtvaardigen, iedereen die sterft binnen een straal van 100 meter rondom een positieve coronatest graag wilde registreren als coronadode valt mij dat heel erg mee eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:29 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
6 miljoen doden denken daar anders over en dat is nog een undercount.
Dat is 0,00075%, klinkt veel minder dan 6 miljoen, van de totale (meest kwetsbare) wereldbevolking.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:18 schreef Grems het volgende:
[..]
6 miljoen op 8 miljard in bijna 3 jaar waarin vrijwel iedere overheid, om hun gedragsexperiment te rechtvaardigen, iedereen die sterft binnen een straal van 100 meter rondom een positieve coronatest graag wilde registreren als coronadode valt mij dat heel erg mee eigenlijk.
Ons eigen RIVM heeft pas heul laat in het experiment hun dashboard aangepast om aan te geven dat er xxx mensen MET corona in het ziekenhuis liggen in plaats van te suggereren dat er xxx mensen DOOR corona in het ziekenhuis lagen.
Dus eigenlijk bevestig je hiermee dat de maatregelen en vaccins gewerkt hebben?quote:Op donderdag 17 november 2022 19:18 schreef Grems het volgende:
6 miljoen op 8 miljard in bijna 3 jaar waarin vrijwel iedere overheid, om hun gedragsexperiment te rechtvaardigen, iedereen die sterft binnen een straal van 100 meter rondom een positieve coronatest graag wilde registreren als coronadode valt mij dat heel erg mee eigenlijk.
Voor de zorg belasting maakt dit trouwens niet uit. Een Covid besmetting moet je anders behandelen.quote:Ons eigen RIVM heeft pas heul laat in het experiment hun dashboard aangepast om aan te geven dat er xxx mensen MET corona in het ziekenhuis liggen in plaats van te suggereren dat er xxx mensen DOOR corona in het ziekenhuis lagen.
Bereken deze eens voor griep?quote:Op donderdag 17 november 2022 20:14 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat is 0,00075%, klinkt veel minder dan 6 miljoen, van de totale (meest kwetsbare) wereldbevolking.
Goed dat je inmiddels inziet dat je het zonder grootschalige propaganda waarschijnlijk niet opgemerkt had, die paar miljoen op 8 miljard.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:26 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bevestig je hiermee dat de maatregelen en vaccins gewerkt hebben?
Daarom is het aantal doden inderdaad in verhouding laag. Maar het ging ook 2 jaar niet direct om de sterfte, maar om de zorgbelasting.
[..]
Voor de zorg belasting maakt dit trouwens niet uit. Een Covid besmetting moet je anders behandelen.
[..]
Bereken deze eens voor griep?
Getal is inderdaad mooi laag, maatregelen hebben hun werk gedaan, mooie bevestiging.
Maar het ging ook niet de sterfte, maar om de zorg belasting, zodat iedereen voldoende zorg kon krijgen. Daarom is de sterfte inderdaad vrij laag.
Ik ook niet, maar je heb wel de drukke ziekenhuizen tiktok dansjes gezien.quote:Op donderdag 17 november 2022 07:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee ik gebruik geen tik tok.
Maar als er weer wat zijn plaats ze gerust.
'Covid besmetting' op een of ander fluttestje gebaseerd is?quote:Op donderdag 17 november 2022 22:26 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk bevestig je hiermee dat de maatregelen en vaccins gewerkt hebben?
Daarom is het aantal doden inderdaad in verhouding laag. Maar het ging ook 2 jaar niet direct om de sterfte, maar om de zorgbelasting.
[..]
Voor de zorg belasting maakt dit trouwens niet uit. Een Covid besmetting moet je anders behandelen.
[..]
Bereken deze eens voor griep?
Hij haalt aan dat het in Denemarken en VK wel onderzocht kan worden. Dat komt vooral omdat eea in die landen anders, veel centraler, opgezet is. De GGD's werken allemaal regionaal, RIVM niet, en is een ander instituut. Normaliter werkt dat in Nederland goed, maar dus niet in zo'n geval. Persoonlijk ben ik meer voor de aanpak zoals in Denemarken. Schaf de provincies af (die moeten toch bij elke verkiezing weer uitleggen wat ze nu precies doen, en als je moet uitleggen wat je doet, dan kun je net zo goed opgedoekt worden imo), vergroot een aantal van de gemeentes. En ipv gemeentes te vertellen welke rapporten ze moeten aanleveren, zet landelijke databases op die de gemeentes moeten vullen. Nu heeft elke gemeente en provincie (en ook waterschap bijv) dat zelf geregeld, en zijn databases lang niet altijd goed met elkaar vergelijkbaar. Daar zullen veel bedrijven die die databases opzetten voor gemeentes het niet mee eens zijn, maar die kunnen zich dan richten op het vullen van die databases in opdracht van gemeentes, en het doen van analyses etc.quote:
Je weet nog wat Hugo hierover zei? Dit was alleen een manier om jongeren over te halen zich snel nog even te laten prikken omdat ze anders niet meer uit konden gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Niet zoals hier een flater als Dansen-met-Jansen
De flater was dat het gebeurde op het moment dat je A) eigenlijk al wist dat er een nieuwe, veel besmettelijkere variant was, en B) dat de Janssen prik nog geen bescherming kon bieden. Een paar mass-spread events is genoeg in een klein landje als Nederland om een nieuwe variant zich snel door het hele land te laten verspreiden. Dat is precies wat er gebeurde.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet nog wat Hugo hierover zei? Dit was alleen een manier om jongeren over te halen zich snel nog even te laten prikken omdat ze anders niet meer uit konden gaan.
Noem ik meer een "cheap shot"
Phun intended.
Dit terwijl Hugo achteraf met droge ogen vertelde dat hij wist dat dit ging gebeuren maar het nog steeds was meer jongeren aan de prik te krijgen?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De flater was dat het gebeurde op het moment dat je A) eigenlijk al wist dat er een nieuwe, veel besmettelijkere variant was, en B) dat de Janssen prik nog geen bescherming kon bieden. Een paar mass-spread events is genoeg in een klein landje als Nederland om een nieuwe variant zich snel door het hele land te laten verspreiden. Dat is precies wat er gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |