abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206684137
twitter

quote:
FvD-Kamerlid Van Meijeren spreekt over bezetten Tweede Kamer

FvD-Kamerlid Gideon van Meijeren zegt te hopen op een revolutionaire beweging die "bij wijze van spreken" de Tweede Kamer bezet om de regering weg te krijgen. Hij deed die uitspraak in een interview met de Belgische website Compleetdenkers.

Volgens Van Meijeren gedraagt de Staat zich tiranniek en worden Nederlanders van hun grondrechten beroofd, onder meer door coronamaatregelen. Hij voorziet een moment waarop het "zo urgent wordt voor mensen die niks meer te verliezen hebben dat ze bij wijze van spreken naar het parlement trekken en zeggen: 'wij gaan hier gewoon niet weg totdat de regering weg is'."

De FvD'er wijst er in het interview op dat er geen meerderheid nodig is om in verzet te komen. Volgens het Kamerlid kan je ook met kleinere aantallen "heel veel impact" maken.

Hij zegt dat "tal van voorbeelden wereldwijd" laten zien dat er ook doden bij kunnen vallen. "We hopen dat we dat kunnen voorkomen en dat alles vreedzaam blijft. Maar dat is wel waar ik op hoop uiteindelijk."

Minister Yesilgöz van Justitie en Veiligheid keurt de uitlatingen van Van Meijeren sterk af. Ook vanuit de Tweede Kamer worden Van Meijerens uitspraken scherp veroordeeld.

Recent vielen er dodelijke slachtoffers bij de bestorming van het Capitool in de VS, waarin het Congres gehuisvest is, de Amerikaanse volksvertegenwoordiging. Op 6 januari 2021 vielen aanhangers van de toenmalige president Trump het parlementsgebouw aan nadat Trump zijn verkiezingsnederlaag niet had geaccepteerd. Vijf mensen kwamen daarbij om het leven.

Van Meijeren kwam vorige maand in het nieuws toen hij een journalist intimideerde met een video die hij heimelijk had opgenomen.

https://nos.nl/artikel/24(...)ezetten-tweede-kamer
twitter

twitter

twitter

twitter

-------------------

Dieptepunt na dieptepunt. Manmanman :N :N

-Niet mijn OP-
pi_206684141
Deel 2.
pi_206684191
Hou het maar lekker bij tweetjes jongens. Dan zullen de heren van Forum er vast mee ophouden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206684238
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 12:57 schreef Fok-it het volgende:
Hou het maar lekker bij tweetjes jongens. Dan zullen de heren van Forum er vast mee ophouden.
Inderdaad. Als je als gewone nobody op social media een slecht grapje maakt over een bom op een vliegtuig ofzo word je meteen van je bed gelicht door een arrestatieteam. Maar als "politicus" mag je blijkbaar wel zonder enige consequentie (behalve wat moreel verontwaardigde tweetjes) zinspelen op het afbreken van onze democratie en je achterban ophitsen tot geweld.
pi_206684495
Oppenheimer:
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206684560
Wat een naar manneke is het toch ook.
  dinsdag 15 november 2022 @ 14:23:45 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206685081
Het doel is weer bereikt hoor. Media aandacht op volle stoom.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 15 november 2022 @ 14:25:07 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206685097
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 13:28 schreef capricia het volgende:
Oppenheimer:
[ twitter ]
Hier zal ook wel weer ophef over ontstaan.

#Demonisering#Fortuyn#
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206685181
Ik stel voor dat we die rioolrat zelf gaan bezetten.

Ik heb al wat zwaargewichten benaderd. De eerste die heeft toegezegd is Maggie de Block (even in een spoiler, just in case):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206685202
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:32 schreef Regilio_ het volgende:
Ik stel voor dat we die rioolrat zelf gaan bezetten.

Ik heb al wat zwaargewichten benaderd. De eerste die heeft toegezegd is Maggie de Block (even in een spoiler, just in case):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206685293
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het helpt natuurlijk niet als je partijleider in een toch al krankzinnig interview Poetin 'the hero we need' noemt.
Klopt, maar wat dan wel weer helpt is alleen het allerkortste citaat eruit halen. Het is nou niet zo dat hij bij Buitenhof zijn verhaal mocht houden en iedereen dat in zijn context heeft gezien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206685327
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Klopt, maar wat dan wel weer helpt is alleen het allerkortste citaat eruit halen. Het is nou niet zo dat hij bij Buitenhof zijn verhaal mocht houden en iedereen dat in zijn context heeft gezien.
Er is geen context waarin iemand Poetin "the hero we need' noemt en dat ineens wel acceptabel is. Tenzij een satirisch programma.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 15 november 2022 @ 15:28:36 #13
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206685880
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er is geen context waarin iemand Poetin "the hero we need' noemt en dat ineens wel acceptabel is. Tenzij een satirisch programma.
Jawel

'Poetin is niet the hero we need'

Bijvoorbeeld
  dinsdag 15 november 2022 @ 15:29:52 #14
500074 Rode_Wijn
pi_206685887
Ik vind opnieuw dat ze het allemaal wel heel serieus oppakken. Ophef dit, afkeuring dat. Beter negeren ze deze onzin gewoon. Al vaker gezegd over dit partijtje
pi_206685919
Deze man verdiend gewoon bijna ¤9.000,- dankzij onze belastingcenten. En het enige wat die doet is domme dingen zeggen.

DAT DIT ZOMAAR KAN IN DIT LAND, SCHANDE.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  dinsdag 15 november 2022 @ 15:35:28 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206685937
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
Ik vind opnieuw dat ze het allemaal wel heel serieus oppakken. Ophef dit, afkeuring dat. Beter negeren ze deze onzin gewoon. Al vaker gezegd over dit partijtje
Dat is een lastige; over het algemeen vind ik ook dat dat getroll van FvD genegeerd moet worden, want het doel is vooral OPHEF, maar er zijn wel grenzen.

Overigens verwacht ik dat er bij volgende verkiezingen ook luidkeels over stemfraude gejankt gaat worden door de diverse FvD'ers om vervolgens dit riedeltje weer af te steken over "bij wijze van spreken naar het parlement trekken".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 november 2022 @ 15:35:49 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206685941
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
Nee. Door dit niet af te keuren doe je mee aan het normaliseren van dit soort shit.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 15 november 2022 @ 15:36:24 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206685948
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 13:28 schreef capricia het volgende:
Oppenheimer:
[ twitter ]
Nice!
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206685952
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:28 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Jawel

'Poetin is niet the hero we need'

Bijvoorbeeld
Dat slaat dus als een tang op mijn varken en is geen reactie op mijn post.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206686251
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoezo niet acceptabel? Jij accepteert het niet, en nu?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 15 november 2022 @ 16:15:03 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206686313
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hoezo niet acceptabel? Jij accepteert het niet, en nu?
Omdat hij een oorlogsmisdadiger is, als iemand Assad of Khamenei "The hero we need" zou noemen dan zou je dat ook niet acceptabel vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 15 november 2022 @ 16:15:34 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206686318
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 16:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Omdat hij een oorlogsmisdadiger is, als iemand Assad of Khamenei "The hero we need" zou noemen dan zou je dat ook niet acceptabel vinden.
Jamaar dat is anders :')
  dinsdag 15 november 2022 @ 16:16:43 #23
500074 Rode_Wijn
pi_206686327
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat slaat dus als een tang op mijn varken en is geen reactie op mijn post.
Jij vindt 'poetin is niet the hero we need' als een tang op een varken slaan.

Oke, weten we dat
  dinsdag 15 november 2022 @ 16:18:55 #24
500074 Rode_Wijn
pi_206686357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is een lastige; over het algemeen vind ik ook dat dat getroll van FvD genegeerd moet worden, want het doel is vooral OPHEF, maar er zijn wel grenzen.

Overigens verwacht ik dat er bij volgende verkiezingen ook luidkeels over stemfraude gejankt gaat worden door de diverse FvD'ers om vervolgens dit riedeltje weer af te steken over "bij wijze van spreken naar het parlement trekken".
Dat laatste kun je wel uittekenen ja. Ben er van overtuigd dat de aandacht die het oplevert alleen maar brandstof is om nog meer opmerkingen te maken die steeds extremer te zijn.
  dinsdag 15 november 2022 @ 16:35:44 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206686528
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 16:18 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dat laatste kun je wel uittekenen ja. Ben er van overtuigd dat de aandacht die het oplevert alleen maar brandstof is om nog meer opmerkingen te maken die steeds extremer te zijn.
En daar is het ze om te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')