Jij doet toch iets met biologie oidquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En nog meer nieuws: ik ga van 1 december tot 1 april meehelpen met een ICT project op werk
Ik werk nu op het lab. Heb bos en natuurbeheer gestudeerd. Wil ander werk doen en dit ICT project kwam op werk voorbij.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij doet toch iets met biologie oid
Leuk dan dusquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werk nu op het lab. Heb bos en natuurbeheer gestudeerd. Wil ander werk doen en dit ICT project kwam op werk voorbij.
Tof! Wat leuk dat je daarin gerold bent, wie weet wil je daarna een hele andere kant opquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En nog meer nieuws: ik ga van 1 december tot 1 april meehelpen met een ICT project op werk
Leuk toch! Als je het niet probeert weet je het niet, de wereld ligt voor je open.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Nouja naar HR geweest om te vragen of er iets anders was. Gekoppeld met een manager en die was enthousiast. Dus zo doende.
Ben ik mooi net wakkerquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:56 schreef engine het volgende:
@:pullup
Morgenochtend 06:04 nieuwe poging met het maanraketje.
De volgende datum is al geplandquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben ik mooi net wakker
Ik ben nu al nieuwsgierig welke reden ze gaan verzinnen voor het falen
Dat was ook mijn beredenering. Heb toch een vast contractquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk toch! Als je het niet probeert weet je het niet, de wereld ligt voor je open.
Pciesquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
De volgende datum is al gepland![]()
Ik zet denk ik even een wekker...gaat het niet door draai ik weer om.
Niet zolang meerquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies
Hij heeft wel een mooi kleurtje
[ afbeelding ]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Precies wat er staatquote:
Ik heb een mening over rokers, niet heel positiefquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies wat er staat
Vraag me nog wel af hoeveel pakjes hij er doorheen gewerkt heet in 3.5 uur
Het zijn ook mensen...quote:Op dinsdag 15 november 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een mening over rokers, niet heel positief
Als ze daar zelf aan zouden denken zou het soms beter zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |