abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 november 2022 @ 14:23:12 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206685077
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Horner heeft niet voor niets meerdere keren gezegd dat de focus op Checo zou liggen...
Waarom Max die memo niet gehad heeft is mij een raadsel
Kom op zeg. Het is nu al 100 keer uitgelegd en nog zeg je "het is mij een raadsel". Ik ga er even van uit dat je niet dom bent, dus dan doe je het er gewoon om en wil je het niet begrijpen.

Perez haalt stomme actie uit in Monaco. Max komt hier vroeg of laat achter en geeft aan "vraag mij niet meer om hem te helpen, want dat ga ik niet doen".

Red Bull vraagt aan Perez om Max zonder problemen voorbij te laten gaan in Brazilië. Ze zeggen tegen Perez dat Max dat plekje wel terug zal geven als hij Alonso en Leclerc niet te pakken krijgt. Ondertussen zeggen ze nog niks tegen Max.

Max haalt Perez in, zonder gevraagd te hebben of hij hem aub. voorbij kan laten, en jaagt op Alonso, maar blijft net buiten DRS. Een paar bochten voor het einde roepen ze tegen Max dat hij moet inhouden en Perez voorbij moet laten gaan. Max negeert het, omdat hij heeft aangegeven dat hij Perez niet ging helpen.

Engineer vraag aan Max "wat is er gebeurd" en Max geeft duidelijk aan "I told you to never ask me that again".

Hoe duidelijk wil je het hebben? Wat snap je nou niet?
pi_206685079
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:21 schreef rival het volgende:

[..]
Mercedes blijft deze auto door ontwikkelen waar de anderen al bezig zijn met volgend jaar.
Zou kunnen.. maar dan nog geldt de budget cap toch over het jaar waarop het betrekking heeft... ? Dus nu auto ontwikkelen van 2023 is "2023 budget", of niet?

Maar voor Mercedes zeker zinvol om deze auto door te ontwikkelen omdat ze de auto nu pas begrijpen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_206685082
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 13:55 schreef opgebaarde het volgende:
Tweet gevonden via Hannah Schmitz (edit: geen idee of het de echte Hannah is) die alles liked wat goed is door Verstappen:

De telematrie van choco in Monaco. Veel duidelijker kan t niet worden

[ twitter ]
Is niet de echte Hannah, helaas. Ze laat zich ook nogal eens pittiger uit dan je zou mogen verwachten van een RB medewerker.
  dinsdag 15 november 2022 @ 14:24:13 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206685086
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zoals ik het begreep kan een team al prima bezig zijn met de ontwikkeling van de auto van volgend jaar maar moet dat met de bijbehorende cap. Zoals dat de teams in 2019/2020 al met de 2021 auto bezig waren en dus niet nog even ongelimiteerd geld er tegen aan konden gooien.

Hoe een team altijd onder de limiet kan blijven ontgaat me even want 1 jaar de limiet van 2 jaar uitgeven snap ik nog wel, maar alle jaren?
Natuurlijk maar dan klopt je zin toch niet, je kan in 21 wel vast aan je 22 auto werken maar dat gaat dan in je budget van 21.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 november 2022 @ 14:24:30 #105
416575 crew  Evenstar
pi_206685088
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
In wat voor zin? Dat Mercedes eenvoudig die titel gaat pakken, dat denk ik dus niet, ze hebben nog steeds een achterstand. Afgelopen raceweekend viel alles goed samen mede omdat het een sprintrace weekend was en had Red Bull het niet in orde, dan kan je weleens winnen maar het is nog steeds de 3e auto.

En die windtunneltijd beperking voor Red Bull heeft waarschijnlijk pas invloed voor de 24 auto.
Ik weet het niet, ze zijn uit het niets al twee races lang de te kloppen auto eigenlijk. Ferrari is Ferrari en geen idee how Red Bull er volgend jaar voor staat. Klopt wel dat het pas in 2024 echt pijn gaat doen.
  dinsdag 15 november 2022 @ 14:24:31 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206685089
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Kom op zeg. Het is nu al 100 keer uitgelegd en nog zeg je "het is mij een raadsel". Ik ga er even van uit dat je niet dom bent, dus dan doe je het er gewoon om en wil je het niet begrijpen.

Perez haalt stomme actie uit in Monaco. Max komt hier vroeg of laat achter en geeft aan "vraag mij niet meer om hem te helpen, want dat ga ik niet doen".
Speculatie, nooit bevestigd

quote:
Red Bull vraagt aan Perez om Max zonder problemen voorbij te laten gaan in Brazilië. Ze zeggen dat Perez dat Max dat plekje wel terug zal geven als hij Alonso en Leclerc niet te pakken krijgt. Ondertussen zeggen ze nog niks tegen Max.
das idd waar

quote:
Max haalt Perez in en jaagt op Alonso, maar blijft net buiten DRS. Een paar bochten voor het einde roepen ze tegen Max dat hij moet inhouden en Perez voorbij moet laten gaan. Max negeert het, omdat hij heeft aangegeven dat hij Perez niet ging helpen.

Engineer vraag aan Max "wat is er gebeurd" en Max geeft duidelijk aan "I told you to never ask me that again".

Hoe duidelijk wil je het hebben? Wat snap je nou niet?
Ik denk dus dat dat hele verhaal van "I told you" niet waar is. Waarom jij Max blind gelooft terwijl het hele team dacht dat ie die plaats zou geven?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206685095
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Natuurlijk maar dan klopt je zin toch niet, je kan in 21 wel vast aan je 22 auto werken maar dat gaat dan in je budget van 21.
Is dat laatste zo? Vraag het me af, weet het oprecht niet..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 november 2022 @ 14:25:27 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206685103
Hebben jullie nou niets beters te doen dan vechten om wiens theorie het beste is?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206685104
Jammer dat we weer moeten racen komend weekend anders hadden we lekker tot maart door kunnen lullen over waarom Max Checo niet voorbij liet.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 november 2022 @ 14:25:47 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206685109
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jammer dat we weer moeten racen komend weekend anders hadden we lekker tot maart door kunnen lullen over waarom Max Checo niet voorbij liet.
Goddank komt er nog een race.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206685110
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Horner heeft niet voor niets meerdere keren gezegd dat de focus op Checo zou liggen...
Waarom Max die memo niet gehad heeft is mij een raadsel
Max heeft zelfs zelf verklaard dat hij in Brazilië er alles aan zou doen om Checo te helpen P2 in het kampioenschap te winnen
  dinsdag 15 november 2022 @ 14:26:26 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206685119
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Max heeft zelfs zelf verklaard dat hij in Brazilië er alles aan zou doen om Checo te helpen P2 in het kampioenschap te winnen
waarom doet ie dat dan nu niet meer?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206685130
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Behalve dat dit zinloos gaat zijn. Degene die het hoogst eindigt van PER en LEC, is P2 in kampioenschap. Ongeacht of Max nog een plekje aan PER geeft. (tenzij Leclerc uitvalt of buiten top10 rijdt, PER 11e en Max10e, maar die kans lijkt me nihil)

Dus in AB zal PER het zelf moeten doen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 november 2022 @ 14:28:53 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206685147
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:27 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Behalve dat dit zinloos gaat zijn. Degene die het hoogst eindigt van PER en LEC, is P2 in kampioenschap. Ongeacht of Max nog een plekje aan PER geeft. (tenzij Leclerc uitvalt of buiten top10 rijdt, PER 11e en Max10e, maar die kans lijkt me nihil)

Verstappen kan gewoon de snelste ronde afpakken van Leclerc indien nodig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 november 2022 @ 14:29:40 #115
416575 crew  Evenstar
pi_206685150
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Speculatie, nooit bevestigd
[..]
das idd waar
[..]
Ik denk dus dat dat hele verhaal van "I told you" niet waar is. Waarom jij Max blind gelooft terwijl het hele team dacht dat ie die plaats zou geven?
Waarom zou ik Max niet geloven? Als iemand niet om dingen heen draait is het Max wel.

Voor mij is het vooral een raadsel waarom Red Bull Max niet serieus nam, want als ze dat wel hadden gedaan dan was dit hele circus niet gebeurd. Als Max A zegt, doet Max A. Dat hebben wij nu toch al jaren gezien?

Ondertussen heeft Max gezegd dat hij Perez gaat helpen in Abu Dhabi, dus het gaat er helemaal niet om dat hij hem echt niet wil helpen. Hij wilde gewoon een punt maken denk ik en die is nu gemaakt.

Ik snap niet dat men nog steeds op Max zit te zeiken terwijl het ondertussen wel duidelijk is dat Perez tijdens de 7e GP van dit seizoen, terwijl alles nog super spannend en close was, voor zijn eigen succesje is gegaan en zowel Max als Red Bull heeft genaaid. Nou, poe poe, wat een teamplayer is die Perez toch.
pi_206685156
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:23 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Zou kunnen.. maar dan nog geldt de budget cap toch over het jaar waarop het betrekking heeft... ? Dus nu auto ontwikkelen van 2023 is "2023 budget", of niet?

Maar voor Mercedes zeker zinvol om deze auto door te ontwikkelen omdat ze de auto nu pas begrijpen
Oh ja dat klopt zeker. Ik reageerde eigenlijk alleen op het gedeelte waar hij dacht dat Merc het volgend jaar weer makkelijk zou krijgen.
pi_206685162
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
er was voor de ontwikkeling van de 2021 auto al een limiet toch?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 november 2022 @ 14:30:24 #118
416575 crew  Evenstar
pi_206685166
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:27 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Snelste ronde afpakken en plekken en zelfs winst opofferen om dat te doen? Leclerc ophouden zoals Perez dat deed bij Lewis? Genoeg opties.
  dinsdag 15 november 2022 @ 14:30:36 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206685168
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:29 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Waarom zou ik Max niet geloven? Als iemand niet om dingen heen draait is het Max wel.

Voor mij is het vooral een raadsel waarom Red Bull Max niet serieus nam, want als ze dat wel hadden gedaan dan was dit hele circus niet gebeurd. Als Max A zegt, doet Max A. Dat hebben wij nu toch al jaren gezien?

Ondertussen heeft Max gezegd dat hij Perez gaat helpen in Abu Dhabi, dus het gaat er helemaal niet om dat hij hem echt niet wil helpen. Hij wilde gewoon een punt maken denk ik en die is nu gemaakt.

Ik snap niet dat men nog steeds op Max zit te zeiken terwijl het ondertussen wel duidelijk is dat Perez tijdens de 7e GP van dit seizoen, terwijl alles nog super spannend en close was, voor zijn eigen succesje is gegaan en zowel Max als Red Bull heeft genaaid. Nou, poe poe, wat een teamplayer is die Perez toch.
Beetje lame om hem in Brazilie niet te helpen en in Abu Dabi wel? Of je helpt iemand of je helpt hem niet, tenminste als je geen rancuneus wijf bent dat vindt dat alles vereffend moet worden..
Een gedicht over Maanvis
pi_206685169
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
In wat voor zin? Dat Mercedes eenvoudig die titel gaat pakken, dat denk ik dus niet, ze hebben nog steeds een achterstand. Afgelopen raceweekend viel alles goed samen mede omdat het een sprintrace weekend was en had Red Bull het niet in orde, dan kan je weleens winnen maar het is nog steeds de 3e auto.

En die windtunneltijd beperking voor Red Bull heeft waarschijnlijk pas invloed voor de 24 auto.
Bovendien is Mercedes de tweede helft van het seizoen sterk geweest op Mickey Mouse-baantjes, de kortere banen. Kijk naar Zandvoort, de Hungaroring, afgelopen weekend Sao Paolo. Als in Abu Dhabi blijkt dat ze weer bovendrijven, dan houd ik ook mijn hart vast voor volgend jaar.
  dinsdag 15 november 2022 @ 14:31:04 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206685171
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 14:30 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Snelste ronde afpakken en plekken en zelfs winst opofferen om dat te doen? Leclerc ophouden zoals Perez dat deed bij Lewis? Genoeg opties.
Je weet net zo goed als ik dat Max niks gaat opofferen, nooit niet
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 15 november 2022 @ 14:31:29 #122
12221 Tijn