Die worden toch beheerd door managementquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ twitter ]
What a day yesterday... A safe podium with a lack of pace made everything complicated for us with the SC. Now to focus on Abudhabi. With Max and the team everything was discussed yesterday and it will remain internally, this is behind us and we will continue working as the great team that we have been until now.
Had het ergens al gezien, maar hier leggen ze het nog beter uit. Wat mij betreft geen twijfel over mogelijk. Perez is geen topper, maar ook geen totale noob, dus dan is het voor de hand liggend dat die gewoon bewust was.quote:
Als ik Horner was zou ik ze zeggen dat vanaf heden alle teamorders wat betreft onderlinge positie direct opgevolgd moeten worden en indien daar geen gehoor aan wordt gegeven er 1 miljoen dollar boete per vergrijp volgt.quote:Op maandag 14 november 2022 22:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit was de payback van Max. Dus het zou raar zijn als Perez nog een keer Max zou terugbetalen.
Alsof Max daar wakker van ligtquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als ik Horner was zou ik ze zeggen dat vanaf heden alle teamorders wat betreft onderlinge positie direct opgevolgd moeten worden en indien daar geen gehoor aan wordt gegeven er 1 miljoen dollar boete per vergrijp volgt.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die betaalt alvast vooruit denk ik
kan ie ook makkelijk want betaalt geen cent belastingquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die betaalt alvast vooruit denk ik
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:44 schreef daNpy het volgende:
Gaat het nou nog over die onzin?
RBR geeft sowieso weinig echte teamorders. En daarnaast is Max heel simpel, als je voor hem wil finishen moet je sneller zijn. Dat zegt ie al zijn hele leven en niet ineens sinds zondag of "Monaco". Perez is overduidelijk niet sneller, jammer voor hem.
Het is racen, geen kringverjaardag.
Speculaties, emoties en vooral een boel onzin.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Dit blijft nog wel even hot denk ik.
Daar doe je ook enorm je best voor.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Dit blijft nog wel even hot denk ik.
Dat is ook precies waar Max volgens mij naar verwees met 'last summer'.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:44 schreef daNpy het volgende:
Gaat het nou nog over die onzin?
RBR geeft sowieso weinig echte teamorders. En daarnaast is Max heel simpel, als je voor hem wil finishen moet je sneller zijn. Dat zegt ie al zijn hele leven en niet ineens sinds zondag of "Monaco". Perez is overduidelijk niet sneller, jammer voor hem.
Het is racen, geen kringverjaardag.
Teamorders gewoon afschaffen lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als ik Horner was zou ik ze zeggen dat vanaf heden alle teamorders wat betreft onderlinge positie direct opgevolgd moeten worden en indien daar geen gehoor aan wordt gegeven er 1 miljoen dollar boete per vergrijp volgt.
Dat is onhandig als beide coureurs op een andere strategie zitten en elkaar op de baan tegenkomen. Wellicht wel het beste als je te maken hebt met een klootzak, gewoon de opdracht ‘let them race’ en dan ogen dichtquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Teamorders gewoon afschaffen lijkt mij.
Ach, er zijn ook mensen die vinden dat we excuses moeten aanbieden voor wat onze voorouders 200 jaar geleden hebben gedaan. Dus dit valt best mee.quote:Op maandag 14 november 2022 23:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
what's next, gaat Perez Max nog dingen kwalijk nemen uit zijn Force India tijd
Dan nog moet hij Perez op het moment dat hij erachter komt aanpakken. Zijn prive-vendetta tijdens de race kan RB een mooi 1-2 eindklassement kosten (en dat is niet ondenkbaar), en daarvoor heeft het team hard gewerkt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 06:05 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Euhm, misschien is hij dit pas recent te weten gekomen, hier weleens aan gedacht?
In plaats van je eigen kortzichtigheid hier te promoten (jij en enkele anderen...).
Wellicht dat hij daarom ook zo boos is, hij wist het niet, het team (Horner, Marko) wist het wél, en hebben dit feitje waarschijnlijk zo lang mogelijk achter gehouden voor Max. Ik zou me dan ook enigszins belazerd voelen, zowel door Perez, als ook door het team.
De teamorder is vrij simpel: Verstappen is #1, iedereen weet dat, als dat vergeten wordt is het Verstappen zelf die ze eraan herinnert.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Teamorders gewoon afschaffen lijkt mij.
Dan kan je alsnog proberen beroep te doen op gezond verstand. Gaat dat niet dan is het een volgende keer prima rekening vereffenen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is onhandig als beide coureurs op een andere strategie zitten en elkaar op de baan tegenkomen. Wellicht wel het beste als je te maken hebt met een klootzak, gewoon de opdracht ‘let them race’ en dan ogen dicht
Nou ja, afgelopen weekend koos RB voor Perez. Dus die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
De teamorder is vrij simpel: Verstappen is #1, iedereen weet dat, als dat vergeten wordt is het Verstappen zelf die ze eraan herinnert.
Allemaal Perez fans. Maar inderdaad, wat een sneu gebeuren dat social media.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:20 schreef ondeugend het volgende:
Max is trouwens zo'n 60K volgens verloren op zijn instagram sinds zondagavond,
Ik vraag me af hoe dat werkt in het brein van een ontvolger, Dat zal hem leren?
Dus moesten ze er even aan worden herinnerdquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja, afgelopen weekend koos RB voor Perez. Dus die vlieger gaat niet op.
Dat Max daar vervolgens schijt aan heeft bewijst dat teamorders van tafel moeten m.i.
Maar wel het gevoel wat op dat moment heerst helaas. Checo heeft Max ontvolgt en tegenwoordig is dat een echte steek. Vooral bij de jongere generatie.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Allemaal Perez fans. Maar inderdaad, wat een sneu gebeuren dat social media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |