Eens met Rode_Wijn dat het wel zaak is er zo veel mogelijk buiten te blijven. Signaleren heb je prima gedaan maar oplossen is toch echt voor de baas zelf, al dan niet met externe expertise.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:08 schreef Pendule het volgende:
Het goede nieuws is wel dat de baas het geaccepteert heeft dat er een mogelijkheid is dat de boekhouder geld wegsluist.
Die boekhouder is in de 50. Weet niet waar hij heen zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:49 schreef mschol het volgende:
heeft je baas die zorgen van "vluchten" ook bij dat onderzoeksbedrijf gemeld? (en in hoeverre, naar buitenland en ongrijpbaar, of alleen baan opzeggen en doei)
in dat eerstegeval lijkt mij het handig dat er zsm stokjes gestoken worden
Er is geen wij in deze hoor. Het is jouw baas die beslistquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Die boekhouder is in de 50. Weet niet waar hij heen zou moeten gaan.
De baas is ook al aan het nadenken over wat te doen als de conclusie is dat de hele zooi een groot fraude feest is. Gaan wij politie naar het kantoor laten komen of doen wij aangifte in het geheim.
Lijkt mij ook sterk, maar wat gaat hij doen als hij nattigheden voelt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Dat vluchten lijkt me sterk. Die man heeft toch ook een gewoon een huis hier
Zal wel de verkeerde hoe heet dat nou, ‘wij zij hij’ gebruikt hebben. Ik regel gewoon dingen digitaal waar de baas moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is geen wij in deze hoor. Het is jouw baas die beslist
Ontkennen, liegen, goed praten, naar een ander wijzen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Lijkt mij ook sterk, maar wat gaat hij doen als hij nattigheden voelt.
In de 50 is niet op leeftijd hoorquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ontkennen, liegen, goed praten, naar een ander wijzen.
Lijkt mij niet dat iemand op leeftijd huis en haard achter laat voor een land waar justitie hem niet kan volgen
Ik las bovenstaandequote:Op vrijdag 18 november 2022 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Dat vluchten lijkt me sterk. Die man heeft toch ook een gewoon een huisdier
wij wel in de zin van dat pendule mee zal moeten komen om verklaring af te leggenquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is geen wij in deze hoor. Het is jouw baas die beslist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |