Tijdens de oorlog is Biden naar Oekraïne gekomen.quote:Op maandag 14 november 2022 20:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh? Hij is er toch al eens geweest. In het witte huis.
Wat denk je dat hij daar doet? Als president van zijn land. Hij is daar om extra steun te verkrijgen. Net als de vorige keer.
Vind het helemaal geen gek idee hoor. Zeer de moeite waard als de kans om ATACMS te krijgen daarmee vergroot wordt.
Dat kan best; maar dan hebben we het over dat oekraine carte blanch krijgt om ze in te zetten wanneer hun dat willen, ipv af en toe en voor high profile zaken (Kerch brug, Saky AFB).quote:
Het zal hetzelfde zijn als in Kherson. Het deel van de bevolking wat aan de kant van de Russen stond vertrekt omdat het anders executie riskeert. Dit zijn de percentages etnische Russen in die steden, dat kan een indicatie geven: Severodonetsk (40%), Lysychansk (30%), Kreminna (10%).quote:Op maandag 14 november 2022 19:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gore ratten zijn het wel. Laat die mensen gewoon wonen.
Het ziet er wel raar uit. Al dat terugtrekken ruikt enorm naar verliezen, ook thuis. Zijn ze dan echt al door hun wanhoopsdaden heen?
En zijn dood.quote:Op maandag 14 november 2022 20:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er wel wat in zit.
In congres en senaat is er meerderheid om die dingen te geven, alleen biden en clan moeten over de streep.
https://edition.cnn.com/v(...)y-olena-zelenska.cnn
Hell; alleen al daar naar toe vliegen wordt een PR event waar je je vingers bij aflikt.
Wel leuke manier om het buitenland te pesten trouwens. Buitenlanders naar het front sturen.quote:Op maandag 14 november 2022 20:24 schreef Slayage het volgende:
In Rusland gelden wetten ook met terugwerkende kracht dus kunnen we nu verklaren hoe die zambiaan is omgekomen![]()
[ twitter ]
quote:Op maandag 14 november 2022 19:46 schreef Starhopper het volgende:
Hoppaaa! Het kan niet op vandaag![]()
[ twitter ]
Denk dat het best te regelen is ja. En hij is er goed in. In die media optredens.quote:Op maandag 14 november 2022 20:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er wel wat in zit.
In congres en senaat is er meerderheid om die dingen te geven, alleen biden en clan moeten over de streep.
Mss moet Zelensky dan maar een rondje morning news doen op alle VS TV kanalen. Want als een meerderheid van het volk dat wil, kan biden dat niet meer negeren. En het gaat voor amerikanen een stuk meer leven als hij daar in levende lijve zit, bij het talking head wat we op hebben als we s'morgens onze koffie opslurpen.
Hell; alleen al daar naar toe vliegen wordt een PR event waar je je vingers bij aflikt.
Had ik wat Kherson betreft niet zo meegekregen. Hoe reëel zijn die gevaren en in hoeverre is dat propaganda?quote:Op maandag 14 november 2022 20:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zal hetzelfde zijn als in Kherson. Het deel van de bevolking wat aan de kant van de Russen stond vertrekt omdat het anders executie riskeert. Dit zijn de percentages etnische Russen in die steden, dat kan een indicatie geven: Severodonetsk (40%), Lysychansk (30%), Kreminna (10%).
Dus als ik naar Rusland op vakantie ga kan ik gemobiliseerd worden?quote:Op maandag 14 november 2022 20:24 schreef Slayage het volgende:
In Rusland gelden wetten ook met terugwerkende kracht dus kunnen we nu verklaren hoe die zambiaan is omgekomen![]()
[ twitter ]
Bij het uitruilen van de Azovhelden had Poetin volgens mij persoonlijk toestemming gegeven.quote:Op maandag 14 november 2022 19:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En ook Oekraïne en Rusland spreken nog met elkaar. Zie de uitruil van gevangenen. Al zal dat niet op heel hoog niveau zijn gok ik.
Ja, gezellig naar een land waar de vice-president op een zeker moment zijn eigen veiligheidsdienst niet meer kon vertrouwen. Voor een media-optreden en een PR-stunt. Daar dan neergeschoten worden, en je hebt je PR-stunt.quote:Op maandag 14 november 2022 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk dat het best te regelen is ja. En hij is er goed in. In die media optredens.
Niet als ze je fokgeschiedenis kennen, dan heb je andere problemen..quote:Op maandag 14 november 2022 20:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus als ik naar Rusland op vakantie ga kan ik gemobiliseerd worden?
quote:Op maandag 14 november 2022 20:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus als ik naar Rusland op vakantie ga kan zal ik gemobiliseerd worden.
Als dan in hele kleine aantallen (er zijn een handjevol aanvallen geweest die anders lastig te verklaren zijn), maar formeel niet.quote:
Dat is natuurlijk zwaar overdreven. Het lukt de VS prima om biden en pelosi te beveiligen, en je weetsch dat je de mensen die hun bloed kunnen drinken ook niet te eten moet willen geven. En toch leven ze nog. Dus dat hij daar gevaar loopt lijkt me niet zo waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 november 2022 20:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En zijn dood.
Gelukkig zal zijn eigen veiligheidsdienst dat ook beseffen.
Er zijn tegenwoordig videoverbindingen.
Misschien heeft die Zambiaan zelf wel ja gezegd tegen Wagner, die recruteren toch in gevangenissen. Wagner is niet hetzelfde als gemobiliseerden voor het normale leger.quote:Op maandag 14 november 2022 20:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus als ik naar Rusland op vakantie ga kan ik gemobiliseerd worden?
Heb de indruk dat Zelensky iets meer in mogelijkheden denkt dan dit.quote:Op maandag 14 november 2022 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, gezellig naar een land waar de vice-president op een zeker moment zijn eigen veiligheidsdienst niet meer kon vertrouwen. Voor een media-optreden en een PR-stunt. Daar dan neergeschoten worden, en je hebt je PR-stunt.
Maar nog waarschijnlijker is dat er iets met zijn vliegtuig gebeurt.Beseffen jullie eigenlijk wel echt hoe graag Poetin die man dood wil hebben?
Ik vind dat je wel een punt hebt hoor, laat ik daar eerlijk in zijnquote:Op maandag 14 november 2022 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, gezellig naar een land waar de vice-president op een zeker moment zijn eigen veiligheidsdienst niet meer kon vertrouwen. Voor een media-optreden en een PR-stunt. Daar dan neergeschoten worden, en je hebt je PR-stunt.
Maar nog waarschijnlijker is dat er iets met zijn vliegtuig gebeurt.Beseffen jullie eigenlijk wel echt hoe graag Poetin die man dood wil hebben?
Dat gaat best wel hard dan ineen keer, gister stond er een bericht over het gebied tussen Kinburn Spit en Herois'ke en vandaag berichten over Hola Prystan en Oleshky. Dus ze vallen vanuit meerdere kanten tegelijk aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik denk ook dat mensen de Russen nog steeds wat snel overschatten. Tweede leger van de wereld was het toch?quote:Op maandag 14 november 2022 20:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een punt hebt hoor, laat ik daar eerlijk in zijn
Maar ik denk dat over de gehele linie oekraine meer lek is dan de VS. Want in alle lagen van de oekrainse overheid zitten er nog steeds rus spionnen.
Het zou wel een onderneming worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |