abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206669064
Het voegt ook lekker veel toe dat hij het in de volgende GP wel gaat doen. Ze staan gelijk, dus de enige situatie waarbij Max kan helpen is wanneer hij 10e ligt en Perez 11e (en Leclerc eruit of nog lager).
sig verwijderd door FA
pi_206669095
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 07:27 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het vooral schattig naief van iedereen hier dat jullie gewoon allemaal lijken te denken dat er geen gezeik zou zijn gekomen als Max 4 seconden had gewacht om Perez voorbij te laten.
Ik vind het vooral schattig naïef dat iemand zo goed in de hoofden van "iedereen" "lijkt" te kunnen kruipen en de gedachten van "allemaal" "lijkt" te kunnen lezen..
Ik doe het ff rustig aan.
  FOK!fotograaf maandag 14 november 2022 @ 07:46:19 #228
842 Zorro
Z
pi_206669103
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 07:43 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik vind het vooral schattig naïef dat iemand zo goed in de hoofden van "iedereen" "lijkt" te kunnen kruipen en de gedachten van "allemaal" "lijkt" te kunnen lezen..
Waar staat dat? Er staat "Lijken te denken". Niet "Ik weet dat jullie denken..."
Een duidelijke omschrijving dat het er zo uitziet. Niet dat het per definitie zoi IS.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_206669107
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 07:31 schreef Ambrosius het volgende:
Het voegt ook lekker veel toe dat hij het in de volgende GP wel gaat doen. Ze staan gelijk, dus de enige situatie waarbij Max kan helpen is wanneer hij 10e ligt en Perez 11e (en Leclerc eruit of nog lager).
Nah, hij kan Leclerc er ook gewoon snel aftikken en later zeggen dat hij last van een glad stuur had, of een migraine-aanval, of weet ik veel wat. En daarna de 5 of 10 seconden penalty gelaten accepteren, en met Checo een borreltje drinken op de goede afloop (nadat Checo netjes 10e geworden is).

Maar misschien ben ik te schattig naïef. ;)
pi_206669114
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 07:46 schreef Zorro het volgende:

[..]
Waar staat dat? Er staat "Lijken te denken". Niet "Ik weet dat jullie denken..."
Een duidelijke omschrijving dat het er zo uitziet. Niet dat het per definitie zoi IS.
En wat vind jij dan zo schattig naïef?
Dat jij iets lijkt te denken?
Of dat wij iets lijken te denken?

Verwarrend allemaal.
  FOK!fotograaf maandag 14 november 2022 @ 07:50:27 #231
842 Zorro
Z
pi_206669120
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 07:49 schreef Toby56 het volgende:

[..]
En wat vind jij dan zo schattig naïef?
Dat jij iets lijkt te denken?
Of dat wij iets lijken te denken?

Verwarrend allemaal.
Dat iedereen (jaja neem dat iedereen niet zo letterlijk. Het merendeel, beter?) er aan voorbij gaat dat voorbij laten net zo'n shitstorm had opgeleverd, en net doet of het dan allemaal koek en ei geweest was.
pi_206669124
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 07:46 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ook ik heb het alleen maar over "lijken". ;)
Dus ik snap deze reactie niet helemaal.

Wat ik wel snap, is dat het gewoon onvolwassen is (of "lijkt"?) dat Verstappen in deze race, die er voor hem helemaal niet meer echt toe deed, zo nodig nog oude "lijken" uit de kast "leek" te moeten halen om zijn teamgenoot een zogenaamd lesje te leren.
pi_206669136
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 07:50 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat iedereen (jaja neem dat iedereen niet zo letterlijk. Het merendeel, beter?) er aan voorbij gaat dat voorbij laten net zo'n shitstorm had opgeleverd, en net doet of het dan allemaal koek en ei geweest was.
Nee nee, graag consequent blijven. Het merendeel gaat er niet aan voorbij. Ze "lijken" er aan voorbij te gaan.

Gezeik is er altijd. Maar een teamgenoot helpen wordt nog altijd beter geaccepteerd dan een teamgenoot, die jouw positie totaal niet bedreigt, de voet dwars te zitten omdat er nog een rekening open zou staan. Volwassen teamgenoten laten rekeningen niet open staan. Dat is mijn mening, en die deel ik.
  FOK!fotograaf maandag 14 november 2022 @ 07:54:48 #234
842 Zorro
Z
pi_206669139
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 07:53 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nee nee, graag consequent blijven. Het merendeel gaat er niet aan voorbij. Ze "lijken" er aan voorbij te gaan.

Gezeik is er altijd. Maar een teamgenoot helpen wordt nog altijd beter geaccepteerd dan een teamgenoot, die jouw positie totaal niet bedreigt, de voet dwars te zitten omdat er nog een rekening open zou staan. Volwassen teamgenoten laten rekeningen niet open staan. Dat is mijn mening, en die deel ik.
Als je al valt over een doodnormale Nederlandse zinsbouw dan weet ik het ook niet meer.
  maandag 14 november 2022 @ 07:55:45 #235
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206669140
Max rijdt van P10 naar P6
Perez rijdt van P3 naar P7

Max haalt Perez in omdat ie veel sneller is. Het is geen situatie waarbij ze allebei achter Alonso vast zaten en Max het een keer mocht proberen.
Perez was zo langzaam dat max finisht op 0,4 van Alonso en Perez op 3,9 van Max. Bij de herstart liet Perez een gat van een paar autos vallen terwijl de rest allemaal binnen een paar meter van elkaar bleef. Die afstand had hij al meteen verloren, en dan ook nog zijn slechtere banden maakten het een kansloos verhaal.

Er is geen scenario waarbij Max logischerwijs zo enorm van zijn gas af gaat om Perez weer voor te laten als je zo dicht op Alonso zit.
1 overstuur momentje en Max was er voorbij, een strijd tot de finishlijn.

Topsport is geen cadeautjes uitdelen en al helemaal niet krijgen. Voor iemand die de winnende auto de helft van de tijd niet op het podium krijgt heeft die Mexicaan echt veel te veel praatjes.
En als het hem niet bevalt om in een van de beste 2 autos in het veld te rijden, dan gaat ie toch weg? Niemand wil hem verder, dus een beetje pas op de plaats is wel verstandig.

Nee het was niet netjes van Max, maar Perez is gewoon langzamer en daarom is zijn P2 in het kampioenschap niet zeker. Dat ligt niet aan die laatste 3 rondes van gisteren maar aan zijn performance het hele seizoen. Dus traantjes droog en door.

[ Bericht 9% gewijzigd door daNpy op 14-11-2022 08:00:48 ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206669144
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 07:54 schreef Zorro het volgende:

[..]
Als je al valt over een doodnormale Nederlandse zinsbouw dan weet ik het ook niet meer.
Tsja.
Het spijt me als ik niet schattig naïef genoeg ben.
pi_206669160
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 07:55 schreef daNpy het volgende:
Max rijdt van P10 naar P6
Perez rijdt van P3 naar P7

Max haalt Perez in omdat ie veel sneller is. Het is geen situatie waarbij ze allebei achter Alonso vast zaten en Max het een keer mocht proberen.
Perez was zo langzaam dat max finisht op 0,4 van Alonso en Perez op 3,9 van Max.

Er is geen scenario waarbij Max logischerwijs zo enorm van zijn gas af gaat om Perez weer voor te laten als je zo dicht op Alonso zit.
1 overstuur momentje en Max was er voorbij, een strijd tot de finishlijn.

Topsport is geen cadeautjes uitdelen en al helemaal niet krijgen. Voor iemand die de winnende auto de helft van de tijd niet op het podium krijgt heeft die Mexicaan echt veel te veel praatjes.
En als het hem niet bevalt om in een van de beste 2 autos in het veld te rijden, dan gaat ie toch weg? Niemand wil hem verder, dus een beetje pas op de plaats is wel verstandig.

Nee het was niet netjes van Max, maar Perez is gewoon langzamer en daarom is zijn P2 in het kampioenschap niet zeker. Dat ligt niet aan die laatste 3 rondes van gisteren maar aan zijn performance het hele seizoen. Dus traantjes droog en door.
Zeker. De traantjes moeten droog. En Perez moet gewoon goed z'n best (blijven) doen.

Alleen had ik, als ik rondliep bij Red Bull, ervoor gezorgd dat die traantjes (die dus blijkbaar al zijn gaan stromen in Monaco) eerder waren gedroogd. Al die kinderlijke openlijke communicatie, weigeringen en chagrijnigheid waren dan gewoon niet nodig geweest.
pi_206669168
Na gedoe met Perez zie je dat Max nog erg jong is en hij behoorlijk egoïstisch is.
Deze ordinaire actie zal hem nog lang achter volgen.

Perez heeft gelijk dat hij de titel in 2021 aan hem te danken heeft door Hamilton op te houden.
Zonder Perez was Max af kunnen druipen destijds met verbrand rubber tussen zijn billen
  maandag 14 november 2022 @ 08:02:49 #239
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206669169
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 07:59 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Zeker. De traantjes moeten droog. En Perez moet gewoon goed z'n best (blijven) doen.

Alleen had ik, als ik rondliep bij Red Bull, ervoor gezorgd dat die traantjes (die dus blijkbaar al zijn gaan stromen in Monaco) eerder waren gedroogd. Al die kinderlijke openlijke communicatie, weigeringen en chagrijnigheid waren dan gewoon niet nodig geweest.
Weinig van gemerkt dit jaar?
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 14 november 2022 @ 08:04:39 #240
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206669178
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:01 schreef stropdaz het volgende:
Na gedoe met Perez zie je dat Max nog erg jong is en hij behoorlijk egoïstisch is.
Deze ordinaire actie zal hem nog lang achter volgen.

Perez heeft gelijk dat hij de titel in 2021 aan hem te danken heeft door Hamilton op te houden.
Zonder Perez was Max af kunnen druipen destijds met verbrand rubber tussen zijn billen
Als Perez in 2021 in slechts 1 race beter had gepresteerd was die hele beladen race niet geweest.
Hij heeft het hele seizoen in het middenveld lopen kloten en dan heeft max de titel zogenaamd alleen aan hem te danken.
Ga toch weg, zelfs zonder die klapband in Baku was Max al veel eerder kampioen vorig jaar en dan laat ik het onsportieve kutgedrag van de heren van MB nog achterwege.
  FOK!fotograaf maandag 14 november 2022 @ 08:05:02 #241
842 Zorro
Z
pi_206669180
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 07:56 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Tsja.
Het spijt me als ik niet schattig naïef genoeg ben.
Als kind heb ik allerlei sprookjes gelezen en ook voor mijn dochter voorgelezen. Ik ben karakters met enorme kracht tegengekomen, superzicht, een ongelofelijk lange nek, pratende dieren, tovenaars, noem maar op.

Maar een persoon of dier met zulke lange tenen heb ik zelfs daar nooit gezien.
pi_206669196
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 08:05 schreef Zorro het volgende:

[..]
Als kind heb ik allerlei sprookjes gelezen en ook voor mijn dochter voorgelezen. Ik ben karakters met enorme kracht tegengekomen, superzicht, een ongelofelijk lange nek, pratende dieren, tovenaars, noem maar op.

Maar een persoon of dier met zulke lange tenen heb ik zelfs daar nooit gezien.
Schei toch uit.
Het heeft niets te maken met lange tenen.
En als dat al wel zo zou zijn, dan toont jouw post aan dat die van jou ook best lang kunnen zijn.

We zijn het gewoon niet eens met elkaar. Jij vindt mensen schattig naïef zonder dat te kunnen aantonen, en ik vind daar wat van. Zoiets gebeurt wel eens op een forum.

Peace out. O+
pi_206669237
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:02 schreef daNpy het volgende:

[..]
Weinig van gemerkt dit jaar?
Daar heb je wel een punt.
De openlijke communicatie was eigenlijk vooral/alleen in deze race. Maar blijkbaar broeide er dus al heel lang iets en is het chagrijn te lang onder het tapijt geveegd. En dat had - vind ik - bij een professionele organisatie voorkomen kunnen worden. Het is lastig, dat is waar. Want uiteindelijk zijn het allemaal haantjes in de Formule 1.
pi_206669256
Wordt volgend jaar genieten als Perez de call krijgt om Verstappen voorbij te laten. Gaat hij natuurlijk niet doen want dat heeft hij al vaker gedaan en de gunst niet een keer terug ontvangen.
  maandag 14 november 2022 @ 08:19:36 #245
12221 Tijn