Ik vind het vooral schattig naïef dat iemand zo goed in de hoofden van "iedereen" "lijkt" te kunnen kruipen en de gedachten van "allemaal" "lijkt" te kunnen lezen..quote:Op maandag 14 november 2022 07:27 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het vooral schattig naief van iedereen hier dat jullie gewoon allemaal lijken te denken dat er geen gezeik zou zijn gekomen als Max 4 seconden had gewacht om Perez voorbij te laten.
Waar staat dat? Er staat "Lijken te denken". Niet "Ik weet dat jullie denken..."quote:Op maandag 14 november 2022 07:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schattig naïef dat iemand zo goed in de hoofden van "iedereen" "lijkt" te kunnen kruipen en de gedachten van "allemaal" "lijkt" te kunnen lezen..
Nah, hij kan Leclerc er ook gewoon snel aftikken en later zeggen dat hij last van een glad stuur had, of een migraine-aanval, of weet ik veel wat. En daarna de 5 of 10 seconden penalty gelaten accepteren, en met Checo een borreltje drinken op de goede afloop (nadat Checo netjes 10e geworden is).quote:Op maandag 14 november 2022 07:31 schreef Ambrosius het volgende:
Het voegt ook lekker veel toe dat hij het in de volgende GP wel gaat doen. Ze staan gelijk, dus de enige situatie waarbij Max kan helpen is wanneer hij 10e ligt en Perez 11e (en Leclerc eruit of nog lager).
En wat vind jij dan zo schattig naïef?quote:Op maandag 14 november 2022 07:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar staat dat? Er staat "Lijken te denken". Niet "Ik weet dat jullie denken..."
Een duidelijke omschrijving dat het er zo uitziet. Niet dat het per definitie zoi IS.
Dat iedereen (jaja neem dat iedereen niet zo letterlijk. Het merendeel, beter?) er aan voorbij gaat dat voorbij laten net zo'n shitstorm had opgeleverd, en net doet of het dan allemaal koek en ei geweest was.quote:Op maandag 14 november 2022 07:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En wat vind jij dan zo schattig naïef?
Dat jij iets lijkt te denken?
Of dat wij iets lijken te denken?
Verwarrend allemaal.
Ook ik heb het alleen maar over "lijken".quote:Op maandag 14 november 2022 07:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar staat dat? Er staat "Lijken te denken". Niet "Ik weet dat jullie denken..."
Een duidelijke omschrijving dat het er zo uitziet. Niet dat het per definitie zoi IS.
Nee nee, graag consequent blijven. Het merendeel gaat er niet aan voorbij. Ze "lijken" er aan voorbij te gaan.quote:Op maandag 14 november 2022 07:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat iedereen (jaja neem dat iedereen niet zo letterlijk. Het merendeel, beter?) er aan voorbij gaat dat voorbij laten net zo'n shitstorm had opgeleverd, en net doet of het dan allemaal koek en ei geweest was.
Als je al valt over een doodnormale Nederlandse zinsbouw dan weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 14 november 2022 07:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee nee, graag consequent blijven. Het merendeel gaat er niet aan voorbij. Ze "lijken" er aan voorbij te gaan.
Gezeik is er altijd. Maar een teamgenoot helpen wordt nog altijd beter geaccepteerd dan een teamgenoot, die jouw positie totaal niet bedreigt, de voet dwars te zitten omdat er nog een rekening open zou staan. Volwassen teamgenoten laten rekeningen niet open staan. Dat is mijn mening, en die deel ik.
Tsja.quote:Op maandag 14 november 2022 07:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je al valt over een doodnormale Nederlandse zinsbouw dan weet ik het ook niet meer.
Zeker. De traantjes moeten droog. En Perez moet gewoon goed z'n best (blijven) doen.quote:Op maandag 14 november 2022 07:55 schreef daNpy het volgende:
Max rijdt van P10 naar P6
Perez rijdt van P3 naar P7
Max haalt Perez in omdat ie veel sneller is. Het is geen situatie waarbij ze allebei achter Alonso vast zaten en Max het een keer mocht proberen.
Perez was zo langzaam dat max finisht op 0,4 van Alonso en Perez op 3,9 van Max.
Er is geen scenario waarbij Max logischerwijs zo enorm van zijn gas af gaat om Perez weer voor te laten als je zo dicht op Alonso zit.
1 overstuur momentje en Max was er voorbij, een strijd tot de finishlijn.
Topsport is geen cadeautjes uitdelen en al helemaal niet krijgen. Voor iemand die de winnende auto de helft van de tijd niet op het podium krijgt heeft die Mexicaan echt veel te veel praatjes.
En als het hem niet bevalt om in een van de beste 2 autos in het veld te rijden, dan gaat ie toch weg? Niemand wil hem verder, dus een beetje pas op de plaats is wel verstandig.
Nee het was niet netjes van Max, maar Perez is gewoon langzamer en daarom is zijn P2 in het kampioenschap niet zeker. Dat ligt niet aan die laatste 3 rondes van gisteren maar aan zijn performance het hele seizoen. Dus traantjes droog en door.
Weinig van gemerkt dit jaar?quote:Op maandag 14 november 2022 07:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker. De traantjes moeten droog. En Perez moet gewoon goed z'n best (blijven) doen.
Alleen had ik, als ik rondliep bij Red Bull, ervoor gezorgd dat die traantjes (die dus blijkbaar al zijn gaan stromen in Monaco) eerder waren gedroogd. Al die kinderlijke openlijke communicatie, weigeringen en chagrijnigheid waren dan gewoon niet nodig geweest.
Als Perez in 2021 in slechts 1 race beter had gepresteerd was die hele beladen race niet geweest.quote:Op maandag 14 november 2022 08:01 schreef stropdaz het volgende:
Na gedoe met Perez zie je dat Max nog erg jong is en hij behoorlijk egoïstisch is.
Deze ordinaire actie zal hem nog lang achter volgen.
Perez heeft gelijk dat hij de titel in 2021 aan hem te danken heeft door Hamilton op te houden.
Zonder Perez was Max af kunnen druipen destijds met verbrand rubber tussen zijn billen
Als kind heb ik allerlei sprookjes gelezen en ook voor mijn dochter voorgelezen. Ik ben karakters met enorme kracht tegengekomen, superzicht, een ongelofelijk lange nek, pratende dieren, tovenaars, noem maar op.quote:Op maandag 14 november 2022 07:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja.
Het spijt me als ik niet schattig naïef genoeg ben.
Schei toch uit.quote:Op maandag 14 november 2022 08:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als kind heb ik allerlei sprookjes gelezen en ook voor mijn dochter voorgelezen. Ik ben karakters met enorme kracht tegengekomen, superzicht, een ongelofelijk lange nek, pratende dieren, tovenaars, noem maar op.
Maar een persoon of dier met zulke lange tenen heb ik zelfs daar nooit gezien.
Daar heb je wel een punt.quote:
Dan gaat Max er zelf wel langs, hoor.quote:Op maandag 14 november 2022 08:19 schreef opgebaarde het volgende:
Wordt volgend jaar genieten als Perez de call krijgt om Verstappen voorbij te laten. Gaat hij natuurlijk niet doen want dat heeft hij al vaker gedaan en de gunst niet een keer terug ontvangen.
je wilt niet weten hoe vaak Perez op een kutstrategie zat voor Max, dit jaar en vorig jaarquote:Op maandag 14 november 2022 08:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan gaat Max er zelf wel langs, hoor.
Een goede? Kom op zeg, Perez is middelmaat, kan Verstappen nooit bijhouden.quote:Op maandag 14 november 2022 01:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bottas heeft niet voor niets jaren naast Lewis gereden,en Max zat niet voor niets jaren opgescheept met brandhout naast hem. Omdat niemand de stoeltjes naast hun wilde. Nu heb je een keer een goeie dan ga je hem het team uit flikkeren, good luck om een nieuwe slaaf te vinden hoor
Vast en zeker, maar niet meer zonder slag of stoot. En dan zal Verstappen voor dat weer wraak willen nemenquote:Op maandag 14 november 2022 08:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan gaat Max er zelf wel langs, hoor.
maar Perez is wel veel beter dan Bottas. Bottas heeft nooit iemand opgehouden zoals perez dat deedquote:Op maandag 14 november 2022 08:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een goede? Kom op zeg, Perez is middelmaat, kan Verstappen nooit bijhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |