Ik zeg niet dat je er niks tegen moet doen, maar het moet wel realistisch blijven. En dus niet sectoren die marginaal bijdragen aan uitstoot de nek om willen draaien. Dat is allemaal symboolpolitiek.quote:Op maandag 14 november 2022 09:19 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die gekte waarbij de overheid, ondanks dat al een halve eeuw bekend is hoe funest bepaalde industrie en gedrag voor het land en de wereld is, die totaal vervuilende en vernietigende bezigheden maar blijft subsidiëren en ondersteunen. Het zou mooi zijn als JA21 daar een plan tegen zou hebben maar helaas is het een klassiek domrechtse partij vol achterlijke nitwits die het liefst vandaag nog de hele wereld naar de tyfus helpen gewoon omda dat vroeger ook zo leuk kon.
Namen en rugnummers van deze politici? En doe er meteen een lijstje opruiende uitspraken van deze mensen bij.quote:Op zondag 13 november 2022 21:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer politici last van.
Dat gebeurt dan ook niet. En JA21 is niet realistisch maar vooral ontstellend simplistisch in hun wegkijkgedragquote:Op maandag 14 november 2022 09:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je er niks tegen moet doen, maar het moet wel realistisch blijven. En dus niet sectoren die marginaal bijdragen aan uitstoot de nek om willen draaien. Dat is allemaal symboolpolitiek.
Hahahahahahahaha. Balans zegt ie. Hou vooral jezelf voor de gek dat de standpunten van JA21 gebaseerd zouden zijn op enige inhoudelijke gronden. Het is gewoon dom-dommer-domst populistisch gezwam in de hoop dat mensen bereid zijn te geloven dat het inderdaad het verstandigst is om nog langer geen fuck uit te voeren.quote:Zet qua klimaat amper zoden aan de dijk maar de (economische) consequenties zijn groot. Die balans moet veel beter bewaakt blijven dus mijn stem gaat absoluut naar een tegengeluid zoals JA21.
Sluit ik me wel bij aan ja. JA21 heeft voorlopig de toekomst denk ik.quote:Op maandag 14 november 2022 09:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je er niks tegen moet doen, maar het moet wel realistisch blijven. En dus niet sectoren die marginaal bijdragen aan uitstoot de nek om willen draaien. Dat is allemaal symboolpolitiek.
Zet qua klimaat amper zoden aan de dijk maar de (economische) consequenties zijn groot. Die balans moet veel beter bewaakt blijven dus mijn stem gaat absoluut naar een tegengeluid zoals JA21.
Inderdaad, maar tot dit inzicht kunnen sommigen blijkbaar niet komen. Het enige wat vervolgens rest is schuimbekken en demoniseren, waarbij een prima partij als JA21 met weldenkende politici wordt weggezet 'dom' en 'inhoudsloos'. Dit is natuurlijk alles behalve het geval, JA21 heeft juist uitstekende ideeën voor het verbeteren van de Nederlandse samenleving. Het is vanuit dat perspectief opvallend om te aanschouwen dat zo'n partij zoveel ergernis weet op te wekken bij sommige kiezers aan de linker en progressieve zijde van het politieke spectrum.quote:Op maandag 14 november 2022 09:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zet qua klimaat amper zoden aan de dijk maar de (economische) consequenties zijn groot. Die balans moet veel beter bewaakt blijven dus mijn stem gaat absoluut naar een tegengeluid zoals JA21.
Wij gaan het niet eens worden idd. Zie vooral een hoop emotie en denigrerende opmerkingen bij jou, geen zin om daarin mee te gaan.quote:Op maandag 14 november 2022 09:44 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan ook niet. En JA21 is niet realistisch maar vooral ontstellend simplistisch in hun wegkijkgedrag
[..]
Hahahahahahahaha. Balans zegt ie. Hou vooral jezelf voor de gek dat de standpunten van JA21 gebaseerd zouden zijn op enige inhoudelijke gronden. Het is gewoon dom-dommer-domst populistisch gezwam in de hoop dat mensen bereid zijn te geloven dat het inderdaad het verstandigst is om nog langer geen fuck uit te voeren.
Op 2 thema's die een groot deel van Nederland (zelfs een meerderheid) hopeloos overdreven vindt, namelijk immigratie en stikstof, heeft JA21 inderdaad een prima en realistisch verhaal.quote:Op maandag 14 november 2022 09:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, maar tot dit inzicht kunnen sommigen blijkbaar niet komen. Het enige wat vervolgens rest is schuimbekken en demoniseren, waarbij een prima partij als JA21 met weldenkende politici wordt weggezet 'dom' en 'inhoudsloos'. Dit is natuurlijk alles behalve het geval, JA21 heeft juist uitstekende ideeën voor het verbeteren van de Nederlandse samenleving. Het is vanuit dat perspectief opvallend om te aanschouwen dat zo'n partij zoveel ergernis weet op te wekken bij sommige kiezers aan de linker en progressieve zijde van het politieke spectrum.
Vat je het mooi mee samen.quote:Op maandag 14 november 2022 09:44 schreef EinarBoe het volgende:
En JA21 is niet realistisch maar vooral ontstellend simplistisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |