Nee het probleem is ons debiele poldermodel. Alles en iedereen moet zijn plasje kunnen doen, alles en iedereen moet tevreden zijn.. Opzich is privatisering geen issue, alleen zijn wel doorgeslagen met het hele vrije markt idee. In een aantal sectoren is meer regulering nodig..quote:Op zondag 13 november 2022 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hetgeen niet per se linkse of rechtse zaken zijn.
Feit is dat we al twintig jaar rechts beleid hebben, hetgeen zich het meest desastreus heeft gemanifesteerd in decentralisering en privatisering, waardoor werkelijk het hele land op alle fronten vastloopt.
Dat krijg je wanneer je met je rendementsdenkende kop de overheid als 'bedrijf' wil runnen. (En nog een slecht bedrijf ook).
Je zult bedoelen dat je het niet eens bent met de inhoud. En de vergelijking met de PVV gaat natuurlijk niet op, JA21 heeft wel een bredere visie dan enkel 'alles is de schuld van de Islam'.quote:Op zondag 13 november 2022 18:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
PVV 2.0
Serieus ik zie niets van inhoud. Wat populistische oneliners met een nationalistisch tintje hier en daar. Dat is dan het partijprogramma.
Als je op hun site kijkt zie ik vooral populistische uitspraken en geen onderbouwingenquote:Op zondag 13 november 2022 20:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je zult bedoelen dat je het niet eens bent met de inhoud. En de vergelijking met de PVV gaat natuurlijk niet op, JA21 heeft wel een bredere visie dan enkel 'alles is de schuld van de Islam'.
Je bedoelt normale standpunten, zoals elke partij op hun website heeft? JA21 heeft voor zover mij bekend is een uitgebreid partijprogramma waarin hun visie tot in detail wordt onderbouwd. Misschien hebben ze dat nu van hun site gehaald, maar dat zou me verbazen eigenlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 20:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
Als je op hun site kijkt zie ik vooral populistische uitspraken en geen onderbouwingen
Wie zou een betere Mp zijn?quote:Op zondag 13 november 2022 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
VVD stemvee als ze ongeinformeerd in het stemhokje staan :
[ afbeelding ]
''Ja ik stem er altijd al op Rutte is zo'n goede staatsman en ja hihi ik kan niet zonder de hra''
ja die idd. Ik zie die wel, maar weinig onderbouwd en wat simpel. Maar dat is een meningquote:Op zondag 13 november 2022 20:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt normale standpunten, zoals elke partij op hun website heeft? JA21 heeft voor zover mij bekend is een uitgebreid partijprogramma waarin hun visie tot in detail wordt onderbouwd. Misschien hebben ze dat nu van hun site gehaald, maar dat zou me verbazen eigenlijk.
Nee ik zie geen inhoud. Ik zie wat loze oneliners waarbij niet uitgelegd is hoe ze bepaalde dingen willen bereiken. Nogmaals, PVV 2.0quote:Op zondag 13 november 2022 20:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je zult bedoelen dat je het niet eens bent met de inhoud. En de vergelijking met de PVV gaat natuurlijk niet op, JA21 heeft wel een bredere visie dan enkel 'alles is de schuld van de Islam'.
De overheid als bedrijf is Pim "Rutte" Fortuyn z'n geestenkind. Men sprak er al met hem over in de gedeelde aflevering van het Kapitool begin '90.quote:Op zondag 13 november 2022 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hetgeen niet per se linkse of rechtse zaken zijn.
Feit is dat we al twintig jaar rechts beleid hebben, hetgeen zich het meest desastreus heeft gemanifesteerd in decentralisering en privatisering, waardoor werkelijk het hele land op alle fronten vastloopt.
Dat krijg je wanneer je met je rendementsdenkende kop de overheid als 'bedrijf' wil runnen. (En nog een slecht bedrijf ook).
Hij roept feitelijk op om zijn mede-collega's aan te vallen waarbij geweld niet geschuwd wordt, en jij betiteld dat als `boos'? Werkelijk?quote:
Hij hoopt dat het niet zover komt.quote:Op zondag 13 november 2022 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij roept feitelijk op om zijn mede-collega's aan te vallen waarbij geweld niet geschuwd wordt, en jij betiteld dat als `boos'? Werkelijk?
Dan zou je ervoor kunnen kiezen je ophitsende gepraat maar voor je te houdenquote:Op zondag 13 november 2022 21:56 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Hij hoopt dat het niet zover komt.
Daar hebben wel meer politici last van.quote:Op zondag 13 november 2022 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou je ervoor kunnen kiezen je ophitsende gepraat maar voor je te houden
Ach natuurlijk. Niet eens veroordelen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer politici last van.
Ik veroordeel het volledige corrupte Den Haag. Niemand gaat ons redden hoor, zet dat maar uit je hoofd.quote:Op zondag 13 november 2022 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach natuurlijk. Niet eens veroordelen.
Hilarisch die gozer.quote:
Mensen willen jaar-in, jaar-uit iets voorgehouden worden en meteen na de verkiezingen bedrogen. Daar zit blijkbaar geen limiet aan.quote:Op zondag 13 november 2022 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Onbegrijpelijk dat de vvd alsnog nog steeds op 20 zetels staat.
Bla bla bla. Voor de verkiezingen wordt de vvd opeens weer kritisch op massa migratie. De dag erna kruipen ze bij CU/d66 op schoot.quote:Op maandag 14 november 2022 08:15 schreef asco het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)alt-de-regering-maar
Stukje:
Kritische leden vinden dat de coalitiesamenwerking met D66 en CU steeds meer knelt. Door het jaar na jaar sluiten van gevoelige compromissen verliest de VVD kleur. „Het houdt een keer op”, vindt Kwint. „Als D66 en CU niet bereid zijn iets te doen aan de instroom van asielzoekers, dan kunnen wij dat simpelweg niet meer accepteren. Dan valt de regering maar.”
Vooral omdat ze een van de weinige partijen zijn die niet heel het land om zeep willen helpen vanwege klimaatgekte.quote:Op zondag 13 november 2022 11:09 schreef Paul het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Ja21 op de 3e plek is gekomen?![]()
Heb ik nieuws/ophef gemist rondom hunnie?
Die gekte waarbij de overheid, ondanks dat al een halve eeuw bekend is hoe funest bepaalde industrie en gedrag voor het land en de wereld is, die totaal vervuilende en vernietigende bezigheden maar blijft subsidiëren en ondersteunen. Het zou mooi zijn als JA21 daar een plan tegen zou hebben maar helaas is het een klassiek domrechtse partij vol achterlijke nitwits die het liefst vandaag nog de hele wereld naar de tyfus helpen gewoon omda dat vroeger ook zo leuk kon.quote:Op maandag 14 november 2022 09:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vooral omdat ze een van de weinige partijen zijn die niet heel het land om zeep willen helpen vanwege klimaatgekte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |