In principe is elke stem op een pro-EU partij een stem voor meer massa-immigratie zonder enige integratieplicht of ook maar de mogelijkheid daartoe voor EU inwoners en sommige landen met associatieverdragen.quote:Op zondag 13 november 2022 12:33 schreef Gehrman het volgende:
Dit is wat je krijgt als het midden niets aan de massa-immigratie wil doen. Dan vlucht men naar de flanken.
VVD stemvee als ze ongeinformeerd in het stemhokje staan :quote:Op zondag 13 november 2022 14:18 schreef Enchanter het volgende:
Als er weer verkiezingen komen , komt de VVD weer met:
De grenzen gaan dicht
Minder macht naar Europa
Hypotheekrenteaftrek blijft
De belastingen gaan omlaag.
Na de verkiezingen
[ afbeelding ]
Ze zijn niet alleen maar kut in de zin van bestuurlijk volkomen incompetent, hufterig en kortzichtig, ze willen onze regering helemaal niet zijn maar slechts het grondgebied uit laten winnen. Dat is een heel erg fundamenteel probleem, de eis dat het gezag de bevolking dient is notabene waarom Nedrland ontstaan is. Zolang dat zo is zullen er atlijd partijen zijn die opkomen voor de mensen waarvoor de regering zou moeten opkomen, de Nederlanders namelijk. Wat je dan verder van die partijen vindt is een onbelangrijk detail.quote:Op zondag 13 november 2022 13:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben zeer teleurgesteld in de afgelopen jaren politiek, maar dat de VVD, CDA, PvdA en D66 kut zijn, betekent niet dat het forum een beter alternatief is.
Nee, je kunt dus geen beleid voeren op basis van waar mensen een goed gevoel van krijgen, je moet verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen. Die mensen die hun eigen goede gevoel leidend laten zijn doen dat ook tav de feiten en leven in een fictie. Je bent ook helemaal geen goed mens als je vreemdelingen die zich voordoen als vluchteling welkom heet in andermans huurwoning, of in andermans dorp of wijk. Dan ben je gewoon een lul die zich goed wil voelen over zichzelf. De andere fictie is dan ook dat je een soort wereldverbeteraar bent of zo, terwijl je de wereld alleen maar slechter maakt op deze manier en de oorzaak bent dat mensen op de Middellandse Zee blijven verzuipen.quote:Wat betreft dat laatste is gewoon niet waar. Iedereen in Nederland wil graag stroom hebben, maar als er ergens in een straal van 10 kilometer een kolen/kerncentrale of windmolen wordt neergezet komen alle nimby's tevoorschijn. Zo ook met vluchtelingen. Een merendeel van het land wil zich graag goed voelen en vluchtelingen niet laten verzuipen in de Middellandse Zee, maar ze krijgen als buren is wel stom hoor.
Goh, ik heb in het verleden regelmatig notes gehad als ik het over stemvee hadquote:Op zondag 13 november 2022 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
VVD stemvee als ze ongeinformeerd in het stemhokje staan :
[ afbeelding ]
''Ja ik stem er altijd al op Rutte is zo'n goede staatsman en ja hihi ik kan niet zonder de hra''
De politiek gewoon laten weten dat je bestaat en kenbaar maken dat je niet gaat stemmen. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zondag 13 november 2022 15:47 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Goh, ik heb in het verleden regelmatig notes gehad als ik het over stemvee had
Anyway, hier iemand die de vorige verkiezingen VVD had gestemd, maar onder de huidige omstandigheden naar JA21 overstapt. En waarom ik voorheen wel VVD stemde? Vrij simpel, ik was niet ontevreden over hoe Nederland bestuurd werd. Daarbij was er voor mij geen alternatief.
Blind achter politieke partijen lopen is wat ik verafschuw. Plus die schreeuwers dat het allemaal zo fucking slecht is in Nederland.quote:Op zondag 13 november 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schuldig tot het tegendeel bewezen is, weer zo'n typische mindset die ik echt verafschuw.
Wat heeft dat met mij of jouw disrespectvolle reacties te maken?quote:Op zondag 13 november 2022 17:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Blind achter politieke partijen lopen is wat ik verafschuw. Plus die schreeuwers dat het allemaal zo fucking slecht is in Nederland.
Ik kom uit een arm gezin en mijn moeder heeft het nog steeds niet breed. Maar ipv alleen maar te klagen deden we en doet ze nog steeds acties om het het redelijk goed te hebben.
Al die lui die denken dat de overheid alles maar moet oplossen moeten ook eens goed in de spiegel gaan kijken.
Mensen die niet stemmen hebben niet het recht te klagen.quote:Op zondag 13 november 2022 16:40 schreef torentje het volgende:
[..]
De politiek gewoon laten weten dat je bestaat en kenbaar maken dat je niet gaat stemmen. Zouden meer mensen moeten doen.
Nogal een gewaagde uitspraak van iemand die op SP stemt.quote:Op zondag 13 november 2022 17:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Nederland is echt knettergek geworden als JA21 zo hoog staat in de peilingen.
Nou ja, we hebben nu al zo'n 40 jaar overwegend (centrum) rechts beleid, en we zien de gevolgen.quote:Op zondag 13 november 2022 17:38 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Nogal een gewaagde uitspraak van iemand die op SP stemt.
Waarom? Kiezers die afhaken bij de VVD moeten ergens op stemmen. Die gaan niet naar SP of GroenLinks.quote:Op zondag 13 november 2022 17:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Nederland is echt knettergek geworden als JA21 zo hoog staat in de peilingen.
Je kunt veel zeggen van de huidige regering, maar rechts beleid kun je het niet noemen.quote:Op zondag 13 november 2022 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben nu al zo'n 40 jaar overwegend (centrum) rechts beleid, en we zien de gevolgen.
Maar schijnbaar wordt de gemiddelde Nederlander graag in z'n reet genomen ofzo.
Met een voortzetting van rechts beleid weet je in ieder geval zeker dat modaal het nog moeilijker krijgt.
Wie zegt dat? Het aanbod is toch nauwelijks aantrekkelijk?quote:Op zondag 13 november 2022 17:37 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Mensen die niet stemmen hebben niet het recht te klagen.
Dat noemen we respectloos in het Nederlands, niet disrespectvol.quote:Op zondag 13 november 2022 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mij of jouw disrespectvolle reacties te maken?
Laatste keer was volgens mij tijdens de vluchtelingencrisis in 2015.quote:Op zondag 13 november 2022 10:06 schreef Korenfok het volgende:
Hoevaak in het verleden is de pvv virtueel op 1 geweest?
De noodreparaties en steun van de afgelopen periode hebben weinig met structureel sociaal beleid te maken.quote:Op zondag 13 november 2022 17:51 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen van de huidige regering, maar rechts beleid kun je het niet noemen.
Maar die partijen komen er nooit uit. neem alleen al de EU. VVD pro, BBB Postief. JA21 (waarschijnlijk iets is van referendum maar het liefst er uit), PVV wil nexit. een nexit is het einde van boeren bestaan in Nederland.quote:Op zondag 13 november 2022 18:18 schreef Harvest89 het volgende:
PVV, VVD. JA21, en BBB in een kabinet. Knetterrechts economisch beleid krijg je dan. Laatste wat we nu kunnen gebruiken. En dat allemaal door asielzoekers en boeren.
PVV 2.0quote:Op zondag 13 november 2022 11:27 schreef HowardRoark het volgende:
JA21 is een uitstekend alternatief op rechts
Nee, echt heel erg links allemaal..quote:Op zondag 13 november 2022 17:51 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen van de huidige regering, maar rechts beleid kun je het niet noemen.
Even kijken waar de laatste tijd bakken met geld tegenaan gesmeten wordt. Oh ja, klimaat en immigratie.quote:Op zondag 13 november 2022 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, echt heel erg links allemaal..
Hetgeen niet per se linkse of rechtse zaken zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 19:12 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Even kijken waar de laatste tijd bakken met geld tegenaan gesmeten wordt. Oh ja, klimaat en immigratie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |