Het optreden is prima, inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Dit was trouwens geen onaardige optreden van VK.
Dit herinnerde ik me juist helemaal niet meer, pas halverwege het refrein begon me iets te dagen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:34 schreef Sableheart het volgende:
Maar dan is dit nummer toch een stuk memorabeler
en het VK herinnerde je wel? knap!quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit herinnerde ik me juist helemaal niet meer, pas halverwege het refrein begon me iets te dagen.
En terechtquote:Op zaterdag 19 november 2022 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
Hun laatste finaleplaats tot hola mi bebebe
Ja, wel voornamelijk door de staging moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
en het VK herinnerde je wel? knap!
Goh, dat hadden ze toen ook niet verwacht denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
Hun laatste finaleplaats tot hola mi bebebe
Wel weer goed voor de memes uiteraard.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goh, dat hadden ze toen ook niet verwacht denk ik.
Dit was best leuk, maar die kus op het eind was wat raar.
Oordopjes of zo.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:40 schreef koffieleuk het volgende:
Nog steeds jammer dat er niets uit die kanonnen kwam.
Nee hoor. Die zag ik donderdag nog.quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:41 schreef koffieleuk het volgende:
Michael Schulte lijkt zo lang geleden alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |