Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op zondag 13 november 2022 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soms hoop je dat het uit zichzelf oplost.. maar goed.. ijdele hoop denk ik
quote:Op zondag 13 november 2022 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat fucking campingbed vouwt zichzelf ook niet op :/
denk dat ik 'm van t balkon af smijt zoquote:Op zondag 13 november 2022 23:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga erop liggen, klapt ie vanzelf dicht
Dat lucht vast opquote:Op zondag 13 november 2022 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat ik 'm van t balkon af smijt zo
arm campingbedjequote:Op zondag 13 november 2022 23:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja soms denk je dan maar van ga gewoon eens dood of zo.
Opzich is dat ding best simpel in elkaar te zetten. Alleen...... tsja 1 verkeerde knik en je kunt weer helemaal opnieuw beginnenquote:
ja hij klikte niet van de eerste keer goed in elkaar.. dus heb toen wss al wat geslooptquote:Op zondag 13 november 2022 23:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Opzich is dat ding best simpel in elkaar te zetten. Alleen...... tsja 1 verkeerde knik en je kunt weer helemaal opnieuw beginnen
Sjemig, daar moet je wel talent voor hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hij klikte niet van de eerste keer goed in elkaar.. dus heb toen wss al wat gesloopt
heb ikquote:Op zondag 13 november 2022 23:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Sjemig, daar moet je wel talent voor hebben.
schakelgodquote:Op zondag 13 november 2022 23:55 schreef Haags het volgende:
Wij feliciteren user @:schakeltopia vandaag met de 1e plaats in de dag top 100
Lees net onderstaand stuk in de krant. Dit laat al zien wat voor mannetje het is.quote:
Gewoon een matig verliezer. Vorig jaar ten onrechte kampioen door valsspelen.quote:Op maandag 14 november 2022 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net onderstaand stuk in de krant. Dit laat al zien wat voor mannetje het is.
Op de boardradio was duidelijk te horen dat de ploeg Verstappen vroeg om zijn teamgenoot voor te laten, maar dit vertikte hij. „Ik heb je de vorige keer al gezegd dat jullie dit niet meer aan mij moeten vragen, oké? Is dat duidelijk? Ik heb mijn redenen gegeven en daar blijf ik bij.”
Zelfs geen waardige verliezerquote:Op maandag 14 november 2022 07:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon een matig verliezer. Vorig jaar ten onrechte kampioen door valsspelen.
Nee een grootheid zal het nooit worden.
quote:Op maandag 14 november 2022 07:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon een matig verliezer. Vorig jaar ten onrechte kampioen door valsspelen.
Nee een grootheid zal het nooit worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |