Hier ben ik het zeker mee eens: Als je nog *iets* kwijt wilt, kan dat hier:: Iedereen heeft een aandeel op FOK!, ook de users zonder stem in deze verkiezing doen mee en doen er toe. Samen maken er iets leuks van, helemaal niemand uitgezonderd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
Heb mijn lijst gepost, wat een werk man
wat politiek correctquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:19 schreef R-woud93 het volgende:
Heb mijn lijst gepost, wat een werk man
hoezo? niet gewoon een flinke zoals altijd?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
schrok een beetje van wat er net achter me lag @:hemarookworst
Dit keer schijnt het enorm te zijn geweest. Meer dan een heel alfabet.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoezo? niet gewoon een flinke zoals altijd?
hij kietelde bijna mijn door de kou geslonken scrotumquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoezo? niet gewoon een flinke zoals altijd?
vond het gisteren kouderquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij kietelde bijna mijn door de kou geslonken scrotum
Gewoon iets waar ik achter sta.quote:
Zitten jullie in een hok achter in de tuin dan? Niet gewoon in de gang waar het behaaglijk warm is...quote:
wat voor kruis?quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ooit eens een goddelijke creatie gehad, het was in de vorm van een kruis
wij tuinhuizen met @Schakeltopiaquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zitten jullie in een hok achter in de tuin dan? Niet gewoon in de gang waar het behaaglijk warm is...
lekker de houtkachel aanquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zitten jullie in een hok achter in de tuin dan? Niet gewoon in de gang waar het behaaglijk warm is...
de allerliefstequote:Op zaterdag 12 november 2022 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij tuinhuizen met @:schakeltopia
een pauselijkequote:Op zaterdag 12 november 2022 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor kruis?
jacobskruis?
hakenkruis?
andreaskruis?
genitaalkruis?
kruistocht?
quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker de houtkachel aan
tis hier tropisch
die hoeft hier gelukkig niet aanquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Hier net even de verwarming een graadje hoger getipt met de tiptoetsen.
nee maar was wel een holy shitquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hing mr hanky er aan genageld?
nicequote:Op zaterdag 12 november 2022 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee maar was wel een holy shit
hier ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hoeft hier gelukkig niet aan
helaas/gelukkig woon ik buitenaf en halfvrijstaandquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier ook niet
de rest van het bejaardenhuis stookt genoeg voor mij
dat zijn wel de bestenquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja zelden dat het niet hoeft
Ja zeker wel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:39 schreef greysbones het volgende:
@:Haags
Dit is toch niet waar
[ twitter ]
moet je geen F1 kijkenquote:
Frantastischquote:
nicequote:Op zondag 13 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frantastisch
lekker buiten bezig geweest vandaag
Was het maar zo feest. Dit keer niet gewonnen maar is wel kampioen 😢quote:
Voor de laatste keer voorlopigquote:Op zondag 13 november 2022 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo feest. Dit keer niet gewonnen maar is wel kampioen 😢
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |